Το σύστημα τηλεματικής ανανεώθηκε σχεδιαστικά και βελτιώθηκε η απόδοσή του. Μια νέα δυνατότητα επιτρέπει ασύρματη σύνδεση με smartphone μέσω Apple CarPlay ή Android Auto Wireless. Επιπλέον, η νέα GLA διαθέτει πρόσθετη θύρα USB-C με αυξημένη ισχύ φόρτισης USB, ενώ οι θύρες USB φωτίζονται. Ενεργοποιώντας τις online υπηρεσίες της εφαρμογής Mercedes me, η έξυπνη φωνητική υποβοήθηση “Hey Mercedes” αποκτά περισσότερες ικανότητες διαλόγου και μάθησης. Το σύστημα αναγνωρίζει τον οδηγό και θυμάται τις τυπικές ρυθμίσεις ή διαδρομές, προτείνοντας εξατομικευμένες λειτουργίες infotainment ή άνεσης, προσαρμοσμένες στην εκάστοτε οδηγική κατάσταση. Ο οδηγός μπορεί να απορρίψει ή να διαγράψει οριστικά την πρόταση. Το ηχοσύστημα Burmester® διατίθεται προαιρετικά, σε συνδυασμό με την τελευταία γενιά του MBUX και διαθέτει καθηλωτική εμπειρία ήχου Dolby Atmos, η οποία προσδίδει περισσότερο χώρο, καθαρότητα και βάθος. στη μουσική Το Dolby Atmos προσαρμόζεται σε οποιοδήποτε περιβάλλον, έτσι οι ακροατές μπορούν να ακούν μουσική απαράμιλλης ευκρίνειας. uΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ Για μεγαλύτερη μείωση της κατανάλωσης και των εκπομπών ρύπων, οι βενζινοκινητήρες της νέας GLA είναι εξηλεκτρισμένοι. Η γκάμα περιλαμβάνει τετρακύλινδρες μονάδες με επτατάχυτα ή οκτατάχυτα κιβώτια DCT διπλού συμπλέκτη στον βασικό εξοπλισμό. Τα ήπια υβριδικά σύνολα εξοπλίζονται με επιπλέον ενσωματωμένη μπαταρία 48 volt για τη γεννήτρια εκκίνησης με ιμάντα. Η πρόσθετη ισχύς των 10 kW υποστηρίζει την ευελιξία κατά την εκκίνηση ή χρησιμοποιείται για μεγαλύτερη επιτάχυνση. Αυξάνει επίσης την άνεση: εκτός από την αθόρυβη εκκίνηση του κινητήρα με χαμηλούς κραδασμούς, επιτρέπει την οδήγηση με σβηστό κινητήρα εσωτερικής καύσης. Επιπλέον, επεμβαίνει κατά τη διάρκεια των διαδικασιών πέδησης και επιτάχυνσης – ανακτώντας ηλεκτρική ενέργεια για το δίκτυο 12 volt και την μπαταρία 48 volt. Το ακόμα πιο εξελιγμένο σύνολο plug-in hybrid της GLA 250 αποδίδει εκτός των άλλων ακόμα μεγαλύτερη ισχύ. Επιπλέον το υψηλότερο ενεργειακό περιεχόμενο της βελτιωμένης μπαταρίας υψηλής τάσης προσφέρει μεγαλύτερη ηλεκτρική αυτονομία. Η ισχύς του ηλεκτροκινητήρα αυξήθηκε κατά 5 kW, στα 80 kW, ενώ η ισχύς του συστήματος παραμένει ίδια. Διατίθενται τρεις δυνατότητες φόρτισης: εκτός των «βασικών» 3,7 kW, η μπαταρία μπορεί πλέον να φορτιστεί προαιρετικά με εναλλασσόμενο ρεύμα έως 11 kW. Η φόρτιση είναι εφικτή και με συνεχές ρεύμα έως 22 kW. Αυτό επιτρέπει περαιτέρω μείωση των χρόνων φόρτισης. Η Mercedes-Benz ανανέωσε τις οπτικές ενδείξεις των υβριδικών λειτουργιών της κεντρικής μονάδας. Ο δίλιτρος, τετρακύλινδρος πετρελαιοκινητήρας συνδυάζει ομαλή λειτουργία με εξαιρετική απόδοση και αποτελεσματικότητα.Διατίθεται σε δύο επίπεδα ισχύος και ροπής. Στα χαρακτηριστικά του περιλαμβάνεται υπερσυμπίεση ενός σταδίου μεταβλητής γεωμετρίας. Οι κυλινδροκεφαλές και ο στροφαλοθάλαμος είναι κατασκευασμένα από ελαφρύ αλουμίνιο. Η επίστρωση NANOSLIDE® που αναπτύχθηκε από τη Mercedes-Benz, μειώνει την τριβή μεταξύ τοιχώματος κυλίνδρου και χαλύβδινου εμβόλου, μειώνοντας την κατανάλωση και τις εκπομπές ρύπων. 9 ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2023 #15
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=