θούν περίπου 600 οχήματα εσωτερικής καύσης με ηλεκτρικά», δήλωσε ο κ. Janacek. «Ο εξηλεκτρισμός μιας ολόκληρης αστικής περιοχής θεωρείται συνηθισμένος, αλλά [στο Σάλτσμπουργκ] για να καλυφθούν 1,9 εκατομμύρια χιλιόμετρα ετησίως, πρέπει να προμηθευτούμε σχεδόν 200 ηλεκτρικά οχήματα και να δημιουργηθούν 130 σημεία φόρτισης (AC και DC). Και όταν αναφερόμαστε σε πράσινες πόλεις, περιλαμβάνουμε και τους εξωτερικούς συνεργάτες μας παράδοσης». Μόνο στο Σάλτσμπουργκ, η επένδυση των 6 εκατομμυρίων ευρώ θα εξοικονομήσει 200.000 λίτρα ντίζελ ετησίως, βελτιώνοντας την ποιότητα του αέρα και βοηθώντας στην αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής. ΤΑ EV ΕΊΝΑΙ ΠΙΟ ΑΞΙΌΠΙΣΤΑ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΎΤΕΡΗΣ ΑΝΤΟΧΉΣ Η ηλεκτροκίνηση του στόλου ενισχύει τη βιωσιμότητα παντοιοτρόπως και τα ηλεκτρικά οχήματα αποδεικνύεται πως διαθέτουν μεγαλύτερη διάρκεια ζωής και απαιτούν λιγότερα ανταλλακτικά από τα πετρελαιοκίνητα που αντικατέστησαν, δήλωσε ο κ. Janacek. «Μετά από έξι έως οκτώ χρόνια, δεν μας συμφέρει να χρησιμοποιούμε όχημα παράδοσης ICE, καθώς το κιβώτιο ταχυτήτων, ο κινητήρας και το σύστημα μετάδοσης χαλάνε συχνά», ανέφερε. Υπολογίζει πως η κεφαλαιουχική δαπάνη των ηλεκτρικών οχημάτων είναι περίπου 15% υψηλότερη από των ICE και αντισταθμίζεται από τη μεγαλύτερη διάρκεια ζωής (τουλάχιστον 10 ετών) και μια υποσχόμενη δεύτερη ζωή για τις μπαταρίες. Η εταιρεία εξοικονομεί περίπου 40% για δαπάνες συντήρησης, έναντι των συμβατικών οχημάτων. «Τα BEV μας πηγαίνουν στο συνεργείο δύο φορές το χρόνο για αλλαγή ελαστικών», ανέφερε ο κ. Janacek, προσθέτοντας ότι «και τα ηλεκτρικά συστήματα κίνησης αντιμετωπίζουν πολύ καλύτερα τις απαιτήσεις εκκίνησης και στάσης 200 φορές την ημέρα». Επιτυγχάνεται επιπλέον εξοικονόμηση 40% στους λογαριασμούς καυσίμων στόλου και τα EV αποδεικνύονται πιο αποδοτικά ανά χιλιόμετρο από το ντίζελ, ενώ η ηλεκτρική ενέργεια είναι φθηνότερη από τα ορυκτά καύσιμα. Επίσης, η διανομή ηλεκτρικής ενέργειας μέσω καλωδίων και όχι με βυτιοφόρα, που χρησιμοποιούνται για το ντίζελ, είναι πιο πράσινη. ΑΝΑΝΕΏΣΙΜΕΣ ΠΗΓΈΣ ΕΝΈΡΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΑΠΟΘΉΚΕΥΣΗ Από το 2012, η Austrian Post χρησιμοποιεί μόνον ανανεώσιμες πηγές ενέργειας για το σύνολο των δραστηριοτήτων της και στο μέλλον σχεδιάζει να παράγει περισσότερη δική της ηλιακή ηλεκτρική ενέργεια. Ήδη παράγει καθαρή ηλιακή ενέργεια 9,4 μεγαβάτ μέσω 27 φωτοβολταϊκών συστημάτων και σχεδιάζει να την αυξήσει στα 20 μεγαβάτ έως το 2030. Επιπλέον, η τεχνολογία έξυπνης φόρτισης επιτρέπει την εξοικονόμηση κόστους όταν υπάρχει περίσσεια ανανεώσιμης ενέρΗ Austrian Post έχει δεσμευτεί να μειώσει κατά 45% τις εκπομπές αερίων θερμοκηπίου των Πεδίων 1 και 2 έως το 2030, έναντι του 2021. Η εταιρεία προβαίνει σε παραδόσεις μηδενικών εκπομπών, ξεκινώντας από το Γκρατς και το Ίνσμπρουκ 43 ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2024 #19
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=