ΜΕ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΑ χιλιόμετρα θα υπήρχε μεγαλύτερη εξοικονόμηση. Για τα ηλεκτρικά HGV και την ίδια απόσταση ετησίως, η εξοικονόμηση θα μπορούσε να φτάσει τα 4.155 ευρώ. Η μελέτη “Electrifying the fleet. A practical resource for fleet managers” (Εξηλεκτρισμός στόλου. Ένας πρακτικός πόρος για fleet managers), της Ένωσης Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας και Καθαρής Τεχνολογίας (REA) και του Energy Saving Trust (EST), συνέκρινε το σχετικό κόστος ανεφοδιασμού / επαναφόρτισης βαν Τα ετήσια έξοδα καυσίμου/ενέργειας των ΚΟΣΤΟΣ ΦΟΡΤΙΣΗΣ Η εξοικονόμηση των στόλων από την επαναφόρτιση ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων (LCV) στο αμαξοστάσιό τους ή στα σπίτια των οδηγών υπολογίζεται μέχρι και σε 1.780 ευρώ ετησίως, σύμφωνα με νέα έκθεση, βάσει υπολογισμών σε LCV για διαδρομές 24.000 χιλιομέτρων ετησίως. και διαπίστωσε ότι το ενεργειακό κόστος της μπαταρίας είναι σημαντικά φθηνότερο από του ντίζελ. ΤΟ ΚΌΣΤΟΣ ΕΝΈΡΓΕΙΑΣ ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΆΝΕΤΑΙ ΣΤΟ TCO Το ύψος της εξοικονόμησης εξαρτάται φυσικά από την απόδοση του οχήματος, το κόστος ηλεκτρικής ενέργειας στο αμαξοστάσιο, τις διακυμάνσεις των τιμών καυσίμων και την τυχόν χρήση δημόσιας φόρτισης και πρέπει να εξεταστεί στο πλαίσιο όλων των 46 #19 ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2024
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=