Fleet Business #17

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ Η πρόβλεψη του προσδόκιμου ζωής των SLB αποτελεί πρόκληση. Λόγω των περιορισμένων περιπτώσεων χρήσης για τον έλεγχο της υποβάθμισης των SLB, οι εκτιμήσεις του προσδόκιμου ζωής των SLB πραγματοποιούνται μέσω προσομοιώσεων. Σε αντίθεση με το ρυθμό υποβάθμισης των μπαταριών πρώτης ζωής που προβλέπεται βάσει εμπειρικών δοκιμών, οι εκτιμήσεις SLB είναι σχετικά δύσκολες. Ωστόσο, τα ηλεκτρικά οχήματα στόλου ελέγχονται σε μεγάλο βαθμό (τρόπος οδήγησης και αποθήκευσης), καθιστώντας το SOH των χρησιμοποιημένων μπαταριών EV στόλου ευκολότερο να προβλεφθεί από ενός επιβατικού οχήματος (PV). Τα επιβατικά θα διαθέτουν μαγαλύτερη αυτονομία, θα φορτίζουν με διάφορες τάσεις και θα αναπτύσσουν διαφορετικές θερμοκρασίες και όλα αυτά θα έχουν ως αποτέλεσμα μεγαλύτερη αβεβαιότητα SOH για τις SLB. Ωστόσο, οι νεοφυείς επιχειρήσεις εκτίμησης της απόδοσης μπαταριών, όπως η TWAICE και η Recurrent και η θέσπιση διαβατηρίων μπαταριών στην ΕΕ, δημιουργούν επιχειρηματικές ευκαιρίες που θα μπορούσαν τελικά να επιλύσουν αυτές τις προκλήσεις. Πηγή: Arthur D. Little ΣΧΗΜΑ 6: ΑΞΙΑ ΥΛΙΚΩΝ ΤΩΝ ΜΠΑΤΑΡΙΩΝ LI-ION, 2022 Σημείωση: (1) Υπο την προϋπόθεση ότι οι τρέχουσες υψηλές τιμές λιθίου επανέρχονται σε φυσιολογικό μέσο όρο (συντηρητική προσέγγιση). (2) για πλήρη ανάκτηση στοιχείων (δηλαδή μέσω υδρομεταλλουργίας) $/τόνο μπαταριών ιόντων λιθίου, ανά χημική σύνθεση1 Περιθώριο εταιρείας ανακύκλωσης 71% 29% LFP 29% 39% 23% 9% NMC OPEX ανακύκλωσης: ~1.500$/τόνος2 ~1,100 ~4,900 Λίθιο Νικέλιο Κοβάλτιο Λοιπά ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ SLB Καθώς η αγορά EV εξελίσσεται, το οικοσύστημα SLB συνιστά επιλογή πρόσθετων εσόδων, μείωσης των απορριμμάτων και χαμηλότερου κόστους κατασκευής και λειτουργίας. Υπάρχουν ευκαιρίες στον κλάδο: 1 Εταιρείες ενέργειας και επενδυτές: εξετάστε λεπτομερώς την αγορά ηλεκτρικών οχημάτων. Καθώς ο όγκος των χρησιμοποιημένων μπαταριών EV αυξάνεται και η χημική σύνθεση LFP κερδίζει μερίδιο αγοράς, οι συνεργασίες στον κλάδο και οι πολιτικές διαδραματίζουν κρίσιμο ρόλο για την ανάπτυξη SLB. Η χημική σύνθεση LFP προβλέπεται να αυξήσει το μερίδιο αγοράς της και θα αναπτυχθούν νέες κατηγορίες EV που θα συμβάλουν στη διαθεσιμότητα πρώτων υλών. Επιλέξτε πολλαπλούς προμηθευτές για να μειώσετε την εξάρτηση από τις τοπικές πρώτες ύλες. 2 Εταιρείες αποθήκευσης και κοινής ωφελείας: διεξάγετε πιλοτικά έργα. Οι SLB προσφέρουν λύσεις μείωσης του συνολικού κόστους ιδιοκτησίας και δημιουργίας νέων εσόδων, επεκτείνοντας τη διάρκεια ζωής των μπαταριών υπό συγκεκριμένες συνθήκες, συμπεριλαμβανομένης της καινοτομίας του οικοσυστήματος (π.χ. διαβατήρια μπαταριών) και της τεχνολογίας (π.χ. έλεγχος μπαταρίας, δοκιμές), της αύξησης των τιμών των μπαταριών ( ανισορροπία προσφοράς-ζήτησης) και των χημικών συνθέσεων LFP χαμηλής αξίας. Τα πιλοτικά έργα επιτρέπουν στις εταιρείες να αποκτήσουν εμπειρία και κατανόηση της αγοράς και του κλάδου. 3 Όλοι οι συμμετέχοντες στην αγορά: αναζητήστε συνεργασίες με εταιρείες της αλυσίδας αξίας. Το οικοσύστημα SLB δεν έχει αναπτυχθεί πλήρως και παρέχει ευκαιρίες για καινοτομίες και γρήγορες αποφάσεις. Απαιτείται στρατηγική προσέγγισης αγοράς, μέσω πιλοτικών και ισχυρών συνεργασιών μεταξύ διαφόρων εταιρειών της αλυσίδας αξίας, συμπεριλαμβανομένων ανεξάρτητων κατασκευαστών συστημάτων αυτοκίνησης και μικρομεσαίων επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στην αλυσίδα εφοδιασμού, καθώς και παγκόσμιων επιχειρήσεων κοινής ωφελείας. Η υψηλή αξία των πρώτων υλών NMC - κοβάλτιο, μαγγάνιο και νικέλιο - δυσχεραίνει το έργο της βιώσιμης επανάχρησης, λόγω ανταγωνισμού εταιρειών ανακύκλωσης 61 ΜΑΡΤΙΟΣ 2024 #17

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=