Fleet Business #14

ΓΡΑΦΗΜΑ 11: ΟΙ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΕΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΝ ΑΥΞΗΣΗ ΤΙΜΩΝ ΠΟΥ ΕΠΙΦΕΡΕΙ ΣΥΜΠΙΕΣΗ ΠΕΡΙΘΩΡΙΩΝ ΚΕΡΔΟΥΣ Επιπτώσεις σε βασικές τιμές ανά τύπο προμηθευτή, επιρροή επί % Ελλείψεις αερίου, ηλεκτρικής ενέργειας, πόρων κοινής ωφέλειας και κόστος πληθωρισμού Κόστος μεταφοράς, διακύμανση όγκων, επιδράσεις συναλλάγματος Κόστος πληθωρισμού πρώτων υλών Ελλείψεις ημιαγωγών Πηγή: CLEPA and McKinsey Pulse Check Survey 1 1 Αντιπροσωπεύει άνω -5% του EBIT 2 Αντιπροσωπεύει -1% - 0,5% του EBIT 50 46 4 15 81 4 26 59 15 15 50 35 Σοβαρές επιπτώσεις1 Επιπτώσεις2 Καμία επίπτωση ΓΡΑΦΗΜΑ 12: Η ΔΙΑΚΥΜΑΝΣΗ ΤΟΥ ΚΟΣΤΟΥΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΚΑΙ Η ΓΕΝΙΚΗ ΜΕΙΩΣΗ ΤΟΥ ΚΟΣΤΟΥΣ ΜΠΑΤΑΡΙΩΝ ΟΔΗΓΟΥΝ ΤΟ ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ ΟΧΗΜΑΤΩΝ (TCO) ΜΗΔΕΝΙΚΩΝ ΕΚΠΟΜΠΩΝ ΣΕ ΙΣΟΤΙΜΙΑ Ισοτιμία TCO με φορτηγά ντίζελ στην Ευρώπη, έτη Πηγή: McKinsey Center for Future Mobility Σημ.: Το πρότυπο TCO λαμβάνει υπόψη τα ακόλουθα κόστη βαρέων φορτηγών, μεγάλων αποστάσεων και ρυμουλκών στην Ευρώπη το 2030: Αρχικό κόστος οχημάτων 1 Ηλεκτρικό όχημα μπαταρίας 2 Ηλεκτρικό όχημα κυψελών καυσίμου 3 Ισοτιμία TCO, περιλαμβανομένων κινήτρων τύπου Γερμανίας, 80% επιδότησης της διαφοράς αρχικού κόστους με ντίζελ (ισχύει μέχρι 2024) και 100% έκπτωση σε διόδια 4 Ισοτιμία TCO με ντίζελ στις ευρωπαϊκές αγορές 2022 2032+ 2022 2032+ 2022 2032+ Πλεονέκτημα 10% Ισοτιμία με κίνητρα 3 Ισοτιμία άνευ κινήτρων 4 BEV1 FCEV2 Κατά παραγγελία μεταφορές μεγάλων αποστάσεων με βαρέα φορτηγά Βάρος 40 τόνοι Ετήσιες διαδρομές 175.000 χλμ Απόσταση 800 χλμ Βάρος 40 τόνοι Ετήσιες διαδρομές 125.000 χλμ Απόσταση 500 χλμ Κατά παραγγελία μεταφορές μεγάλων αποστάσεων με βαρέα φορτηγά Τοπικές διανομές με βαρέα φορτηγά Βάρος 18 τόνοι Ετήσιες διαδρομές 60.000 χλμ Απόσταση 300 χλμ 63 ΙΟΥΛΙΟΣ 2023

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=