Fleet Business #19

Στην κατηγορία Α, η μέση τιμή ανά επιλογή εξοπλισμού είναι 500 ευρώ, ενώ στην κατηγορία Ε και Ε SUV κυμαίνεται μεταξύ 1.200 και 1.300 ευρώ. Επιπλέον, το μερίδιο κέρδους ως ποσοστό της τιμής λιανικής αυξάνεται και ξεκινά από 3-4% στις κατηγορίες Α και Β, αγγίζει το 5% στην κατηγορία C και αυξάνεται στο 18% στην κατηγορία Ε. Ένα άλλο ενδιαφέρον σημείο είναι ότι στις κατηγορίες D και E, η μέση τιμή που καταβάλλεται για πρόσθετο εξοπλισμό σε SUV είναι χαμηλότερη από ό,τι για τα συμβατικά στυλ αμαξώματος. Αυτό θα μπορούσε να εξηγηθεί από το διαφορετικό μείγμα πωλήσεων mainstream και premium μαρκών σε αυτές τις κατηγορίες. Στην κατηγορία D, οι premium μάρκες* αντιπροσωπεύουν το 58% του μείγματος πωλήσεων SUV, σύμφωνα με τις ταξινομήσεις (από τις αρχές μέχρι και τον Ιούλιο 2024), ενώ για τα συμβατικά στυλ αμαξώματος, φθάνουν το 72%. Υπάρχουν επίσης σημαντικές παραλλαγές στις οποίες οι επιλογές είναι πιο δημοφιλείς μεταξύ των κατηγοριών. Για παράδειγμα, στην κατηγορία Α (αυτοκίνητα πόλης), οι πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος εμφανίζονται σταθερά στα τρία κορυφαία στοιχεία αναβάθμισης σε όλες τις χώρες. Η δημοτικότητά τους υπογραμμίζει ότι, αν και δεν είναι βασικό χαρακτηριστικό σε αυτήν την κατηγορία, οι πελάτες βρίσκουν χρήσιμο έναν πίσω αισθητήρα παρκαρίσματος παρά το μικρό μήκος των αυτοκινήτων πόλης. (Γράφημα 2) Ο ΕΠΙΠΛΈΟΝ ΕΞΟΠΛΙΣΜΌΣ ΑΝΆ ΜΆΡΚΑ Τα μέσα έσοδα από επιλογές ανά μάρκα για τα 10 κορυφαία brands υπογραμμίζουν τις διαφορετικές στρατηγικές που υιοθετούνται από διάφορες μάρκες και ομίλους. Οι Premium γερμανικές μάρκες (Mercedes, Audi και BMW) βασίζονται περισσότερο σε προαιρετικά χαρακτηριστικά, δημιουργώντας κατά μέσο όρο έσοδα μεταξύ 7.000 και 10.000 ευρώ ανά αυτοκίνητο, με 7 έως 10 επιλογές να πωλούνται ανά όχημα. Συγκεκριμένα, η Mercedes βρίσκεται σημαντικά μπροστά από τους ανταγωνιστές της, δημιουργώντας κατά μέσο όρο 10.584 € έσοδα από επιλογές ανά αυτοκίνητο. Συγκριτικά, τα έσοδα των mainstream εταιριών από επιλογές κυμαίνονται από ελαφρώς λιγότερο από 1.000 € έως 3.000 €. Η Toyota, για παράδειγμα, πουλά τα περισσότερα από τα αυτοκίνητά της χωρίς πρόσθετες επιλογές, με μέσο όρο 0,4 επιλογές ανά όχημα. (Γράφημα 3) ΟΙ ΕΠΙΛΟΓΈΣ ΠΡΌΣΘΕΤΟΥ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΎ ΑΝΆ ΣΎΣΤΗΜΑ ΚΊΝΗΣΗΣ Με τη συνεχή ανάπτυξη των οχημάτων νέας ενεργειακής τεχνολογίας, Πηγή: Ανάλυση συναλλαγών, από την JATO, για παραγγελίες 5 εκατομμυρίων μονάδων από τις αρχές έως και τον Ιούλιο του 2024 – Επιλεγμένες Μάρκες: Οι 10 κορυφαίες μάρκες επιβατικών αυτοκινήτων στις 5 εκατομμύρια μονάδες σύμφωνα με τις ταξινομήσεις ανά μοντέλο. ΓΡΑΦΗΜΑ 3: ΜΕΣΑ ΕΣΟΔΑ ΠΡΟΣΘΕΤΟΥ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΕΚΑ ΚΟΡΥΦΑΙΕΣ ΜΑΡΚΕΣ Μέσα έσοδα πρόσθετου εξοπλισμού Μέσος αριθμός πρόσθετου εξοπλισμού ανά αυτοκίνητο VOLKSWAGEN BMW TOYOTA RENAULT PEUGEOT MERCEDES AUDI DACIA SKODA FORD 3.218 4,6 7.222 7,4 255 0,4 1.028 1,9 889 1,9 10.584 10,9 7.129 9,7 634 1,3 2.623 3,7 1.588 2,6 Στην κατηγορία D, οι premium μάρκες αντιπροσωπεύουν το 58% του μείγματος πωλήσεων SUV, σύμφωνα με τις ταξινομήσεις, ενώ για τα συμβατικά στυλ αμαξώματος, φθάνουν το 72% Segment Τύπος Αυτοκινήτου A Αυτοκίνητα πόλης B / B SUV Μικρά (Σουπερμίνι) / μικρά SUV C / C SUV Μικρομεσαία / compact SUV D / D SUV Μεσαία / μεσαία SUV E / E SUV Μεγάλα (πολυτελή) / μεγάλα SUV Πηγή: JATO 60 #19 ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2024

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=