Fleet Business #17

uMG - 3 HYBRID+ Διαθέσιμο μέχρι πρότινος μόνο στους στόλους του Ηνωμένου Βασιλείου, το νέο MG3 θα κυκλοφορήσει στην Ευρώπη. Διαθέτει υβριδικό σύστημα κίνησης και η απόδοση και το μέγεθός του αυξήθηκαν σε σχέση με τον προκάτοχό του. Το σύστημα Hybrid+ συνδυάζει βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρου 100 ίππων με ηλεκτροκινητήρα 136 ίππων για συνολική ισχύ 194 ίππων και περιλαμβάνει ξεχωριστή γεννήτρια για διάφορες λειτουργίες. Προσφέρει οικονομία καυσίμου 4,4 λίτρα/100 χλμ και εκπομπές CO2 100 γρ/χλμ. Κύριοι ανταγωνιστές είναι οι αμιγώς υβριδικές εκδόσεις των Renault Clio και Toyota Yaris. uNamX - HUV Η αφροευρωπαϊκή νεοσύστατη εταιρεία NamX παρουσιάζει τις προδιαγραφές του υδρογονοκίνητου HUV: κινητήρας υδρογόνου V8, με εναλλάξιμες κάψουλες, που παραδίδονται κατ› οίκον βάσει συνδρομής. Διατίθενται δύο μοντέλα, GT και GTH, που συνδυάζουν παραδοσιακή οδήγηση με μηδενικές εκπομπές ρύπων. Ωστόσο, η διαδικασία καύσης του και η παραγωγή πράσινου υδρογόνου παρουσιάζουν κάποια προβλήματα. uPorsche - MACAN Η Porsche παρουσίασε το πρώτο της ηλεκτρικό SUV, το νέο Macan, σε δύο εκδόσεις: Macan Turbo και Macan 4. Και τα δύο μοντέλα διαθέτουν μπαταρία 100 kWh, προσφέροντας αυτονομία 613 χλμ για την Macan 4 και 591 χλμ για την Turbo. Η μετάβαση από το μοντέλο καύσης με τις καλύτερες πωλήσεις στο ηλεκτρικό, συνιστά σημαντικό ορόσημο για τη μάρκα. Η Macan, με την ειδική πλατφόρμα PPE, διατηρεί το σχεδιαστικό ύφος της Porsche, με κάποιες αλλαγές στην εμφάνιση προς όφελος της αυτονομίας. uIneos - FUSILIER Με το νέο Fusilier, η Ineos λανσάρει το τρίτο της μοντέλο. Πρόκειται για μικρότερο SUV με επιλογή μηδενικών ή χαμηλών εκπομπών: Αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα κίνησης ή ηλεκτροκίνητο χαμηλών εκπομπών εκτεταμένης αυτονομίας, που χρησιμοποιεί μικρό βενζινοκινητήρα για φόρτιση μπαταρίας. Όπως και τα άλλα μοντέλα, το Fusilier αναπτύχθηκε από κοινού με τον γνωστό κατασκευαστή οχημάτων εκτός δρόμου Magna, στο Γκρατς της Αυστρίας και βασίζεται στο πλαίσιο του Grenadier. 14 #17 ΜΑΡΤΙΟΣ 2024

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=