Reuters ανέφερε ότι το εργοστάσιο επρόκειτο να αυξήσει τις βάρδιες για να ενισχύσει την παραγωγική ικανότητα κατά 45%. uΜάρτιος 2022: Το νέο εργοστάσιο μπαταριών στην κομητεία Bibb της Αλαμπάμα αποτελεί πλέον μέρος του παγκόσμιου δικτύου παραγωγής μπαταριών, καθιστώντας την Αλαμπάμα εξαγωγικό κόμβο για τα πολυτελή eSUV της Mercedes-Benz. Από το 2022, το παγκόσμιο δίκτυο μπαταριών της Mercedes-Benz καθιερώθηκε σε τρεις ηπείρους: την Αμερική, την Ευρώπη και την Ασία. Το νέο EQS SUV κατά την διάρκεια δοκιμών στη Νεβάδα. uΑύγουστος 2022: Η Mercedes-Benz επεκτείνει την συνεργασία της προμήθειας μπαταριών με την κινεζική εταιρεία CATL (η οποία ξεκίνησε το 2020), ανακοινώνοντας νέο εργοστάσιο στο Debrecen της Ουγγαρίας. Το εργοστάσιο θα παρέχει μπαταρίες μοντέλων επόμενης γενιάς στα εργοστάσια παραγωγής της Γερμανίας και της Ουγγαρίας. Συστοιχία μπαταριών του EQS. uΜάρτιος 2023: Έναρξη λειτουργίας του εργοστασίου ανακύκλωσης μπαταριών του Kuppenheim και, ακολούθως, του εργοστασίου υδρομεταλλουργίας, ως ολοκληρωμένο σύστημα μηχανικής αποσυναρμολόγησης μπαταριών EV και ανακύκλωσης σε ενιαίο χώρο. Με ποσοστό ανακύκλωσης άνω του 96%, η Mercedes-Benz θεωρεί την καινοτομία «μελλοντικό ορυχείο». Όσον αφορά στους πόρους, η Mercedes-Benz χρειάζεται πολλά ορυκτά για το παγκόσμιο δίκτυο μπαταριών και κυρίως λίθιο. Τον Μάρτιο του 2023, η γερμανοκαναδική startup Rock Tech Lithium άνοιξε το εργοστάσιο λιθίου στο Guden του Βραδεμβούργου. Η συνεργασία με τη Rock Tech Lithium θα επιτρέψει στη Mercedes-Benz την τροφοδοσία των μονάδων μπαταριών της με υδροξείδιο λιθίου υψηλής ποιότητας. ΤΟ ΜΑΓΙΚΌ ΥΛΙΚΌ: ΠΥΡΊΤΙΟ Η Mercedes-Benz εστιάζει στο πυρίτιο ως «μαγικό» υλικό και επένδυσε το 2019 στη Sila Nanotechnologies για την ανάπτυξη μπαταριών ανόδων πυριτίου επόμενης γενιάς. Η Sila Nanotechnologies, που ιδρύθηκε από ομάδα πρώην μηχανικών μπαταριών της Tesla, ανέπτυξε το Titan Silicon, νέα κατηγορία νανοσυνθετικών ανόδων πυριτίου, που ενισχύει την ενεργειακή πυκνότητα των μπαταριών ιόντων λιθίου κατά 20-40%. Αυτό σημαίνει ότι η Mercedes-Benz θα αυξήσει την αυτονομία των αυτοκινήτων της αποθηκεύοντας περισσότερη ενέργεια και απελευθερώνοντας 20% επιπλέον χώρο. Επιπλέον, το Titan Silicon θα βελτιώσει την απόδοση των μπαταριών, επιτρέποντας ταχυφόρτιση από 10% σε 80% σε λιγότερο από 20 λεπτά. Η Sila δήλωσε ότι αυτό δεν περιορίζει την διάρκεια ζωής ή την ασφάλεια των μπαταριών, αλλά μειώνει το βάρος κατά 15%. Ο περιβαλλοντικός αντίκτυπος του Titan Silicon είναι επίσης σημαντικός, καθώς μειώνει την παραγωγή CO2 κατά 50% έως 75% στα ηλεκτρικά οχήματα έναντι του γραφίτη, βασικού υλικού των μπαταριών ιόντων λιθίου. Η Sila θα παράγει τις νέες ανόδους στις εγκαταστάσεις Moses Lake, στην Πολιτεία της Ουάσιγκτον, χρησιμοποιώντας 100% ανανεώσιμη ενέργεια. Η Mercedes-Benz είναι ο πρώτος γνωστός πελάτης του προϊόντος. Η παραγωγή θα ξεκινήσει στα μέσα του 2024 και θα κλιμακωθεί πλήρως το 2025, με ισχύ περίπου 10 GWh, αρκετή για 100.000-500.000 συστοιχίες μπαταριών, σύμφωνα με το InsideEVs. Σύμφωνα με το CNBC, η άνοδος πυριτίου έχει δέκα φορές υψηλότερη ενεργειακή πυκνότητα από τον γραφίτη και η Amprius Technologies, που αναπτύσσει την τεχνολογία ανόδου πυριτίου, έχει επιτύχει φόρτιση 80% σε λιγότερο από έξι λεπτά. ΣΤΌΧΟΣ Η Mercedes-Benz επιθυμεί να προσφέρει διάφορα μοντέλα EV σε ευρύ φάσμα πελατών και να καταστεί πρωτοπόρος στην κατηγορία των πολυτελών EV, επιτυγχάνοντας παράλληλα ουδετερότητα άνθρακα. Η εταιρεία ακολουθεί τον στόχο «Ambition 2039», καθιστώντας τον στόλο νέων οχημάτων της καθαρό από εκπομπές άνθρακα σε ολόκληρη την αλυσίδα αξίας έως το 2039. Προς επίτευξη του στόχου, επιδιώκει να μειώσει τουλάχιστον στο ήμισυ τις εκπομπές CO2 κύκλου ζωής ανά επιβατικό αυτοκίνητο μέχρι το τέλος της δεκαετίας. Το Factory 56, στο Sindelfingen της Γερμανίας, αποτελεί απόδειξη του Ambition 2039, χρησιμοποιώντας ενέργεια από το φωτοβολταϊκό σύστημα (PV) οροφής και τροφοδοτώντας συστήματα μεταφοράς άνευ οδηγού «TecLines», αντί των παραδοσιακών γραμμών συναρμολόγησης. Μέσω ευρείας και επιμελούς διαδικασίας ανάπτυξης, η ανταγωνιστικότητα της Mercedes-Benz θα είναι συναρπαστική. 56 #16 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2023
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=