Γιγαντιαίο εργοστάσιο μπαταριών του Tata Group Η Agratas, παγκόσμια επιχείρηση μπαταριών του Tata Group, θα κατασκευάσει γιγαντιαίο εργοστάσιο στο Gravity Smart Campus, κοντά στο Bridgwater του Somerset στο Ηνωμένο Βασίλειο. Το εργοστάσιο των 40 GWh θα είναι το μεγαλύτερο εργοστάσιο μπαταριών στη χώρα και το πρώτο γιγαντιαίο εργοστάσιο του Tata Group εκτός Ινδίας. Οι προκαταρκτικές εργασίες είναι σε εξέλιξη και η παραγωγή μπαταριών προβλέπεται να ξεκινήσει το 2026.Η νέα μονάδα στις αρχές της δεκαετίας του 2030 προβλέπεται να συνεισφέρει σχεδόν το ήμισυ της προβλεπόμενης παραγωγικής ικανότητας μπαταριών που απαιτείται για τον κλάδο αυτοκινητοβιομηχανίας του ΗΒ. Η JLR και η Tata Motors θα είναι οι πρώτοι πελάτες, αλλά η Agratas σχεδιάζει επίσης να δημιουργήσει μπαταρίες για άλλες εφαρμογές, συμπεριλαμβανομένων δίτροχων και επαγγελματικών οχημάτων, καθώς και εμπορικών λύσεων αποθήκευσης ενέργειας. Η Aito της Huawei Τα αυτοκίνητα Aito, της Huawei Technologies Co., είναι μεταξύ των νέων ηλεκτρικών οχημάτων με τις μεγαλύτερες πωλήσεις στην Κίνα για δεύτερο συνεχόμενο μήνα, ένδειξη της επιτυχούς προσπάθειας των Κινέζων κατασκευαστών smartphone. Η Aito παρέδωσε 21.142 οχήματα τον Φεβρουάριο, σύμφωνα με στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα ο κατασκευαστής, ξεπερνώντας όλα τα άλλα νέα κινεζικά ηλεκτρικά οχήματα. Peugeot 3008 EV: αυτονομία έως και 700 χλμ Το supercar της BYD Η μάρκα Yangwang της BYD παρουσίασε το πρώτο της αμιγώς ηλεκτρικό supercar, το U9, με τελική ταχύτητα 309 χλμ/ώρα, το οποίο μπορεί να επιταχύνει από 0 - 100 χλμ/ώρα σε 2,36 δευτερόλεπτα, σκοπεύοντας να ανταγωνιστεί μάρκες όπως η Ferrari και η Lamborghini. O Michael Shu, CEO της BYD Europe, δήλωσε πρόσφατα πως για την Ευρώπη ο κινεζικός όμιλος συνολικά στοχεύει σε μερίδιο 5% των πωλήσεων EV πριν από την έναρξη παραγωγής στο νέο εργοστάσιο στην Ουγγαρία. Η θυγατρική της Stellantis θα λανσάρει την άνοιξη το 3008 με μπαταρία 73 kW που παρέχει αυτονομία 527 χλμ με ηλεκτροκινητήρα 210 ίππων και κίνηση στους εμπρόσθιους τροχούς, καθώς και ήπια υβριδική έκδοση τρικύλινδρου κινητήρα βενζίνης 1,2 λίτρων 48 volt. Η βασική γκάμα του e-3008 το καθιστά καλύτερο σε ταξίδια από τους ανταγωνιστές του, όπως αναφέρει η Peugeot. Σε δοκιμαστική οδήγηση κοντά στις Κάννες, στη νότια Γαλλία, στελέχη της κάλυψαν διαδρομή 770 χλμ από το Παρίσι στη Γκρενόμπλ και στη συνέχεια στη Μασσαλία. Το πρώτο τρίμηνο του 2025 θα κυκλοφορήσουν ισχυρότερες και μεγάλης αυτονομίας εκδόσεις του e-3008: Ο κινητήρας 230 ίππων με μπαταρία 98 kWh θα παρέχει 700 χλμ αυτονομίας και η τετρακίνητη έκδοση δύο κινητήρων και 320 ίππων θα διαθέτει αυτονομία 525 χλμ. Η υποδομή φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων στην Ευρώπη Σχεδόν 700.000 δημόσια σημεία φόρτισης εγκαταστάθηκαν στην Ευρώπη μέχρι το τέλος του 2023, από περίπου 650.000 στα τέλη Σεπτεμβρίου, αναφέρει η τελευταία έκθεση του Διεθνούς Συμβουλίου Καθαρών Μεταφορών (ICCT). Αυτό αντιπροσωπεύει αύξηση της φόρτισης εναλλασσόμενου ρεύματος (AC) περίπου 35% σε σύγκριση με τα τέλη του 2022. Τα σημεία φόρτισης συνεχούς ρεύματος (DC) σημείωσαν ακόμα μεγαλύτερη ανάπτυξη 61% από τα τέλη του 2022. Περίπου το 84% των δημόσιων σημείων φόρτισης της Ευρώπης παρέχουν εναλλασσόμενο ρεύμα, ενώ το υπόλοιπο 16% συνεχές. Το 2023, το Βέλγιο κατέγραψε τη μεγαλύτερη αύξηση σημείων DC ή ταχυφόρτισης (+154%). ΜΕΡΊΔΙΟ ΗΛΕΚΤΡΙΚΏΝ ΟΧΗΜΆΤΩΝ ΜΠΑΤΑΡΊΑΣ ΚΑΙ PLUG-IN ΥΒΡΙΔΙΚΏΝ ΑΝΆ ΧΏΡΑ, ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΜΈΝΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΏΝ ΓΙΑ ΤΟ ΜΈΓΕΘΟΣ ΤΗΣ ΑΓΟΡΆΣ (ΤΑΞΙΝΟΜΉΣΕΙΣ ΑΥΤΟΚΙΝΉΤΩΝ) Τύπος κινητήρα PHEV BEV Μερίδιο ηλεκτρικών αυτοκινήτων μπαταρίας και plug-in υβριδικών (2023) Ταξινομήσεις νέων αυτοκινήτων 2023 Νορβηγία Σουηδία Δανία Ολλανδία Βέλγιο Αυστρία Γαλλία Γερμανία Λοιπές χώρες Ισπανία Ιταλία ΜΕΣΟΣ ΟΡΟΣ 23% 7 ΜΑΡΤΙΟΣ 2024 #17
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=