Fleet Business #14

πα και πρότυπα διακυβέρνησης (τα οποία επεκτείνουν την λογοδοσία σε όλη την αλυσίδα αξίας) για εκπομπές Πεδίου 3 u αξιοποίηση της χαμηλότοκης χρηματοδότησης για μείωση του κόστους μετάβασης σε οχήματα μηδενικών εκπομπών u μεγαλύτερες εταιρικές δεσμεύσεις για φιλόδοξους στόχους μείωσης εκπομπών, ως απάντηση στην αυξανόμενη ζήτηση των καταναλωτών για πιο βιώσιμα προϊόντα u οι διακυμάνσεις των τιμών ενέργειας και η γενική μείωση του κόστους συστοιχιών μπαταριών, που φέρνουν ισοτιμία στο συνολικό κόστος κτήσης, ακόμα και σήμερα, σε ορισμένες περιπτώσεις, μεταξύ οχημάτων μηδενικών εκπομπών ρύπων και αντίστοιχων ντίζελ (Γράφημα 12). Το 2022, δεν υπήρξαν σημαντικές νέες ανακοινώσεις και έργα κινητικότητας, αλλά σημειώθηκε ιδιαίτερη εστίαση στην εφαρμογή και την κλιμάκωση. Οι παραδοσιακοί κατασκευαστές και οι προμηθευτές πρώτης βαθμίδας ασχολήθηκαν κυρίως με τις βραχυπρόθεσμες επιπτώσεις των προβλημάτων της εφοδιαστικής αλυσίδας και τη μετάβαση στα ηλεκτρικά οχήματα. Οι πρωτοπόροι προχώρησαν, αλλά αντιμετώπισαν αυξανόμενη ενοποίηση. Εν τω μεταξύ, οι ρυθμιστικές αρχές συνέχισαν να πιέζουν τις εταιρείες για ταχύτερη απανθρακοποίηση. Οι πόλεις αυστηροποίησαν τις πρωτοβουλίες αστικής κινητικότητας. Και το ενδιαφέρον των καταναλωτών για βιώσιμη κινητικότητα (και διαμοιρασμού) αυξήθηκε περαιτέρω και σίγουρα θα συνεχίσει να αυξάνεται. Ο κλάδος θα διαφοροποιηθεί πολύ μετά το 2030. Αλλά οι επόμενοι 18 με 24 μήνες θα δείξουν ποιοι θα είναι οι κερδισμένοι μετά τον μετασχηματισμό. Αγορά λογισμικού και ηλεκτρικών/ηλεκτρονικών αυτοκινήτου ανά τύπο παρελκομένων, δισ. $ Παραγωγή οχημάτων εκατ. οχήματα +1,3% ετησίως ΓΡΑΦΗΜΑ 10: Η ΑΓΟΡΑ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ ΝΑ ΑΥΞΗΘΕΙ ΚΑΤΑ 5,5% ΕΤΗΣΙΩΣ ΩΣ ΤΟ 2030 Πηγή: McKinsey Center for Future Mobility Σημ.: Προβλέψεις για ελαφρά οχήματα, συμπεριλαμβανομένων των επιβατικών και ελαφρών επαγγελματικών 1 Μονάδες ηλεκτρονικού ελέγχου και ελέγχου τομέων. Μόνον εξοπλισμός 2 Περιλαμβάνονται ενσωματωμένοι φορτιστές, μετατροπείς συνεχούς ρεύματος και εναλλάκτες υψηλής τάσης 2019 2025 2030 2019 2025 2030 257 19 12 86 23 112 +5,5 +9,2 +9,7 +4,8 +6,3 +23,1 +2,2 89 93 102 5 352 39 26 105 31 26 126 462 50 33 144 46 47 142 Λογισμικό (λειτουργίες, συστήματα, μεσολογισμικό) Υπηρεσίες ενσωμάτωσης, επαλήθευσης και πιστοποίησης ECUs/DCUs 1 Αισθητήρες Ηλεκτρονικά συστήματα (εκτός μπαταριών) 2 Λοιπά ηλεκτρονικά παρελκόμενα (καλωδιώσεις, όργανα ενδείξεων, μεγάφωνα, ταμπλό) CAGR 2019-30, % Η κάθετη αύξηση ζήτησης ηλεκτρικών ελαφρών επαγγελματικά οχημάτων μπορεί να ξεπεράσει την προσφορά 62 ΙΟΥΛΙΟΣ 2023

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=