Fleet Business #18

ΈΞΙ ΤΡΌΠΟΙ Η έκθεση του TNO καθορίζει έξι τρόπους με τους οποίους οι τοπικές και περιφερειακές αρχές μπορούν να αυξήσουν την ελκυστικότητά τους για τους TSP και τους MSP: ΑΞΙΟΛΌΓΗΣΗ ΚΑΙ ΥΠΟΣΤΉΡΙΞΗ Θα πετύχει η Public Mobility αφού απέτυχε η MaaS 1.0; Το TNO το ελπίζει ιδιαιτέρως. Το ινστιτούτο προσφέρει στις τοπικές κυβερνήσεις αξιολόγηση και υποστήριξη για δημιουργία δικών τους οικοσυστημάτων Δημόσιας Κινητικότητας. Εν τω μεταξύ, η MaaS 1.0 δεν έχει ακόμα τελειώσει. Η MaaS Global, μετά την αίτηση πτώχευσης εξαγοράστηκε από την ολλανδική πλατφόρμα κινητικότητας umob, η οποία σκοπεύει να χρησιμοποιήσει την τεχνογνωσία της MaaS Global και ιδίως της πλατφόρμας Whim, προκειμένου να μετατρέψει την umob σε πραγματικά παγκόσμια πλατφόρμα MaaS. Επομένως, ίσως υπάρχει ακόμα περιθώριο για προσέγγιση MaaS που δεν θα καθοδηγείται εξ ολοκλήρου από τις δημόσιες αρχές… 1Άμεσες επιδοτήσεις: Η άμεση κερδοφορία είναι δύσκολη σε πολλές, αν όχι στις περισσότερες αγορές «Δημόσιας Κινητικότητας». Οι άμεσες επιδοτήσεις μπορούν να δημιουργήσουν βιώσιμο οικοσύστημα και να προσελκύσουν TSP και MSP. 2Περιορισμένος ανταγωνισμός: Οι μικρές αγορές συνεπάγονται μεγαλύτερους κινδύνους για TSP και MSP. Ο περιορισμός των αδειών σε μία ή δύο εταιρείες δημιουργεί πιο ευνοϊκό επιχειρηματικό περιβάλλον και αποτρέπει βεβιασμένες κινήσεις. 3Ετοιμότητα δημόσιας κινητικότητας: Η υλοποίηση της δημόσιας κινητικότητας είναι περίπλοκη και απαιτεί συντονισμό μεταξύ των ενδιαφερομένων. Μια κεντρική οργάνωση με ευθυγραμμισμένους στόχους, ανάγκες, πρότυπα και ρόλους παρέχει διαφάνεια και ασφάλεια στους TSP και MSP. 4Χρήση καθιερωμένων συστημάτων και προτύπων: Ορισμένες τοπικές και περιφερειακές αρχές μπορεί να επιθυμούν να αναπτύξουν τις δικές τους εφαρμογές κινητικότητας και συστήματα δεδομένων. Αυτό δημιουργεί εμπόδια και είναι προτιμότερο να χρησιμοποιούνται καθιερωμένα συστήματα λευκής ετικέτας για να παρέχονται κίνητρα στους TSP και MSP για επενδύσεις. 5Αναπαραγωγή αγοράς: Οι μικρές αγορές δεν διαθέτουν τον όγκο για να προσελκύσουν TSP και MSP. Μια λύση είναι να χρησιμοποιηθούν πρότυπα δημόσιας κινητικότητας που μπορούν εύκολα να αναπαραχθούν κάπου αλλού. 6Προσέλκυση επιβατών: Η ευαισθητοποίηση του κοινού και η προσέλκυση νέων επιβατών είναι σημαντική πρόκληση για τα νέα συστήματα Δημόσιας Κινητικότητας. Το συντονισμένο και κεντρικό branding και marketing βοηθά τους TSP και MSP, μειώνοντας το δικό τους φόρτο προβολής. Tο σημαντικό είναι πως οι κυβερνήσεις έχουν την εξουσία να επιβάλλουν και να υποστηρίξουν την MaaS 2.0, γνωστή και ως «Δημόσια Κινητικότητα» 66 #18 ΙΟΥΝΙΟΣ 2024

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=