ΟΙ ΘΕΜΕΛΙΏΔΕΙΣ αρχές διοίκησης στόλου αλλάζουν ταχέως καθώς η ηλεκτροκίνηση περιορίζει τις παραδοσιακές διαδικασίες και εισάγει νέες απαιτήσεις, σύμφωνα με τον Paul Janacek. Η κλασική διοίκηση στόλου, δήλωσε, έχει λίγο πολύ λήξει και έχει αντικατασταθεί από την ψηφιακή διοίκηση. «Παλαιότερα, η διαδικασία περιελάμβανε αγορά, λειτουργία και πώληση οχήματος. Τώρα πλέον, λόγω μεγάλου χρόνου λειτουργίας και χαμηλής ανάγκης συντήρησης, η διοίκηση του στόλου μας μεταβάλλεται δραστικά σε πιο ψηφιακή, αναλύοντας δεδομένα τηλεματικής για την κατάσταση της μπαταρίας και το επίπεδο φόρτισης», δήλωσε ο κ. Janacek στην εκδήλωση Move 2024. Η Austrian Post βρίσκεται σε διαδικασία μετάβασης για περισσότερο από μια δεκαετία, ξεκινώντας την ηλεκτροκίνηση του στόλου της το 2011. Τα πρώτα οχήματα Renault Kangoo Z.E. διέθεταν μικρή μπαταρία 22 kWh και περιορισμένη αυτονομία, που μειωνόταν το χειμώνα με τις χαμηλές θερμοκρασίες, αλλά παρείχαν την ευκαιρία μάθησης για την απαλλαγή του στόλου από τον άνθρακα. ΣΤΟΛΟΣ 40% EV Σήμερα, πάνω από το 40% του στόλου των 10.000 οχημάτων της Austrian Post είναι ηλεκτρικός, ο μεγαλύτερος στη χώρα, και η εταιρεία πρόκειται να εξηλεκτρίσει όλες τις τελικές παραδόσεις της έως το 2030, προσθέτοντας 1.000 νέα EV ετησίως. Ο στόλος της περιλαμβάνει πάνω από 1.200 ηλεκτρικά ποδήλατα, ηλεκτρικά ποδήλατα φορτίου, ηλεκτρικά μοτοποδήλατα και ηλεκτρικά τρίκυκλα και περισσότερα από 2.700 ηλεκτρικά βαν. Όταν η εταιρεία παρέλαβε το 2.000ό ηλεκτρικό όχημά της, ένα MAN eTGE, το απεικόνισε σε αναμνηστικό γραμματόσημο. Η εταιρεία είναι εισηγμένη στο Χρηματιστήριο της Βιέννης και δραστηριοποιείται στην Αυστρία, τη Σλοβακία, την Ουγγαρία, την Κροατία, τη Σλοβενία, τη Βοσνία-Ερζεγοβίνη, το Μαυροβούνιο, τη Βουλγαρία, την Τουρκία και το Αζερμπαϊτζάν. Ήταν η πρώτη εθνική ταχυδρομική υπηρεσία που εγγυήθηκε παραδόσεις ουδέτερου CO2 στους πελάτες της, ήδη από το 2011, ακολουθώντας στρατηγική αποτροπής, μείωσης και αντιστάθμισης εκπομπών CO2 στα κέντρα διανομής και τα γραφεία της, καθώς και στις μεταφορικές δραστηριότητές της και των εταίρων της. Έχει επίσης δεσμευτεί να μειώσει τις εκπομπές αερίων θερμοκηπίου Πεδίου 1 και 2 κατά 45% έως το 2030, έναντι του 2021 και να επιτύχει μείωση 25% στις εκπομπές Πεδίου 3 στο ίδιο χρονικό διάστημα. ΥΠΟΔΟΜΉ ΦΌΡΤΙΣΗΣ Δεδομένης της μεγάλης αύξησης δεμάτων, που επιταχύνθηκε κατά την πανδημία, η εταιρεία αντιμετωπίζει την πρόκληση της μείωσης των εκπομπών, με παράλληλη ανάπτυξη των δραστηριοτήτων της. Από την άνοιξη του 2022, η Austrian Post εντάσσει μόνο ηλεκτρικά οχήματα στο στόλο τελικής παράδοσης και έχει ενισχύσει την υποδομή φόρτισης. Αρχικά, διέθετε αργούς φορτιστές εναλλασσόμενου ρεύματος για επαναφόρτιση των οχημάτων της κατά τη διάρκεια της νύχτας, αλλά λόγω αυξημένης ζήτησης άρχισε να τοποθετεί ταχυφορτιστές και υπερφορτιστές για τα δύο πρώτα ηλεκτρικά φορτηγά της. Περίπου 1.500 οδηγοί μπορούν να πάρουν τα οχήματά τους στο σπίτι κατά τη διάρκεια της νύχτας. Εάν φορτίσουν στο σπίτι, η σχετική αποζημίωση περιλαμβάνεται στις μηνιαίες αποδοχές τους. ΜΗΔΕΝΙΚΈΣ ΕΚΠΟΜΠΈΣ ΡΎΠΩΝ ΑΝΆ ΠΌΛΗ Η εταιρεία προχωρά σε παραδόσεις μηδενικών εκπομπών ανά πόλη, ξεκινώντας από το Γκρατς και το Ίνσμπρουκ και προσφάτως το Σάλτσμπουργκ. «Κυκλοφορούσαμε ήδη 3.975 ηλεκτρικά οχήματα μέχρι το τέλος του 2023 και επιθυμούμε να απανθρακοποιήσουμε εντελώς την τελική παράδοση σε όλη την Αυστρία έως το 2030. Ελπίζουμε να το επιτύχουμε και στη Βιέννη μέχρι το 2025. Επεκτείνουμε την υποδομή φόρτισης στα κέντρα διανομής της αυστριακής πρωτεύουσας, ώστε να αντικατασταΗ Austrian Post και οι πράσινες δεσμεύσεις της CASE STUDY Η εθνική ταχυδρομική υπηρεσία της Αυστρίας διοικεί τον μεγαλύτερο στόλο ηλεκτρικών οχημάτων της χώρας και ανταποκρίνεται στην πρόκληση της μείωσης εκπομπών, ενώ παράλληλα επεκτείνει τις δραστηριότητές της. «Επιθυμούμε να απανθρακοποιήσουμε εντελώς την τελική παράδοση στην Αυστρία έως το 2030» 42 #19 ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2024
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=