Fleet Business #16

BYD Το 2022 η BYD, ο κύριος ανταγωνιστής της Tesla, πούλησε πάνω από 911.000 ηλεκτρικά οχήματα μπαταρίας (BEV) και 946.000 plug-in υβριδικά (PHEV) παγκοσμίως. Συνολικά πέρυσι πούλησε 1,86 εκατομμύρια EV. Τον Ιανουάριο τρέχοντος έτους, η BYD κατέστη η σημαντικότερη αυτοκινητοβιομηχανία κατασκευής νέων ενεργειακών οχημάτων (NEV) παγκοσμίως. Η κινεζική εταιρεία κατασκευής ηλεκτρικών οχημάτων, που παράγει επίσης φορτηγά, λεωφορεία και κατασκευαστικό εξοπλισμό, πούλησε πάνω από 703.000 NEV το δεύτερο τρίμηνο του 2023, εκ των οποίων 352.000 BEV και 348.081 PHEV. (Σ.Σ. Μέχρι και τον Νοέμβριο, σύμφωνα με τα στοιχεία της ίδιας της εταιρείας πούλησε 1.652.149 NEV παγκοσμίως). Για να παραμείνει ο μεγαλύτερος κατασκευαστής NEV στον κόσμο, η BYD χρειάζεται μπαταρίες υψηλής απόδοσης και χαμηλού κόστους. Η λύση της εταιρείας είναι η μπαταρία Blade. Ανακοινώθηκε τον Μάρτιο του 2020 και συνδυάζει υψηλά επίπεδα ασφάλειας, απόδοσης και ανθεκτικότητας. Η μπαταρία Blade χρησιμοποιεί την τεχνολογία CTP (Cell-to-Pack) της BYD, βελτιστοποιώντας τον όγκο με απευθείας τοποθέτηση των κυψελών σε συστοιχία. Αυτό βελτιώνει την ενεργειακή πυκνότητα και επιτρέπει στην κυψελοειδή αλουμινένια δομή της μπαταρίας να καταλαμβάνει μικρότερο χώρο. Σε σύγκριση με την CTP, η παραδοσιακή μέθοδος ενσωμάτωσης CTM (Cell-to-Module) καταλαμβάνει 40% περισσότερο χώρο, περιορίζοντας την ομαδοποίηση μεμονωμένων κυψελών, μονάδων και συστοιχιών μπαταριών από τρείς στρώσεις σε δύο. Η CTP αυξάνει τον χώρο μπαταρίας καταργώντας στοιχεία, παρέχοντας μεγαλύτερη αυτονομία και ανθεκτικότητα. Τα πλεονεκτήματα της τεχνολογίας BYD CTP: u Βελτιωμένη χρήση χώρου της συστοιχίας από 40%-50% σε 60%- 80%, u Αυξημένη ενεργειακή πυκνότητα και μειωμένο κόστος, u Μειωμένο βάρος μπαταρίας, u Μεγαλύτερη διάρκεια και θερμική αντοχή. Η δομή της μπαταρίας Blade CTP. Η μπαταρία Blade. ΤΕΧΝΟΛΟΓΊΑ BLADE BATTERY Η μπαταρία Blade χρησιμοποιεί LFP ως υλικό καθόδου, χωρίς κοβάλτιο, όπως η 4680 της Tesla, διαθέτοντας Mercedes-Benz Η Mercedes-Benz διανύει ένα εξαιρετικό 2023. Οι πωλήσεις αυτοκινήτων σχεδόν διπλασιάστηκαν το δεύτερο τρίμηνο του 2023, σε περισσότερες από 515.000. Πρόκειται για αύξηση 6% σε ετήσια βάση. Οι πωλήσεις EV αυξήθηκαν κατά 51% σε ετήσια βάση, φτάνοντας τις 91.910 μονάδες ή 18,6% του συνόλου. Τα BEV ανήλθαν στις 51.600 μονάδες, αύξηση 89% σε ετήσια βάση. Τα βαν σημείωσαν επίσης αύξηση πωλήσεων, φτάνοντας τις 119.505 μονάδες το δεύτερο τρίμηνο (αύξηση 19% σε ετήσια βάση), εκ των οποίων οι 5.100 ήταν αμιγώς ηλεκτρικές αυξημένες κατά 18% σε ετήσια βάση. (Σ.Σ. Οι πωλήσεις αυτοκινήτων το πρώτο εννεάμηνο του 2023 έφτασαν τις 1.530 χιλιάδες μονάδες σχεδόν. Οι πωλήσεις BEV αυξήθηκαν κατά 82% σε ετήσια βάση, φτάνοντας τις 95.700 μονάδες). Αυτά τα θετικά στοιχεία είναι αποτέλεσμα της μακρόχρονης προετοιμασίας μετάβασης σε ηλεκτρικά, αύξησης της παραγωγής και επίτευξης βιωσιμότητας. Η αυτοκινητοβιομηχανία συνόψισε τον οδικό χάρτη της σε τρεις ανακοινώσεις την τελευταία τριετία, επισημαίνοντας την δέσμευσή της και την εμπιστοσύνη της στην ηλεκτροκίνηση: u2021: Η Mercedes-Benz παρουσίασε τα σχέδιά της ηλεκτροκίνησης, δηλώνοντας ότι από το 2025 και μετά, όλες οι νέες αρχιτεκτονικές οχημάτων θα είναι αμιγώς ηλεκτρικές και ότι θα προσφέρει μια αμιγώς ηλεκτρική εναλλακτική για κάθε μοντέλο παραγωγής. Ο προϋπολογισμός της ηλεκτροκίνησης από το 2022 έως το 2030 θα είναι 40 δια. ευρώ, συμπεριλαμβανομένων τριών αμιγώς ηλεκτρικών αρχιτεκτονικών (MB.EA, AMG.EA, VAN.EA) για επιβατικά αυτοκίνητα, αυτοκίνητα επιδόσεων και ελαφρά ηλεκτρικά επαγγελματικά οχήματα (eLCV). u2022: Με στόχο να γίνει πλήρως ηλεκτρική έως το 2030, η MercedesBenz άρχισε να συντονίζει το παγκόσμιο δίκτυο κινητήρων της για να διευκολύνει την μετάβαση στα EV. Τον Ιούνιο του 2022, ανακοίνωσε ότι ήταν έτοιμη για ταχεία κλιμάκωση της παραγωγής EV. Διατέθηκε 1 δισ. ευρώ για τις διαδικασίες συντονισμού, συμπεριλαμβανομένης της διαμόρφωσης του δικτύου μπαταριών, με δύο εργοστάσια στη Γερμανία (Kamenz και Brühl) και ένα εργοστάσιο στο Πεκίνο, για την παραγωγή μπαταριών μοντέλων EQ, που βασίζονται στις πλατφόρμες MMA και MB.EA. u2023: Σε συνέντευξή του στους Los Angeles Times, ο CEO της MercedesBenz, Ola Källenius, ανέφερε ότι η 54 #16 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2023

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=