Fleet Business #18

σμό οδήγησης, όπου οι οδηγοί πρέπει πάντα να ελέγχουν το τιμόνι. ΤΙ ΣΥΜΒΑΊΝΕΙ ΣΤΙΣ ΑΣΦΑΛΊΣΕΙΣ; Η αγορά ασφάλισης αυτοκινήτου διέρχεται επίσης σημαντικές αλλαγές. Σύμφωνα με την ανάλυση της McKinsey, εντός της τρέχουσας δεκαετίας πιθανόν να υπάρξει κορύφωση και επακόλουθη μείωση των συμβατικών ασφαλίστρων, που εκτιμάται σήμερα στα 260 δισ. δολάρια περίπου (Σχήμα 1). Αυτό το σενάριο θα επέφερε ευρεία υιοθέτηση προηγμένων συστημάτων υποβοήθησης οδηγού (ADAS) και μεταστροφή των καταναλωτών σε ευρύτερη αποδοχή (και εξάρτηση) της ημιαυτόνομης οδήγησης. Διάφοροι παράγοντες, όπως η ταχύτερη υιοθέτηση προτύπων leasing ή συνδρομής επαγγελματικών AV, θα μπορούσαν να δημιουργήσουν ακόμα μεγαλύτερη διαταραχή της τρέχουσας κατάστασης του κλάδου. Την ώρα που η παραδοσιακή ασφάλιση αποτελματώνεται, αναδύεται νέο μοντέλο ασφάλισης για μεταφορείς (και, ενδεχομένως, νεοεισερχόμενους). Αυτή η αγορά των 100 δισ. δολαρίων διαθέτει σαφή κατανομή, προϊόντα, τιμολόγηση και διαχείριση αποζημιώσεων, μέσω συστηματικής χρήσης εξελιγμένης τηλεματικής τιμολόγησης, Η στόχευση αυτού του νέου «διαταραγμένου» τομέα ασφάλισης αυτοκινήτου απαιτεί επενδύσεις σε δυνατότητες, συνεργασίες και τεχνογνωσία για τους ηγέτες της αγοράς. Η ταχεία αύξηση ηλεκτρικών οχημάτων, για παράδειγμα, φέρνει νέα δυναμική στην αξιολόγηση κινδύνου και στον υπολογισμό ασφαλίστρων. Οι ιδιαίτερες Την ώρα που η παραδοσιακή ασφάλιση αποτελματώνεται, αναδύεται νέο μοντέλο ασφάλισης για μεταφορείς (και, ενδεχομένως, νεοεισερχόμενους) Πηγή: S&P Capital IQ; Ανάλυση McKinsley ΣΧΗΜΑ 1: ΔΙΑΚΥΒΕΥΟΝΤΑΙ 140 - 160 ΔΙΣ. ΔΟΛΑΡΙΑ ΣΥΜΒΑΤΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΜΕΧΡΙ ΤΟ 2030 Κάλυψη συμβατικών ασφαλίσεων ΙΧ 2 Ανατροπή ιδιωτικής κάλυψης Μετάβαση από ασφαλίσεις ΙΧ σε επαγγελματικές Εξάλειψη ιδιωτικής κάλυψης Αγορά ασφάλισης ιδιωτικών αυτοκινήτων στις ΗΠΑ,1 άμεσες ασφαλίσεις, 4 δισ. CAGR 2022-30, 0% Σημείωση: Τα στοιχεία ενδέχεται να μην αθροίζονται, λόγω στρογγυλοποίησης. 1 Συμπεριλαμβανομένων των ασφαλίστρων που εξαλείφονται ή ανατρέπονται. 2 Το status quo του έργου βασίζεται στην τάση των ιστορικών απαιτήσεων ανά όχημα (συμπεριλαμβανομένου του πληθωρισμού) και στην τάση του αριθμού ελαφρών οχημάτων που έχουν ταξινομηθεί. Forecast 27 ΙΟΥΝΙΟΣ 2024 #18

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=