Ευρώπη και το MG 4 ήταν το τέταρτο πιο ταξινομημένο ηλεκτρικό όχημα της περιοχής. «Η MG επωφελείται από την προσφορά ανταγωνιστικών και ελκυστικών προϊόντων που κατασκευάζονται στην Κίνα, αλλά κάνει χρήση της θέσης της ως κληρονόμου βρετανικής μάρκας», σχολίασε ο κ. Munoz. Εν τω μεταξύ, η Tesla συνέχισε την εκπληκτική της άνοδο στην κατάταξη των μαρκών. Η 18η πιο ταξινομένη μάρκα το 2022, έχει πλέον ξεπεράσει τη Nissan και τη Volvo, ανεβαίνοντας στη 16η θέση. Ο αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία κατέγραψε 362.300 μονάδες το 2023 – αύξηση 56% σε ετήσια βάση – προσφέροντας στη μάρκα μερίδιο αγοράς ρεκόρ 2,83%, από 2,06% το 2022. Η Tesla ήταν η μάρκα με τη μεγαλύτερη ανάπτυξη μεριδίου αγοράς στην κατηγορία BEV, ακολουθούμενη από τη SAIC (MG), το BMW Group, την Toyota και την Mercedes-Benz. Αντίθετα, το Renault Group, η Stellantis, η Hyundai Motor Company, η Nissan και η Ford σημείωσαν τις μεγαλύτερες απώλειες μεριδίου αγοράς στην κατηγορία BEV. Το Tesla Model Y ήταν το μοντέλο με τις περισσότερες ταξινομήσεις στην Ευρώπη το 2023 –πρώτη φορά που ένα μη ευρωπαϊκό ηλεκτρικό μοντέλο προηγείται στην κατάταξη– και είναι το όχημα με τις περισσότερες πωλήσεις σε αγορές όπως η Νορβηγία, η Δανία, η Σουηδία, η Ολλανδία, το Βέλγιο, η Ελβετία και η Φινλανδία. «Η αυξανόμενη δημοτικότητα του Model Y και οι μειώσεις τιμών σε όλη τη γκάμα του βοήθησαν την Tesla να καταγράψει το μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς της από τότε που ήλθε στην Ευρώπη. Η Tesla έχει το σωστό προϊόν στο σωστό μέρος τη σωστή στιγμή», σχολίασε ο κ. Munoz. * Αυστρία, Βέλγιο, Κροατία, Κύπρος, Τσεχία, Δανία, Εσθονία, Γαλλία, Φινλανδία, Γερμανία, Ελλάδα, Ουγγαρία, Ιταλία, Ιρλανδία, Λετονία, Λιθουανία, Λουξεμβούργο, Νορβηγία, Ολλανδία, Πορτογαλία, Πολωνία, Ρουμανία, Σουηδία, Ελβετία, Ισπανία , Σλοβακία, Σλοβενία, Ηνωμένο Βασίλειο. ** εκτός της Ουγγαρίας ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΕΙΣ PHEV ΚΑΙ BEV 2023 - ΕΥΡΩΠΗ-28 ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΕΙΣ ΝΕΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΑΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ 2023 - ΕΥΡΩΠΗ-28 65 ΜΑΡΤΙΟΣ 2024 #17
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=