Fleet Business #14

Οι στόλοι αρχίζουν να δέχονται εκπτώσεις στα νέα EV Οι περικοπές τιμών της Tesla, η εμφάνιση νέων κατασκευαστών από την Κίνα και η αύξηση της παραγωγής έχουν ως αποτέλεσμα την παροχή εκπτώσεων στους στόλους για παραγγελίες νέων ηλεκτρικών οχημάτων. Σύμφωνα με τον Mike Potter, CEO της Drive Electric (εταιρείας leasing και fleet management), στο Συνέδριο της Ένωσης Επαγγελματιών Στόλου (AFP) 2023, αυτό σημαίνει ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα «εντάσσονται στην κανονικότητα των στόλων» και του κλάδου, βάσει των «παραδοσιακών συνθηκών της αγοράς». Όπως ανέφερε, «δεν πρόκειται για μεγάλες εκπτώσεις, αλλά η εποχή που τα EV πωλούνταν βάσει τιμών καταλόγου φαίνεται να έχει παρέλθει, τουλάχιστον προς το παρόν». Κατασκευή EV σε δύο ώρες Η κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία Guizhou Changjiang Automobile ισχυρίζεται ότι η χρήση «ευφυούς τεχνολογίας» της επέτρεψε να συναρμολογεί τα ηλεκτρικά της αυτοκίνητα σε λιγότερο από δύο ώρες. Η εταιρεία αναφέρει πως η διαδικασία κατασκευής ενός οχήματος νέας ενέργειας (NEV), από την καλωδίωση, την τοποθέτηση πλαισίου, έως την ευθυγράμμιση και τη δοκιμή, διαρκεί λιγότερο από δύο ώρες. Το εργοστάσιό της σχεδιάστηκε για την παραγωγή 210.000 EV ετησίως. Διαθέτει τέσσερις γραμμές παραγωγής και προέβη στις πρώτες παραδόσεις ελαφρών ηλεκτρικών φορτηγών. Η πρόεδρος Zhou Hong δήλωσε ότι το έξυπνο σύστημα παραγωγής της εταιρείας και οι εγκαταστάσεις βάσει IoT της επιτρέπουν να παράγει διάφορους τύπους οχημάτων. Η Κίνα εγκαθιστά τους περισσότερους φορτιστές Η Κίνα απέκτησε 649.000 περισσότερους δημόσιους φορτιστές πέρυσι, πάνω από το 70% όσων εγκαταστάθηκαν παγκοσμίως. Η China Charging Infrastructure Promotion Alliance προβλέπει σημαντική περαιτέρω ανάπτυξη εγκαταστάσεων, με 975.000 επιπλέον δημόσιες εγκαταστάσεις το 2023, υπερδιπλάσιες από τις παγκόσμιες προβλέψεις του BloombergNEF. Ο καθησυχασμός των χρηστών ως προς τη διαθεσιμότητα υποδομής φόρτισης είναι μεταξύ των επιτυχών πολιτικών της κινεζικής αγοράς EV και δημιουργεί τη δυνατότητα ανάπτυξης των αυτοκινητοβιομηχανιών της. ΤΑ ΠΡΏΤΑ ΜΟΝΤΈΛΑ ΑΝΆ ΚΑΤΗΓΟΡΊΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΆΔΑ ΙΑΝ-ΜΑΙ 2023 Μοντέλο Κατηγορία Κατάταξη στην κατηγορία το 5μηνο Μονάδες 5μηνου Μερίδιο στην κατηγορία Σύνολο μονάδων κατηγορίας Μερίδιο κατηγορίας στη συνολική αγορά Hyundai i10 Α’ 1ο 1.200 27,84% 4.311 7,57% Kia Picanto 2ο 798 18,51% Opel Corsa Β’ 1ο 3.828 12,23% 30.541 53,61% Citroen C3 2ο 2.491 8,16% Peugeot 3008 C’ 1ο 1.322 7,63% 17.322 30,41% Toyota C-HR 2ο 1.312 7,57% Renault Arcana D’ 1ο 561 14,75% 3.804 6,68% Tesla Model Y 2ο 458 12,04% Mercedes GLE-Series E’ 1ο 57 23,27% 245 0,43% Range Rover Sport 2ο 46 18,78% Volvo XC90 F‐G’ 1ο 71 29,58% 240 0,42% Tesla Model S 2ο 29 12,08% Volkswagen ID.Buzz MPV’ 1ο 25 60,98% 41 0,07% Volkswagen Touran 2ο 10 24,31% Mercedes V-Series MPV‐M/ COMBI’ 1ο 57 60,98% 290 0,51% Toyota Proace City Verso 2ο 47 16,21% MINI Cabrio SPORTS 1ο 86 49,71% 173 0,30% Mazda MX-5 2ο 52 30,06% ΕΓΚΑΤΑΣΤΆΣΕΙΣ ΦΟΡΤΙΣΤΏΝ ΔΗΜΌΣΙΑΣ ΧΡΉΣΗΣ ΑΝΆ ΧΏΡΑ ΤΟ 2023 ■Κίνα ■ΗΠΑ ■Λοιπές ευρωπαϊκές χώρες ■Γαλλία ■Γερμανία ■ΗΒ ■Ν. Κορέα ■Σκανδιναβικές χώρες ■Ιταλία ■Λοιπές χώρες Κίνα Λοιπές χώρες 6 ΙΟΥΛΙΟΣ 2023

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=