Fleet Business #17

και να προσλάβουν οδηγούς με άδεια βαρέων εμπορευματικών μεταφορών. Στο Ηνωμένο Βασίλειο, η Ένωση Επαγγελματιών Στόλου [iii] αναφέρει ότι οι κάτοχοι Άδειας Β μπορούν να οδηγούν e-LCV 4,25 τόνων, αλλά τα οχήματα αντιμετωπίζονται ως βαρέα φορτηγά εάν διανύουν περισσότερο από 100 χιλιόμετρα από τη βάση τους. Αυτό σημαίνει καθημερινή επιθεώρηση, ετήσιο έλεγχο MOT και εγκατάσταση περιοριστή ταχύτητας και ταχογράφου, καθώς και όρια ωρών οδήγησης. ΣΎΣΤΗΜΑ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΊΗΣΗΣ ΑΠΌΣΠΑΣΗΣ ΠΡΟΣΟΧΉΣ ΟΔΗΓΟΎ Από τις 7 Ιουλίου 2024, όλα τα νέα βαν (οχήματα κατηγορίας Ν) που θα κυκλοφορήσουν πρέπει να είναι εξοπλισμένα με προηγμένο σύστημα προειδοποίησης απόσπασης προσοχής οδηγού [iv], οπτικής και ακουστικής ειδοποίησης εάν το βλέμμα του οδηγού εκτραπεί από τον δρόμο. Ο κανονισμός καθίσταται υποχρεωτικός για όλα τα νέα βαν που θα πωλούνται από τις 7 Ιουλίου 2026. i: https://climate.ec.europa.eu/eu-action/ transport/road-transport-reducingco2-emissions-vehicles/co2-emissionperformance-standards-cars-and-vans_en ii: https://www.tln.nl/nieuws/kamervragenover-beeindigen-vrijstellingsregeling-crijbewijs/ iii: https://www.theafp.co.uk/ongoing-425-tonne-electric-van-confusion-sees-afpurge-fleets-to-step-up-lobbying/ iv: https://ec.europa.eu/info/law/betterregulation/have-your-say/initiatives/13740Road-safety-advanced-driver-distractionwarning-systems_en Οι νέοι κανόνες της Ευρωπαϊκής Επιτροπής ορίζουν ότι το 50% των πωλήσεων νέων βαν στην Ευρωπαϊκή Ένωση θα πρέπει να είναι μηδενικών εκπομπών έως το 2030 και το 100% των νέων LCV θα πρέπει να είναι μηδενικών εκπομπών έως το 2035 47 ΜΑΡΤΙΟΣ 2024 #17

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=