Fleet Business #16

δικών ηλεκτρικών οχημάτων (HEV) και ηλεκτρικών οχημάτων μπαταρίας (BEV). Η μεγαλύτερη μονάδα παραγωγής της Toyota στο Georgetown του Κεντάκι, θα κατασκευάζει το ηλεκτρικό SUV Subaru bZ5X τριών σειρών καθισμάτων από το 2025. u 2026: Θα λανσαριστεί πλήρης σειρά BEV. Η επόμενη γενιά BEV θα παρουσιαστεί φέτος, με αυτονομία περίπου 1.000 χλμ. Αναπτύσσεται τετράγωνη μπαταρία προς ενίσχυση της απόδοσης των BEV και όσων ακολουθήσουν. Η μπαταρία θα διαθέτει μεγαλύτερη ενεργειακή πυκνότητα και το κόστος θα είναι 20% χαμηλότερο σε σύγκριση με το μοναδικό υπάρχον μοντέλο BEV bZ4X της Βόρειας Αμερικής. Η φόρτιση από 10% σε 80% θα διαρκεί λιγότερο από 20 λεπτά. u 2026-2027: Η διπολική μπαταρία BEV θα διαθέτει χημική σύσταση λιθίου-φωσφορικού σιδήρου (LFP) χαμηλού κόστους. Στόχος είναι η αύξηση της αυτονομίας κατά 20%, η μείωση του κόστους κατά 40% και η γρήγορη φόρτιση από 10% σε 80% σε λιγότερο από 30 λεπτά, σε σύγκριση με το υπάρχον μοντέλο bZ4X. u 2027-2028: Θα χρησιμοποιηθεί η έκδοση υψηλής απόδοσης της διπολικής μπαταρίας ιόντων λιθίου, που συνδυάζει διπολική δομή με κάθοδο υψηλής περιεκτικότητας σε νικέλιο, η οποία προβλέπεται να υπερβεί την απόδοση της τετράγωνης μπαταρίας κατά 10% και να μειώσει το κόστος κατά 10%. Η ταχυφόρτιση έως 80% θα διαρκεί λιγότερο από 20 λεπτά. Οι μπαταρίες στερεάς κατάστασης (SSB) προβλέπεται να βελτιώσουν την αυτονομία κατά 20% σε σύγκριση με τις τετράγωνες μπαταρίες και να επιτυγχάνουν ταχυφόρτιση έως 80% σε λιγότερο από 10 λεπτά. Η Toyota θα συνεχίσει την έρευνα στις SSB, επιδιώκοντας 50% βελτίωση της αυτονομίας σε σύγκριση με τις τετράγωνες μπαταρίες και επιτυγχάνοντας αυτονομία 1.450 χλμ μετά το 2028. u 2030: Το εργοστάσιο BEV θα παράγει 1,7 εκατομμύρια μονάδες. Το πρότυπο SSB της Toyota. ΠΡΟΗΓΜΈΝΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΊΕΣ ΠΑΡΑΓΩΓΉΣ Όπως όλες οι μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες, η Toyota αναπτύσσει προηγμένες κατασκευαστικές τεχνολογίες έναντι του σκληρού ανταγωνισμού του αναπτυσσόμενου κλάδου EV: u Η τεχνολογία που ξεχωρίζει είναι η giga casting, όπως η Giga Press της Tesla. Η Toyota στοχεύει στην «επίτευξη υψηλής παραγωγικότητας, με παράλληλη βέλτιστη διαμόρφωση σχημάτων». u Ένας ακόμα στόχος είναι η παράκαμψη της μεταφορικής γραμμής συναρμολόγησης και η υιοθέτηση τεχνολογίας που θα επιτρέπει την ανεξάρτητη μετακίνηση των αυτοκινήτων στις διάφορες διεργασίες. u Τέλος, ο συντονισμός νέων μεθόδων, όπως η χύτευση giga και οι αυτόματες γραμμές συναρμολόγησης, με ψηφιοποίηση μέσω συνδεδεμένων τεχνολογιών και αυτονομίας, θα μετατρέψει τις συμβατικές κατασκευές σε ψηφιακές. Η Toyota διαθέτει εντυπωσιακά σχέδια, αλλά οι στόχοι παραγωγής EV υστερούν έναντι των ανταγωνιστών της. Η Tesla σχεδιάζει την παραγωγή περίπου 20 εκατομμυρίων EV μέχρι το 2030 και ο στόχος του Volkswagen Group είναι 8 εκατομμύρια, έναντι 1,7 εκατομμυρίων της Toyota. κνότητα κατά 50%, η Volvo επιδιώκει αυτονομία 1.000 χλμ με μία φόρτιση. Τα σχέδια περιλαμβάνουν μείωση του χρόνου φόρτισης από 10% σε 80% στο μισό, με φόρτιση 800 volt, συμπεριλαμβανομένης της αμφίδρομης φόρτισης. ΜΙΣΌ ΕΚΑΤΟΜΜΎΡΙΟ EV ΕΤΗΣΊΩΣ Το σχέδιο μπαταριών EV της Volvo γνωστοποιήθηκε τον Ιούνιο του 2021, όταν η σουηδική εταιρεία ανακοίνωσε την συνεργασία με τη Northvolt για παραγωγή μπαταριών μελλοντικών αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Η συνεργασία, που προβλέπει Έρευνα και Εξέλιξη και παραγωγή μπαταριών, επικεντρώνεται στη θερμική αντίσταση, την απόδοση στο ψύχος, την ενεργειακή πυκνότητα και τη δυνατότητα ταχυφόρτισης. Το 2022, η Volvo Cars και η Northvolt ανακοίνωσαν νέο εργοστάσιο κατασκευής μπαταριών στο Γκέτεμποργκ της Σουηδίας, με ετήσια χωρητικότητα περίπου 50 GWH, αρκετή για 500.000 αυτοκίνητα ετησίως. Northvolt. 61 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2023 #16

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=