Toyota Για συγκεκριμένους λόγους, η Toyota αντιτίθεται στην αμιγή ηλεκτροκίνηση, επιθυμώντας να διατηρήσει την ισχυρή ανάμιξή της στα υβριδικά. Ωστόσο, η ιαπωνική εταιρεία αύξησε τις επενδύσεις της σε ηλεκτρικά οχήματα (EV) και μπαταρίες, βάσει των στόχων ηλεκτροκίνησης που ανακοίνωσε ο νέος CEO, Koji Sato. Αλλά η Toyota έχει ήδη ασχοληθεί με νέα ηλεκτρικά οχήματα, ανάπτυξη μπαταριών και εναλλακτικά καύσιμα. Τον Αύγουστο του 2022, πρόσθεσε νέα γραμμή παραγωγής υβριδικών διπολικών μπαταριών νικελίου-μετάλλου (NiMH) στο εργοστάσιο Ishihama. Το εργοστάσιο Kyowa άρχισε την κατασκευή τον Μάιο του 2021 και η Toyota διαθέτει δυναμικότητα 40.000 μονάδων μηνιαίως. Η Toyota Industries ανέπτυξε την πρώτη διπολική NiMH στον κόσμο με την Toyota Motor Corporation και χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά στο Toyota Aqua, που κυκλοφόρησε τον Ιούλιο του 2021. Η αναβαθμισμένη έκδοση αποτελεί συνέχεια της κυλινδρικής NiMH που χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά στο Toyota Prius, που κυκλοφόρησε το 1997 και σάρωσε την αγορά των plug-in υβριδικών (PHEV) για πολλά χρόνια, πουλώντας 15 εκατομμύρια μονάδες μέχρι τον Απρίλιο του 2020. Η καινοτομία της μπαταρίας είναι τα «διπολικά ηλεκτρόδια». Η τεχνολογία βασίζεται σε μεταλλικό εξάρτημα, τον «συλλέκτη ρεύματος», που επιτρέπει Volvo Γνωστή για τα κορυφαία πρότυπα ασφαλείας της, η Volvo συμμετέχει στον ανταγωνισμό της μετάβασης στην ηλεκτροκίνηση. Με ολοκληρωμένο σχέδιο για την ηλεκτροκίνηση και την ανάπτυξη μπαταριών ηλεκτρικών οχημάτων (EV), η εταιρεία διαθέτει σαφές χρονοδιάγραμμα εν όψει του 2030. Το πρώτο σημαντικό βήμα είναι ο εξηλεκτρισμός του 50% των κατασκευαζόμενων αυτοκινήτων έως το 2025. Για τον σκοπό αυτό, οι πωλήσεις των μοντέλων Recharge της Volvo, που αντιπροσωπεύουν τα προηγμένα υβριδικά και αμιγώς ηλεκτρικά την τοποθέτηση της καθόδου και της ανόδου μαζί, παρέχοντας έτσι μικρότερες μπαταρίες με λιγότερα υλικά. Η δομή επιτρέπει την ταχύτερη διέλευση ισχυρών ρευμάτων, υπερβαίνοντας τις συμβατικές μπαταρίες NiMH. Η Bipolar NiMH χρησιμοποιείται στο Lexus RX (κυκλοφόρησε τον Ιούνιο του 2022) και στο Toyota Crown (κυκλοφόρησε τον Ιούλιο του 2022). Σύμφωνα με το Auto News, η νέα διπολική μπαταρία διαθέτει 1,4 φορές περισσότερες κυψέλες στον ίδιο χώρο έναντι της παλιάς και παρέχει 1,5 φορές καλύτερη απόδοση. Η Toyota θα ανακοινώσει τις επιδόσεις και τους τύπους δύο νέων μπαταριών μετά την παρουσίαση των νέων ηλεκτρικών οχημάτων μπαταρίας (BEV), το 2026. Απευθυνόμενη σε ευρύ φάσμα πελατών, σχεδιάζει να αναπτύξει νέες μπαταρίες επιδόσεων και ευρείας χρήσης, αυξάνοντας την αυτονομία κατά 20% και μειώνοντας το κόστος κατά 40%. Το επόμενο βήμα θα είναι οι μπαταρίες στερεάς κατάστασης (SSB). Διπολική μπαταρία νικελίου-υδρογόνου. ΤΟ ΧΡΟΝΟΔΙΆΓΡΑΜΜΑ ΜΈΧΡΙ ΤΟ 2030 Τον Ιούνιο του 2023, η Toyota ανακοίνωσε τα σχέδια της νέας γενιάς EV και των τεχνολογιών μπαταριών, καθώς και τις νέες τεχνολογίες κατασκευής, υπό την επωνυμία «Ας αλλάξουμε το μέλλον των αυτοκινήτων». Η ανακοίνωση περιλάμβανε το νέο κέντρο ανάπτυξης BEV, το BEV Factory και το χρονοδιάγραμμα των εξελίξεων. Ο κ. Sato δήλωσε τον Μάιο ότι η εταιρεία θα επενδύσει επιπλέον 1 τρισ. γιεν (περίπου 6,4 δισ. ευρώ) σε νέα μοντέλα EV και παραγωγή έως το τέλος του 2030. Στην ανακοίνωση του Ιουνίου, η Toyota ανέφερε την μετακίνηση άνω του μισού προσωπικού Ε&Α και περίπου του ημίσεως των δαπανών Ε&Α σε τομείς Προηγμένης Ανάπτυξης και πως πρόκειται να ακολουθήσει την ίδια τακτική και στο μέλλον. Το χρονοδιάγραμμα έχει ως εξής: u 2025: Η Toyota Battery Manufacturing North Carolina (TBMNC), στην οποία έχουν επενδυθεί συνολικά μέχρι σήμερα 5,6 δισ. δολάρια, θα αρχίσει να παράγει μπαταρίες υβριαυτοκίνητα της μάρκας, εκτινάχθηκαν το 2023. «ΌΧΙ ΆΛΛΑ ΜΑΚΡΟΠΡΌΘΕΣΜΑ ΣΥΜΒΌΛΑΙΑ» Μέχρι το 2020, η Volvo προμηθευόταν πλήρη συστήματα μπαταριών, ανέφερε η Ars Technica. Προμηθευτής των PHEV ήταν η LG Chem και η CATL προμήθευε τις πρισματικές μπαταρίες των BEV που πωλούνταν στην Κίνα. Η Volvo άλλαξε την στρατηγική της και λαμβάνοντας υπόψη όλους τους κοινωνικούς και περιβαλλοντικούς παράγοντες και την απόδοση, υπέγραψε τριετείς συμφωνίες. Εστιάζοντας σε νέες χημικές συνθέσεις, το εργαστήριο δοκιμών μπαταριών των 60 εκατ. δολαρίων, στο Γκέτεμποργκ της Σουηδίας, ξεκίνησε ακραίες δοκιμές σε θερμοκρασίες μεταξύ -40 και 70 βαθμών. Το 2021, η εταιρεία ξεκαθάρισε τα σχέδιά της. Οι μπαταρίες επόμενης γενιάς διαθέτουν διάρκεια 10 έως 15 ετών, απαιτούν σημαντικά λιγότερα εξαρτήματα και τοποθετούνται στο δάπεδο του οχήματος, με κύριο μέλημα την ασφάλεια των νέων EV. Βελτιώνοντας την ενεργειακή πυ60 #16 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2023
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=