Οι κλέφτες μπορεί να εκμεταλλευτούν τις αυξανόμενες δυνατότητες των πολυτροπικών μοντέλων για να εξαπατήσουν τα συστήματα ελέγχου ΘΑ ΑΛΛΆΞΕΙ Ο ΡΌΛΟΣ ΤΟΥ FLEET MANAGER; Σύμφωνα με τις κυρίες Öztürk και Malkoç της Filo Broker, η τεχνολογία AI θα μπορούσε να αλλάξει σημαντικά τον ρόλο των fleet managers, με επαναπροσδιορισμό των δεξιοτήτων και των καθηκόντων τους. Θα προκύψουν νέες διαδικασίες διοίκησης στόλου, όπως: u Διασφάλιση της ομαλής λειτουργίας συστημάτων AI και των ενημερώσεών τους. u Καταγραφή των επιδόσεων του συστήματος και βελτιώσεις. u Ενσωμάτωση της τεχνητής νοημοσύνης και άλλων τεχνολογιών στις λειτουργίες του στόλου και διαχείριση θεμάτων που ενδέχεται να προκύψουν κατά τη διαδικασία. «Όλες αυτές οι αλλαγές θα καθιερώσουν νέο πρότυπο διοίκησης με περισσότερα αναλυτικά στοιχεία, εστιασμένο στην τεχνολογία και τη στρατηγική θεώρηση». Ο κ. Sundstrand πιστεύει επίσης ότι ο ρόλος των fleet managers θα εξελιχθεί βραχυπρόθεσμα έως μεσοπρόθεσμα, αντί να υποβαθμιστεί. Θα καταστούν χειριστές συστημάτων AI και θα χρησιμοποιούν αυτά τα εργαλεία για την ερμηνεία δεδομένων και τη λήψη στρατηγικών αποφάσεων. Η τεχνητή νοημοσύνη θα αναλάβει πολλές διαδικασίες ρουτίνας, επιτρέποντας στους fleet managers να επικεντρωθούν στο ανθρώπινο στοιχείο, όπως εκπαίδευση οδηγών και εξυπηρέτηση πελατών. H τεχνητή νοημοσύνη θα παρέχει τις πληροφορίες, αλλά η ανθρώπινη κρίση θα διαχειρίζεται τα πολύπλοκα σενάρια και τον στρατηγικό σχεδιασμό. Αυτό θα καταστήσει τους fleet managers αποτελεσματικότερους, καινοτομώντας και βελτιώνοντας τις διαδικασίες. «Η AI ΧΡΕΙΆΖΕΤΑΙ ΛΟΓΙΣΜΙΚΌ» Ο Cem Dilmegani, κύριος αναλυτής της AIMultiple, ανέφερε ότι η μεγαλύτερη πρόκληση θα είναι τα δεδομένα Κινητικότητας. «Όπως το λογισμικό επιβλήθηκε τη δεκαετία του 2010, η AI επιβάλλεται τώρα στο λογισμικό. Θα αναπτυχθούν οι εταιρείες κινητικότητας που αξιοποιούν στο έπακρο τα δεδομένα τους για παροχή βελτιωμένων υπηρεσιών στους χρήστες και αυτονομία οχημάτων υψηλότερου επιπέδου. Πρέπει να ξεπεραστούν τα στεγανά στους οργανισμούς και μεταξύ οργανισμών, προμηθευτών και πελατών, ώστε να υπάρχει πρόσβαση στα δεδομένα και εμπλουτισμός τους». Η ευρύτερη υιοθέτηση αυτοματισμού ανώτερου επιπέδου θα μειώσει τα ατυχήματα. Θα συνεχίσουν να συμβαίνουν ατυχήματα όσο οδηγούν άνθρωποι. Επιπλέον, οι τεχνολογίες αναγνώρισης χρηστών, όπως η αναγνώριση προσώπου, εξελίσσονται, αλλά οι προκλήσεις παραμένουν: Οι κλέφτες μπορεί να εκμεταλλευτούν τις αυξανόμενες δυνατότητες των πολυτροπικών μοντέλων για να εξαπατήσουν τα συστήματα ελέγχου. Ο κ. Dilmegani προειδοποιεί ότι η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να εξαπατηθεί με μικρές διαφοροποιήσεις δεδομένων. Για να αποδώσει πλήρως η τεχνητή νοημοσύνη στη διοίκηση στόλου, οι επιχειρήσεις πρέπει πρώτα να μετασχηματιστούν σε εταιρείες λογισμικού, να υιοθετήσουν τη λήψη αποφάσεων βάσει δεδομένων και τη συνεχή καινοτομία. ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΊ Abhinav Vasu, Associate Vice President, Solutions Engineering (EMEA) της Geotab Okşan Özturk και Oytun Gül Malkoç, Συνιδρυτές και Διευθύνοντες Εταίροι της Filo Broker Johan Sundstrand, CEO και συνιδρυτής της Phyron AI Cem Dilmegani, Κύριος Αναλυτής της AIMultiple Şaban Tekedereli, Διευθυντής Προμηθειών & Κατηγοριών της Securitas 39 ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2024 #19
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=