Fleet Business #18

Peugeot: 8ετής κάλυψη 160.000 χλμ. σε όλα τα EV Το πρόγραμμα Peugeot Allure Care, που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά με το νέο E-3008, επεκτείνεται πλέον σε ολόκληρη τη σειρά αμιγώς ηλεκτρικών επιβατικών αυτοκινήτων Peugeot, την πιο ολοκληρωμένη μεταξύ των ευρωπαίων κατασκευαστών, που συμπεριλαμβάνει τα E-208, E-2008, E-308, E-308 SW και E-3008. Η γκάμα επεκτάθηκε προσφάτως με το νέο E-5008 και θα συνεχίσει εντός του 2024 με την κυκλοφορία του νέου E-408, που θα καλύπτεται και αυτό με το πρόγραμμα Peugeot Allure Care. Με αυτοπεποίθηση για την ποιότητα, την αξιοπιστία και την ανθεκτικότητα των προϊόντων της, η Peugeot είναι ο πρώτος Ευρωπαίος κατασκευαστής που προσφέρει τόσο εκτενή κάλυψη. Το Peugeot Allure Care καλύπτει τον ηλεκτροκινητήρα, το φορτιστή, το κιβώτιο ταχυτήτων και τα κύρια ηλεκτρικά και μηχανικά εξαρτήματα για 8 χρόνια ή 160.000 χιλιόμετρα. Το Peugeot Allure Care συμπληρώνει την ειδική εγγύηση Peugeot, που καλύπτει ήδη την μπαταρία υψηλής τάσης για 8 έτη/160.000 χλμ, με πλήρη κάλυψη οχήματος. Το σύμβολο «AYV» στο Euronext Μετά την έγκριση της Γενικής Συνέλευσης των Μετόχων για αλλαγή επωνυμίας της εταιρείας από ALD σε Ayvens, στις 14 Μαΐου 2024, ανακοινώθηκε ότι από τις 3 Ιουνίου 2024, οι μετοχές της διαπραγματεύονται με το σύμβολο «AYV» (αντί για «ALD ”) στο Euronext Paris, ενώ ο κωδικός ISIN και Euronext παραμένει αμετάβλητος. Ταχύτατη η ενημέρωση λογισμικού της BMW Jim Rowan Ο CEO της Volvo Cars, Jim Rowan, σε συνέντευξή του στην Australian Financial Review σκιαγραφεί τον νέο ανταγωνισμό μεταξύ αυτοκινητοβιομηχανιών. «Η ηλεκτροκίνηση είναι το εύκολο κομμάτι», ανέφερε. «Πρέπει να γίνουν πολύ ευρύτερες αλλαγές. Η κινητικότητα επόμενης γενιάς αφορά κυρίως στο λογισμικό και το πυρίτιο». Γι’ αυτό, η Volvo Cars επιδιώκει να επεκτείνει μεγάλο μέρος των βασικών τεχνολογιών της στις επιμέρους δραστηριότητές της, από εξοπλισμούς όπως κινητήρες και μετατροπείς, έως μπαταρίες και λογισμικό. Αυτό απαιτεί σημαντικές επενδύσεις, τις οποίες η εταιρεία ήδη αυξάνει. Αν και αυτό μπορεί να μειώσει τα κέρδη βραχυπρόθεσμα -καθώς η Volvo στοχεύει να διπλασιάσει την παραγωγή τα επόμενα χρόνια, επενδύοντας παράλληλα στην ανάπτυξη εξοπλισμού και λογισμικού- ο κ. Rowan πιστεύει πως όσοι καθυστερούν να επενδύσουν θα πληρώσουν βαρύ τίμημα. «Οι εταιρείες που θα επιβιώσουν… θα είναι αυτές που προβαίνουν σε τολμηρές και γενναίες κινήσεις τώρα». «Σήμερα κυκλοφορούν περισσότερα από πέντε εκατομμύρια συνδεδεμένα αυτοκίνητα τα οποία μπορούμε να ενημερώσουμε εξ ολοκλήρου ασύρματα. Συνήθως, δημιουργούμε ένα πακέτο ασύρματων ενημερώσεων και στη συνέχεια προχωρούμε στην πλήρη αναβάθμιση του συστήματος. Με την εφαρμογή My BMW, αρχίζει η ασύρματη ενημέρωση μέσω τηλεφώνου από το σπίτι. Η εφαρμογή ενημερώνει για τη διαθεσιμότητα της ενημέρωσης λογισμικού και η εγκατάσταση μπορεί να γίνει αμέσως. Χρειάζονται από τρία έως 20 λεπτά», δήλωσε στο Automotive News ο Stephan Durach, ανώτερος αντιπρόεδρος του BMW Group, υπεύθυνος Ανάπτυξης Συνδεσιμότητας. Jim Farley Σε συνέντευξή του, ο CEO της Ford, Jim Farley, είπε πως αναμφισβήτητα τα ηλεκτρικά οχήματα της Ford πρέπει να καταστούν επιχείρηση που αποδίδει χρήματα. Ο Jim Farley υπολόγισε πως για να επιτευχθεί αυτό θα χρειαστεί μία διετία, για να μπορέσουν οι παραδοσιακοί κατασκευαστές αυτοκινήτων να κάνουν τη μετάβαση. Αλλά μεταξύ αυτών πιστεύει ότι η Ford έχει τις καλύτερες πιθανότητες. Ο Jim Farley δεν αποφεύγει την πραγματικότητα και κάνει ό,τι απαιτείται για να κινήσει την εταιρεία στη σωστή κατεύθυνση. Οι παραδοσιακές αυτοκινητοβιομηχανίες κατασκευάζουν κινητήρες, διαμορφώνουν και βάφουν αμαξώματα και συναρμολογούν διάφορα εξαρτήματα εξωτερικών κατασκευαστών, συμπεριλαμβανομένου του λογισμικού, για να κατασκευάσουν οχήματα. Αυτή η στρατηγική εξωτερικής ανάθεσης μείωσε τον κίνδυνο αποθεμάτων, αλλά απώλεσε τον έλεγχο μεγάλου μέρους του αυτοκινήτου. Δεν πρόκειται απλώς για κατασκευαστικό πρόβλημα αλλά για πρόβλημα εταιρικής δομής, όπως είπε. Για να πραγματοποιήσει η Ford αυτή τη μετάβαση, πρέπει να επιτρέψει στους σχεδιαστές και τις ομάδες μηχανικών της να συνεργαστούν με τους άλλους εργαζομένους και πρέπει να περιλαμβάνονται και τα θέματα λογισμικού οχημάτων. Η Ford πρέπει να καταστεί εταιρεία λογισμικού για να γίνει αυτό. Ο Jim Farley το κατανοεί και κάνει ό,τι είναι δυνατόν για την ανάπτυξη των δυνατοτήτων λογισμικού της εταιρείας. 7 ΜΑΡΤΙΟΣ 2024 #17

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=