Η ΙΣΧΥΡΉ ΖΉΤΗΣΗ για ηλεκτρικά οχήματα μπαταρίας (BEV) και η αυξανόμενη επιρροή των νεοεισερχομένων στην αγορά, προκάλεσαν σημαντικές αλλαγές στο τοπίο αυτοκινήτου της ηπείρου, ενώ οι νέες ταξινομήσεις επιβατικών οχημάτων ανήλθαν συνολικά σε 12.792.151 μονάδες στην Ευρώπη των 28* το 2023, αυξημένες κατά 14% σε σχέση με το προηγούμενο έτος. «Η ευρωπαϊκή αγορά αυτοκινήτου φαίνεται να εξομαλύνεται. Τα ζητήματα της εφοδιαστικής αλυσίδας είναι πλέον σε μεγάλο βαθμό υπό έλεγχο και οι καταναλωτές έχουν συνηθίσει να περιμένουν περισσότερο για να παραλάβουν νέα οχήματα. Παρόλα αυτά, είναι απίθανο να δούμε όγκο που να ξεπερνά τις 15 εκατομμύρια μονάδες που καταγράφηκαν το 2019. Η αγορά ενός οχήματος έχει γίνει πιο ακριβή και η στάση απέναντι στην ιδιοκτησία συνεχίζει να αλλάζει», σχολίΣημαντικές αλλαγές επιφέρουν τα BEV και οι νεοεισερχόμενοι ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΑΓΟΡΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ Η ευρωπαϊκή αγορά αυτοκινήτου πέτυχε ένα αξιοσημείωτο ορόσημο πέρυσι, με τις ταξινομήσεις νέων οχημάτων να φθάνουν στο υψηλότερο επίπεδο από την πανδημία, όπως δείχνει η ανάλυση της JATO Dynamics. ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΕΙΣ ΝΕΩΝ ΕΠΙΒΑΤΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ-28 (ΕΚΑΤ. ΜΟΝΑΔΕΣ) 2014-2023 ΜΕΙΓΜΑ ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΕΩΝ ΝΕΩΝ ΕΠΙΒΑΤΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΑΝΑ ΤΥΠΟ ΚΑΥΣΙΜΟΥ. ΕΥΡΩΠΗ-28 vs 2022 vs 2020 (πανδημία) vs 2019 (προ πανδημίας) vs 2014 (προ δεκαετίας) 62 #17 ΜΑΡΤΙΟΣ 2024
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=