Fleet Business #19

είναι ενδιαφέρον να εξεταστεί πώς τα συστήματα κίνησης, συμπεριλαμβανομένων των ηλεκτρικών οχημάτων μπαταρίας (BEV) και plug-in υβριδικών (PHEV), επηρεάζουν τον αριθμό των επιλογών που πωλούνται. Η ανάλυση των συναλλαγών από 1η Ιανουαρίου 2024, δείχνει ότι τα PHEV και BEV πωλούν περισσότερες επιλογές κατά μέσο όρο από τους συμβατικούς κινητήρες εσωτερικής καύσης (ICE). Παρά το γεγονός ότι οι διακοσμητικές δομές των BEV είναι συνήθως λιγότερο περίπλοκες και επομένως πωλούν λιγότερες επιλογές εξοπλισμού σε σύγκριση με άλλα συστήματα κίνησης, η τιμή ανά επιλογή τείνει να είναι υψηλότερη από άλλες, με μέσο κόστος 1.006 € η καθεμία. Η εστίαση στα αποτελέσματα των PHEV και η διασταύρωση των δεδομένων με τις ταξινομήσεις, αποκαλύπτουν πως υπάρχει ισχυρή παρουσία γερμανικών premium brands όπως η Mercedes, η Audi και η BMW. Αυτές οι μάρκες αντιπροσωπεύουν το 38% του μείγματος και, όπως αναφέρθηκε στην ανάλυση κατηγορίας παραπάνω, πωλούν περισσότερες επιλογές ανά αυτοκίνητο, εξηγώντας γιατί τα μέσα έσοδα από επιλογές για αυτό το σύστημα μετάδοσης κίνησης είναι τόσο υψηλά. Υπάρχουν επίσης ορισμένες αξιοσημείωτες τάσεις όταν εξετάζονται οι επιλογές προαιρετικού εξοπλισμού ανά σύστημα μετάδοσης κίνησης. Για παράδειγμα, στα προϊόντα BEV, οι αντλίες θερμότητας κατατάσσονται στην τρίτη θέση, με μέση τιμή σχεδόν 1.000 ευρώ. Αυτό θα μπορούσε να ερμηνευθεί ως η επίγνωση του πελάτη για τη σημασία της αποδοτικότητας του οχήματος και της προθυμίας του να πληρώσει για βελτιώσεις που σχετίζονται με τη βιωσιμότητα. (Γράφημα 4) Ο ΡΌΛΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟΎ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΎ ΣΤΗΝ ΕΥΡΎΤΕΡΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΉ ΠΡΟΪΌΝΤΟΣ ΚΑΙ ΠΩΛΉΣΕΩΝ Στο υπερανταγωνιστικό τοπίο της αυτοκινητοβιομηχανίας, με την είσοδο νέων παικτών στην αγορά και την κερδοφορία να συρρικνώνεται συνεχώς για να διατηρηθεί η ανταγωνιστικότητα, οι τιμές και οι επιλογές προαιρετικού εξοπλισμού συνεχίζουν να διαδραματίζουν στρατηγικό ρόλο. Ενώ οι κατασκευαστές έχουν χρησιμοποιήσει επιλογές για τη δημιουργία εσόδων για κάποιο χρονικό διάστημα, τώρα δίνεται έμφαση στη σωστή ισορροπία μεταξύ τυπικών συστημάτων και αναβαθμίσεων. Προσφέροντας το σωστό μείγμα, οι μάρκες μπορούν να έχουν καλύτερα αποτελέσματα, ενώ συνεχίζουν να καλύπτουν τις επιθυμίες και τις ανάγκες των πελατών. Οι επιλογές μπορούν να βελτιώσουν την εμπειρία του πελάτη, προσφέροντας περισσότερες ευκαιρίες εξατομίκευσης. Στη σημερινή αγορά, οι γερμανικές premium μάρκες παρέχουν έναν πλούσιο προαιρετικό εξοπλισμό, σχεδιασμένο να δημιουργεί πρόσθετα έσοδα μέσω της βαθιάς κατανόησης των αναγκών και των προτιμήσεων των πελατών. Από την άλλη πλευρά, ορισμένες μάρκες έχουν στραφεί σε μια πιο λιτή στρατηγική επιλογής, προσφέροντας ένα προϊόν «all-inclusive» συμπεριλαμβάνοντας περισσότερα χαρακτηριστικά ως στάνταρ. Για παράδειγμα, η Toyota προσφέρει πολύ περιορισμένη δυνατότητα επιλογής επιπλέον εξοπλισμού, ενώ η BYD περιλαμβάνει σχεδόν όλες τις επιλογές βαφής ως στάνταρ. Η προσέγγιση «όλα μέσα» μπορεί να βελτιώσει τις προσφορές εξοπλισμού και, εάν συνδέεται με τη βελτιστοποίηση του κόστους στην παραγωγή, να βελτιώσει την ανταγωνιστικότητα του συνολικού προϊόντος. Για να προσδιοριστεί η καλύτερη στρατηγική για μια μάρκα που θέλει να μεγιστοποιήσει τα έσοδα, η δομή του κόστους πρέπει να αναλυθεί σε επίπεδο μοντέλου, στοιχείο προς στοιχείο, λαμβάνοντας υπόψη την προθυμία των πελατών να πληρώσουν για κάθε προσθήκη. Αυτό βοηθά στο να προσδιοριστούν τα χαρακτηριστικά που θα μπορούσαν να αφαιρεθούν και να πωληθούν ως προαιρετικά και εκείνα που είναι καλύτερα να διατηρηθούν ως στάνταρ. Πιθανότατα, η στρατηγική επιλογής των περισσότερων κατασκευαστών, θα βρίσκεται κάπου στη μέση αυτών των δύο προσεγγίσεων. * Κύριες premium μάρκες: Alfa Romeo, Alpina, Audi, BMW, DS, Genesis, Jaguar, Land Rover, Lexus, Maserati, Mercedes, Nio, Polestar, Porsche, Tesla, Volvo, Xpeng Πηγή: Ανάλυση συναλλαγών, από την JATO, για παραγγελίες 5 εκατομμυρίων μονάδων από τις αρχές έως και τον Ιούλιο του 2024 ΓΡΑΦΗΜΑ 4: ΜΕΣΑ ΕΣΟΔΑ ΠΡΟΣΘΕΤΟΥ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ ΑΝΑ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΙΝΗΣΗΣ Μέσα έσοδα πρόσθετου εξοπλισμού Μέσος αριθμός πρόσθετου εξοπλισμού ανά αυτοκίνητο PHEV MHEV BEV combustion HEV EREV 5.081 5,4 2.997 3.5 2.717 2,7 1.821 2,9 644 1,0 599 0,7 Στην κατηγορία Α (αυτοκίνητα πόλης), οι αισθητήρες οπίσθιας στάθμευσης εμφανίζονται σταθερά στα τρία κορυφαία στοιχεία αναβάθμισης σε όλες τις χώρες 61 ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2024 #19

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=