Fleet Business #16

εντυπωσιακή θερμική σταθερότητα. Η μπαταρία υποβλήθηκε σε αυστηρότατες δοκιμές διάτρησης (Nail Penetration Test). Οι δοκιμές προβλέπουν θέρμανση των μπαταριών στους 300 βαθμούς και υπερφόρτωσή τους κατά 260%. Η θερμοκρασία της μπαταρίας Blade κυμάνθηκε μεταξύ 30 και 60 βαθμών κατά τη διάρκεια της δοκιμής χωρίς ανάφλεξη ή απελευθέρωση καπνού. Η μπαταρία λιθίου τριών στρώσεων υπερέβη τους 500 βαθμούς και κάηκε κατά την δοκιμή διάτρησης. Συγκριτικά, μια συμβατική μπαταρία φωσφορικού σιδήρου λιθίου (LiFePO4) θερμάνθηκε στους 200400 βαθμών, χωρίς ανάφλεξη και εκπομπή καπνού, ανέφερε η BYD. Η μπαταρία Blade τοποθετείται στα BYD Tang, BYD Han και BYD Atto 3 και θα ακολουθήσουν και άλλα μοντέλα. ΠΑΓΚΌΣΜΙΑ ΦΙΛΟΔΟΞΊΑ Η μπαταρία Blade δείχνει τις μελλοντικές επιδιώξεις της BYD, η οποία σκοπεύει να πουλήσει τρία εκατομμύρια EV μέχρι τα τέλη του 2023 και να αυξάνει κάθε χρόνο τον αριθμό σε νέες γεωγραφικές περιοχές, δημιουργώντας συνεργασίες. Τον Μάρτιο, η BYD εισήλθε στην Κεντρική Ασία, λανσάροντας τρία μοντέλα στο Ουζμπεκιστάν: τα BYD Chazor και Song Plus DM-i (PHEV) και BYD Han (BEV). Παράλληλα, η ευρωπαϊκή επέκταση της BYD προχωρά με ταχείς ρυθμούς. Τον Ιούνιο, παρουσίασε πέντε BEV στη Γαλλία, ως πρώτο βήμα για την δημιουργία 100 αντιπροσωπειών μέχρι το 2025. Αφού παρουσίασε τα EV της στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού το 2022, η BYD άνοιξε καταστήματα σε πολλές χώρες της Ευρώπης, όπως Ολλανδία, Βέλγιο, Νορβηγία, Σουηδία, Δανία, Φινλανδία, Ισλανδία, Λουξεμβούργο, Ηνωμένο Βασίλειο, Ιρλανδία, Γερμανία, Αυστρία, Ισπανία και Πορτογαλία. Οι επόμενοι στόχοι είναι η Ιταλία και η Ουγγαρία, ακολουθούμενες από νέες χώρες το 2024. Τον Ιούλιο, το Reuters ανέφερε ότι η BYD και η ιδιωτική Megha Engineering and Infrastructures υπέβαλαν πρόταση για τη δημιουργία κοινοπραξίας με επένδυση 1 δισ. δολαρίων από την κινεζική πλευρά. Η μακροπρόθεσμη συνεργασία θα επικεντρωθεί στην παραγωγή διαφόρων ηλεκτρικών οχημάτων, συμπεριλαμβανομένων μοντέλων πολυτελείας και μπαταριών. Αυτό επεκτείνει την αρχική επένδυση των 200 εκατομμυρίων δολαρίων της BYD στην Ινδία και στοχεύει σε παραγωγή 100.000 EV ετησίως σε λίγα χρόνια, καθώς και ανάπτυξη της υποδομής φόρτισης στη χώρα, σύμφωνα με το Reuters. Μπορούμε να υποθέσουμε ότι η BYD ετοιμάζεται για εντονότερο ανταγωνισμό με την Tesla, μέσω στρατηγικής παγκόσμιας επέκτασης. εταιρεία επιδιώκει να φέρει την πολυτέλεια στην ηλεκτρική και ψηφιακή εποχή και πως η συνολική επένδυση των 45 δισ. ευρώ έγινε για να ξεπεράσει τους ανταγωνιστές σε αυτήν την κατηγορία και να επανακτήσει το μεριδίο αγοράς των ΗΠΑ από την Tesla. ΤΟ ΔΊΚΤΥΟ ΜΠΑΤΑΡΙΏΝ ΚΑΙ ΑΝΑΚΎΚΛΩΣΗΣ Το σχέδιο που ανακοινώθηκε το 2021 ανέφερε ότι η Mercedes-Benz θα χρειαστεί μπαταρίες άνω των 200 γιγαβατωρών (GWh) και ότι οκτώ Gigafactories θα κατασκευάσουν κυψέλες μπαταριών σε συνεργασία με παγκόσμιους εταίρους. Η εταιρεία επιδιώκει την ανάπτυξη τυποποιημένων μπαταριών για όλα σχεδόν τα EV που θα παράγει. Αλλά η δημιουργία του παγκόσμιου δικτύου μπαταριών είχε ξεκινήσει πολύ νωρίτερα. uΙανουάριος 2019: Το 2019, κατασκευάζεται το υπερσύγχρονο εργοστάσιο κινητήρων, στο Jawor της Πολωνίας, σηματοδοτώντας το αμιγώς ηλεκτρικό μέλλον και την αυτάρκεια παραγωγής μπαταριών της MercedesBenz. Πλαισιωμένο από ένα εργοστάσιο μπαταριών, το Jawor είναι το πρώτο εργοστάσιο παραγωγής κινητήρων και μπαταριών επιβατικών αυτοκινήτων Mercedes-Benz. uΔεκέμβριος 2019: Όπως ανακοινώθηκε αρχικά το 2018, η MercedesBenz επενδύει πάνω από 100 εκατ. ευρώ στην Ταϊλάνδη, σε συνεργασία με τοπικούς εταίρους, για τη δημιουργία εργοστασίου παραγωγής plug-in υβριδικών μπαταριών στην Μπανγκόκ. Η επένδυση περιελάμβανε και την επέκταση του υφιστάμενου εργοστασίου αυτοκινήτων. uΣεπτέμβριος 2021: Η MercedesBenz απέκτησε μετοχικό μερίδιο στην ευρωπαϊκή εταιρεία κατασκευής κυψελών μπαταριών Automotive Cells Company (ACC), προς ενίσχυση της ανάπτυξης και κατασκευής μπαταριών επόμενης γενιάς, με προϋπολογισμό επενδύσεων άνω των 7 δισ. ευρώ. uΜάρτιος 2021: Ξεκινά η παραγωγή μπαταριών υψηλής απόδοσης αμιγώς ηλεκτρικών πολυτελών EQS στο εργοστάσιο Hedelfingen της Στουτγάρδης, στο πλαίσιο του παγκόσμιου δικτύου μπαταριών. uΔεκέμβριος 2021: Η Daimler (Όμιλος Mercedes-Benz), προσθέτει γραμμή παραγωγής μπαταριών στο εργοστάσιό της στο Πεκίνο, Beijing Benz, σε κοινοπραξία με το κινεζικό BAIC Group. Το εργοστάσιο παράγει συστοιχίες μπαταριών για τις Mercedes-Benz EQE της κινεζικής αγοράς. Τον Ιούνιο του 2021, το 55 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2023 #16

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=