Fleet Business #17

H Purosangue ξεπέρασε κατά πολύ τις προσδοκίες Ο Enrico Galliera, Chief Marketing and Commercial Officer της Ferrari, δήλωσε στο Automotive News Europe: Η Purosangue ήταν τόσο επιτυχής που σχεδόν όλοι οι πελάτες μας θέλουν να αποκτήσουν μία. Έτσι, παραδίδουμε όλα σχεδόν τα πρώτα αυτοκίνητα στους κορυφαίους συλλέκτες μας. Πρόκειται για άτομα που μόλις κατάλαβαν τι είδους αυτοκίνητο ήταν, το παρήγγειλαν. Οι πελάτες που επιθυμούν την Purosangue ενώ δεν διαθέτουν ήδη Ferrari, είναι στην πλειονότητά τους γυναίκες και αντιπροσωπεύουν περαιτέρω επέκταση της πελατειακής μας βάσης. Η Mercedes αλλάζει την πρόβλεψή της για τα αμιγώς ηλεκτρικά Ο CEO της Mercedes Benz, Ola Kaellenius, δήλωσε πως οι πωλήσεις ηλεκτροκίνητων οχημάτων της, συμπεριλαμβανομένων των υβριδικών, θα αντιπροσωπεύουν περίπου το ήμισυ των παγκόσμιων πωλήσεων έως το 2030. Τουτέστιν, πέντε χρόνια αργότερα από την πρόβλεψη του 2021, όταν η εταιρεία προέβλεπε να πιάσει το ορόσημο του 50% έως το 2025 κυρίως με αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Αντιθέτως, προβλέπει ότι τα οχήματα εσωτερικής καύσης θα εξακολουθήσουν να καλύπτουν το ήμισυ των πωλήσεών της μέχρι το τέλος της δεκαετίας. Το θέμα του φετινού Global Fleet Summit (13-15 Μαΐου στο Cascais) είναι «Η πορεία προς την πραγματική αειφορία». Σύμφωνα με την παράδοση, το Global Fleet Summit θα κλείσει με συζήτηση ανωτάτων στελεχών στο τέλος της δεύτερης ημέρας του συνεδρίου (14 Μαΐου). Για πρώτη φορά, αυτό το πάνελ θα είναι 100% γυναικείο. Έχουν ήδη επιβεβαιωθεί οι: uAnnie Pin, Chief Commercial Officer της Ayvens uJulie Meynard, Επικεφαλής International Business Office της Arval uLaura Jozwiak, Chief Client Officer της Wheels Το πάνελ θα συζητήσει με άλλους ηγέτες του κλάδου πώς το βιώσιμο leasing και η διοίκηση στόλου μπορούν να συμβάλουν στη μελλοντική επιτυχία. Πάνελ γυναικών στο Global Fleet Summit 2024 Η IPO της PowerCo μεταφέρεται το 2026 Η Volkswagen θα καθυστερήσει τη δημόσια εγγραφή (IPO) της μονάδας μπαταριών PowerCo τουλάχιστον μέχρι το 2026, όπως δήλωσε στο Reuters o Thomas Schmall, πρόεδρος του Εποπτικού Συμβουλίου της PowerCo και μέλος ΔΣ της Volkswagen AG. Η εταιρεία θέλει να ξεκινήσει η πλήρης λειτουργία της πριν βγει στις αγορές. Η PowerCo σκοπεύει να χρησιμοποιήσει την ενιαία μπαταρία μονής κυψέλης, σε τρεις διαφορετικούς τύπους χημικής σύνθεσης, στο 80% των ηλεκτρικών οχημάτων του ομίλου από το 2025. Η εταιρεία θα παράγει τις κυψέλες στο εργοστάσιό της στο Salzgitter της Γερμανίας και σε μελλοντικά εργοστάσια στη Βαλένθια της Ισπανίας και στο St. Thomas, στο Οντάριο του Καναδά - που προβλέπεται να ανοίξουν το 2025, το 2026 και το 2027, αντιστοίχως. Νέα μπαταρία επεκτείνει τη χωρητικότητα φόρτισης Η SK On, προμηθευτής μπαταριών των Ford, Volkswagen και Hyundai, αντιμετωπίζει το πρόβλημα απόδοσης μπαταρίας σε συνθήκες ψύχους με την μπαταρία λιθίου-σιδήρου-φωσφορικού άλατος Winter Pro. Τα ηλεκτρικά οχήματα μπαταρίας LFP χάνουν συνήθως έως και 70% της αυτονομίας τους όταν οι θερμοκρασίες πέφτουν έως και μείον 20 C. Η νέα μπαταρία επεκτείνει τη χωρητικότητα φόρτισης κατά 16% και ενισχύει την ενεργειακή πυκνότητα κατά 19%. Το σύστημα κίνησης VPT60N της Viritech Το πρώτο έτοιμο προς χρήση σύστημα κίνησης υδρογόνου αναπτύχθηκε από τη βρετανική εταιρεία μηχανικής Viritech, σχεδιάστηκε για ευρύ φάσμα οχημάτων και απευθύνεται σε κατασκευαστές που επιδιώκουν ταχεία ανάπτυξη FCEV. Το σύστημα σχεδιάστηκε κυρίως για χρήση σε πρότυπα και οχήματα υπό ανάπτυξη, είναι όσο το δυνατόν πιο ευέλικτο και μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε αυτοκίνητα, ελαφρά επαγγελματικά οχήματα, εκσκαφείς και τράκτορες, σύμφωνα με τον κατασκευαστή του. Αν και το σύστημα δεν είναι εγκεκριμένο, η Viritech δηλώνει ότι μπορεί να συνεργαστεί με τους κατασκευαστές για την πιστοποίησή του. Το σύστημα κίνησης χρησιμοποιεί κυψέλη καυσίμου 60 kW με μπαταρία 16 kWh 400 V σε συνδυασμό με ηλεκτροκινητήρα 268 ίππων και 302 lb ft. 6 #17 ΜΑΡΤΙΟΣ 2024

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=