Fleet Business #17

Η ΑΝΤΙΜΕΤΏΠΙΣΗ αυτής της πρόκλησης περιλαμβάνει τη μείωση του ουσιαστικότερου στοιχείου κόστους: της μπαταρίας. Αυτή η μελέτη, της εταιρείας συμβούλων Arthur D. Little, διερευνά την πρακτική της επανάχρησης ως επιλογής μείωσης κόστους. Υπάρχουν πολλές δυνατότητες και η αγορά επανάχρησης εξακολουθεί να εξελίσσεται, με προκλήσεις και ευκαιρίες. Ενώ η ανακύκλωση είναι η κοινή πρακτική για τις χρησιμοποιημένες μπαταρίες EV, η επανάχρηση έχει αναδειχθεί δυνητικά πιο ωφέλιμη επιλογή, δημιουργώντας πρόσθετα έσοδα, μειώνοντας το κόστος διαχείρισης απορριμμάτων και συμβάλλοντας στη μείωση του συνολικού κόστους κατασκευής και λειτουργίας EV. Οι μπαταρίες των ηλεκτρικών οχημάτων μπορούν να έχουν εξαιρετικά μεγάλη διάρκεια ζωής. Ωστόσο, μόλις φτάσουν το 70%-80% της αρχικής χωρητικότητάς τους (κατάσταση μπαταρίας [SOH]), θεωρούνται μη βιώσιμες για το όχημα. Η επανάχρηση περιλαμβάνει διαδικασίες όπως συλλογή, εκφόρτιση, αξιολόγηση, αποσυναρμολόγηση και επαναδιαμόρφωση της μπαταρίας για νέα εφαρμογή. Έτσι αξιοποιείται η υπολειπόμενη διάρκεια ζωής της μπαταρίας, δημιουργώντας πρόσθετα έσοδα και αυξάνοντας τη συνολική αξία της. Ενώ οι τρέχουσες πρακτικές προβλέπουν την ανακύκλωση των μπαταριών μόλις αφαιρεθούν από το όχημα, η εξελίξεις και οι νέες χημικές συνθέσεις τους – λιθίου φωσφορικού σιδήρου (LFP) αντί νικελίου μαγγανίου κοβαλτίου (NMC) - και η αλλαγή των Μεγιστοποίηση της αξίας του κύκλου ζωής των μπαταριών EV ΕΠΑΝΑΧΡΗΣΗ ΜΠΑΤΑΡΙΩΝ EV Τα ηλεκτρικά οχήματα (EV) έχουν αναπτυχθεί ιδιαιτέρως, ειδικά στους τομείς της αυτοκίνησης και των δημόσιων μεταφορών. Ωστόσο, το αρχικό κόστος τους εμποδίζει την περαιτέρω επέκταση. Των Saverio Caldani, Irene Macchiarelli, Benedikt Unger, Victor Olsen της Arthur D. Little 56 #17 ΜΑΡΤΙΟΣ 2024

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=