ΟΙ ΕΤΑΙΡΕΊΕΣ επιθυμούν να υιοθετήσουν πολιτική αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων το συντομότερο δυνατόν, καθώς η απαγόρευση των μοντέλων με κινητήρα εσωτερικής καύσης φαίνεται αναπόφευκτη και τα οφέλη του TCO είναι συγκεκριμένα. Ωστόσο, οι εταιρείες στην πραγματικότητα ωφελούνται από μια προοδευτική προσέγγιση μοντέλων μηδενικών εκπομπών. Η άμεση υιοθέτηση αμιγώς ηλεκτρικών χωρίς την αποδοχή των εργαζομένων ενέχει κινδύνους. ΤΙ ΓΊΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΑ SUV; Το ενδιαφέρον ερώτημα προς τους fleet managers είναι πώς θα προσεγγίσουν την τάση των SUV -ICE και ηλεκτρικών- στην πολιτική τους. Ακόμα και τα eSUV αντιπροσωπεύουν πάνω από το 50% των μοντέλων BEV, ενώ οι ανάγκες τους για μεγαλύτερες συστοιχίες μπαταριών επιφέρει πρόσθετη ζήτηση σε κρίσιμα υλικά, στην εφοδιαστική αλυσίδα μπαταριών και στην κατανάλωση - η ηλεκτρική ενέργεια δεν είναι πάντα πράσινη, φυσικά. Δεδομένου ότι τα SUV είναι 15%- 30% ακριβότερα από τα μικρότερα επιβατικά αυτοκίνητα (και περίπου 15% ακριβότερα στο leasing), οι fleet Νέες ιδέες πολιτικής αυτοκινήτου Γεγονός παραμένει πως η πολιτική εταιρικών αυτοκινήτων διαδραματίζει κρίσιμο ρόλο στη διατήρηση του προσωπικού, στην ενίσχυση της αφοσίωσης και στον περιορισμό του CO2. Αυτό που άλλαξε είναι ο τρόπος ευθυγράμμισης αυτών των στόχων με την ευκαιρία μείωσης κόστους. Ποιά θα είναι η μελλοντική πολιτική αυτοκινήτου; managers μπορούν να αποκομίσουν οφέλη CO2 σχεδιάζοντας κατάλληλη πολιτική αυτοκινήτου, καθορίζοντας το SUV βάσει βάρους, απόστασης από το έδαφος και μεγέθους. Παρατηρείται μια νέα τάση στην αγορά, καθώς η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση ανανέωσε το ενδιαφέρον για πρακτικές εναλλακτικές λύσεις έναντι των SUV, όπως τα station wagon (BMW i5 Tourer, MG 5, Peugeot e-308 SW) ή τα MPV (Maxus Mifa 9 και VW ID.Buzz). Τα τελευταία αντισταθμίζουν το αποτύπωμα των μεγάλων συστοιχιών μπαταριών με τη βέλτιστη χρήση τους ως μεταφορείς προσωπικού. ΠΡΌΚΛΗΣΗ Ως πακέτο ανταμοιβής, η πολιτική παροχής ηλεκτρικών αυτοκινήτων παρουσιάζει δυσκολίες στην ιεράρχηση των δικαιούχων. Είναι απλό για τα υψηλότερα και ανώτατα στελέχη, αλλά η επιλεξιμότητα για τους υπόλοιπους περιορίζεται λόγω πληθωρισμού και αύξησης κόστους leasing. Επομένως, η διατήρηση εύλογου κόστους και η προσέλκυση νέων εργαζομένων, που ζητούν λύσεις βιώσιμης κινητικότητας, θα εξαρτηθεί από τη διάθεση προσιτών EV. Οι fleet managers μπορούν να υπολογίζουν στην κυκλοφορία δέκα προσιτών EV διαφόρων αυτοκινητοβιομηχανιών στην τιμή των 20.000-25.000 ευρώ έως το 2027. Όσον αφορά στις λύσεις κινητικότητας, η πολιτική αυτοκινήτου μπορεί κάλλιστα να αναθεωρηθεί, αντικαθιστώντας τις συμβατικές μισθώσεις με συνδρομητικές. Αυτές είναι ελκυστικές για τους millennials και επιτυγχάνουν επίσης αξιοσημείωτη εξοικονόμηση 30%-50% του TCO σε περίοδο τριών έως πέντε ετών (σύμφωνα με την εταιρεία συνδρομών Loopit). Παρατηρείται μια νέα τάση στην αγορά, καθώς η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση ανανέωσε το ενδιαφέρον για πρακτικές εναλλακτικές λύσεις έναντι των SUV 45 ΙΟΥΝΙΟΣ 2024 #18
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=