Fleet Business #19

ότι μπορεί να καλύψει τις τρέχουσες ανάγκες, αλλά πως δεν επαρκούν οι δημόσιοι σταθμοί φόρτισης εάν κυκλοφορήσουν περισσότερα EV. uΕπιπτώσεις στις μετακινήσεις μεγάλων αποστάσεων. Στην έρευνα, το 29% των ερωτηθέντων ανέφερε τον προβληματισμό του για τις επιπτώσεις της φόρτισης σε μετακινήσεις μεγαλύτερων αποστάσεων. Γενικά, οι μεγαλύτερες διαδρομές με EV πλήρως φορτισμένης μπαταρίας απαιτούν ελαφρά αλλαγή της διαδρομής, που ενοχλεί ή αγχώνει. Ορισμένοι θα χρειαστεί να προγραμματίσουν τις στάσεις φόρτισης πριν ξεκινήσουν, ειδικά για άγνωστες διαδρομές. Κάποιοι ιδιοκτήτες EV θεωρούν ότι η αναζήτηση ελεύθερων και λειτουργικών σημείων φόρτισης είναι ενοχλητική και το 26% αναφέρει ότι έτσι η μετακίνηση καθίσταται πιο αγχωτική. Για τους νεότερους και όσους έχουν παιδιά, η ανάγκη εντοπισμού σημείων φόρτισης και οι πιθανές αλλαγές σε μεγάλες διαδρομές μπορεί να είναι ιδιαιτέρως ενοχλητική. Αυτές οι ομάδες ίσως είναι πιθανότερο να εξετάσουν το ενδεχόμενο επιστροφής σε όχημα ICE. Όταν ρωτήθηκαν τι αναζητούν σε ένα αυτοκίνητο, οι ιδιοκτήτες EV που σκέπτονται να επιστρέψουν σε ICE έδωσαν μεγαλύτερη βαρύτητα σε πρακτικά οχήματα με μεγαλύτερη ανεξαρτησία σχεδιασμού διαδρομών. Αυτοί οι παράγοντες μπορεί να αντισταθμίζουν τα θετικά οικολογικά οφέλη των EV. Στην ουσία, περίπου οι μισοί από όσους σκέπτονται να επιστρέψουν σε ICE δήλωσαν πως λαμβάνουν υπόψη τη βιωσιμότητα, έναντι άνω του 60% που σκοπεύουν να παραμείνουν στην ηλεκτρική τεχνολογία. Οι ιδιοκτήτες EV που σκέπτονται να επιστρέψουν σε παραδοσιακά αυτοκίνητα είναι τρεις φορές πιθανότερο να δηλώσουν ότι η επιτάχυνση και οι επιδόσεις του οχήματος δεν ανταποκρίθηκαν στις προσδοκίες τους, έναντι εκείνων που δεν σκοπεύουν να επιστρέψουν. ΟΙ ΝΕΟΕΙΣΕΡΧΌΜΕΝΟΙ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΆ BEV ΠΡΟΣΕΛΚΎΟΥΝ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΈΡΟΝ ΤΩΝ ΠΕΛΑΤΏΝ Νέες εταιρείες εισέρχονται στις ευρωπαϊκές αγορές EV. Τα τελευταία τρία χρόνια, περισσότεροι από 35 νέοι κατασκευαστές ξεκίνησαν να πωλούν ηλεκτρικά οχήματα μπαταρίας στην Ευρώπη και πολλοί άλλοι έχουν ανακοινώσει σχέδια εισόδου στην αγορά. Συνολικά, οι κατασκευαστές ανακοίνωσαν ότι περισσότερα από 400 νέα μοντέλα EV θα διατεθούν στην ευρωπαϊκή αγορά την επόμενη τριετία. Πολλοί νεοεισερχόμενοι έχουν δημιουργήσει νέες μάρκες αυτοκινήτων στην Ασία ή τη Βόρεια Αμερική και αρκετές κινεζικές μάρκες έχουν επίσης εισέλθει στην αγορά. Οι υποψήφιοι αγοραστές εξετάζουν όλο και περισσότερο μη ευρωπαϊκές μάρκες και η έρευνα δείχνει ότι οι ιδιοκτήτες EV διευρύνουν τις επιλογές τους. Ευρωπαϊκές μάρκες όπως οι BMW, Mercedes-Benz, Renault και Volkswagen εξακολουθούν να είναι οι πλέον δημοφιλείς και το 51% των ιδιοκτητών EV δηλώνει πως είναι πιθανό να τις προτιμήσει. Οι μάρκες της Νοτιοανατολικής Ασίας όπως οι Hyundai, KIA και Toyota έπονται με 39%, ακολουθούμενες από αμερικανικές μάρκες όπως Cadillac, Rivian και Tesla (30%) και κινεζικές μάρκες όπως οι BYD, Li Auto, NIO και Xpeng (27%). Οι νεοεισερχόμενοι προσφέρουν μοντέλα BEV διαφόρων κατηγοριών που καλύπτουν τις ανάγκες αυτονομίας και ταχύτερης φόρτισης του μέσου χρήστη EV. Κάποια νέα μοντέλα διαθέτουν επίσης καινοτόμο εξοπλισμό άνεσης, ψυχαγωγίας και ψηφιακής εμπειρίας. Εάν οι καταναλωτές αντιΠηγή: McKinsey Mobility Consumer Pulse Survey ΓΡΑΦΗΜΑ 3: ΟΙ ΔΥΝΗΤΙΚΟΙ ΑΓΟΡΑΣΤΕΣ EV ΕΧΟΥΝ ΥΨΗΛΕΣ ΠΡΟΣΔΟΚΙΕΣ ΑΥΤΟΝΟΜΙΑΣ Προσδοκίες μέσης ελάχιστης αυτονομίας BEV1, σε χλμ Ευρωπαϊκός μέσος όρος, ανά έτος Ευρωπαϊκός μέσος όρος, ανά χώρα Ευρωπαϊκός μέσος όρος 504 1Ο μέσος όρος υπολογίστηκε βάσει συμμετεχόντων που δεν διαθέτουν EV αλλά σκέπτονται να αποκτήσουν στο μέλλον. 2019=3.951, 2020=4.743, 2021=5.785, 2022=9.542, 2024=9.951. Ιταλία 2024=3.105, Νορβηγία 2024=2.749, Γερμανία 2024=2.457, Γαλλία 2024=1.640 Ιταλία Νορβηγία Γερμανία Γαλλία Oι κατασκευαστές ανακοίνωσαν ότι περισσότερα από 400 νέα μοντέλα EV θα διατεθούν στην ευρωπαϊκή αγορά την επόμενη τριετία 51 ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2024 #19

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=