Η ΒΙΟΜΗΧΑΝΊΑ ΧΆΛΥΒΑ είναι υπεύθυνη για το 7% των παγκόσμιων εκπομπών αερίων θερμοκηπίου (GHG), που ισοδυναμούν με τις συνολικές εκπομπές GHG της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Η μείωση των κλιματικών επιπτώσεων του χάλυβα απαιτεί μετάβαση από την παραδοσιακή παραγωγή χάλυβα με βάση τον άνθρακα σε τεχνολογίες χωρίς ορυκτά καύσιμα (fossil free steel), συμπεριλαμβανομένων των κλιβάνων από το πράσινο υδρογόνο και των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας. Η κλιμάκωση των δυνατοτήτων παραγωγής χάλυβα χωρίς ορυκτά θα απαιτήσει σημαντικές αρχικές επενδύσεις. Οι αυτοκινητοβιομηχανίες μπορούν να παρέχουν την επενδυτική ασφάλεια που απαιτείται για να υποστηρίξουν αυτή τη στροφή, αναλαμβάνοντας δεσμεύσεις για αγορά πράσινου χάλυβα. Η αυτοκινητοβιομηχανία είναι ο δεύτερος μεγαλύτερος καταναλωτής χάλυβα παγκοσμίως, καθώς προμηθεύεται το 12%, ποσοστό που ανέρχεται σε 17% για την Ευρωπαϊκή Ένωση και σε 26% για τις Ηνωμένες Πολιτείες. Το μεγαλύτερο μέρος αυτού είναι πρωτογενής χάλυβας υψηλής ποιότητας, αντί για ανακυκλωμένο χάλυβα, θέτοντας τον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας σε ιδανική θέση για να ηγηθεί του μετασχηματισμού. Ποιες αυτοκινητοβιομηχανίες στρέφονται ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ Ανάλυση του International Council on Clean Transportation (ICCT) για τις αλυσίδες εφοδιασμού χάλυβα και τις μελλοντικές δεσμεύσεις καθαρό χάλυβα. Από: MARTA NEGRI, ANH BUI, YSAK ORDONEZ, GEORG BIEKER και AARON ISENSTADT 62 #19 ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2024
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=