Fleet Business #14

Το Λονδίνο δοκιμάζει καινοτόμες εμπορευματικές μεταφορές Το Ταμείο Καινοτομίας Εμπορευματικών Μεταφορών του Ηνωμένου Βασιλείου ανακοίνωσε τη χρηματοδότηση πιλοτικών προγραμμάτων για την ανάπτυξη οικολογικότερων και αποτελεσματικότερων λύσεων εμπορευματικών μεταφορών. Σε αυτές περιλαμβάνεται το κοινό έργο των Electric Assisted Vehicles και FedEx για ανάπτυξη ενός τετράτροχου, ηλεκτρικά υποβοηθούμενου ελαφρού οχήματος παράδοσης, ως εναλλακτική λύση στα βαν εσωτερικής καύσης. Ένα άλλο έργο της CurbCargo θα χρησιμοποιεί δεδομένα για την καταγραφή των περιβαλλοντικών επιπτώσεων των παραδόσεων εμπορευμάτων, με στόχο την ανάπτυξη «έξυπνης» διαχείρισης προς ελαχιστοποίηση του περιβαλλοντικού του αντίκτυπου. ΠΟΔΉΛΑΤΑ ΦΟΡΤΊΟΥ Η Transport for London (TfL) ξεκινά το Cargo Bike Action Plan σε μια προσπάθεια να καταστούν τα ποδήλατα ελκυστική επιλογή για τελικές μεταφορές εμπορευμάτων και εξυπηρέτηση. Σύμφωνα με την TfL, τα ποδήλατα φορτίου μπορούν να αντικαταστήσουν έως και το 17% των διαδρομών βαν στο κέντρο του Λονδίνου μέχρι το 2030 και να μετακινούνται ταχύτερα, αποτελεσματικότερα, καθαρότερα και ασφαλέστερα, καθώς τα ποδήλατα αποτελούν μικρότερο κίνδυνο για άλλους χρήστες του δρόμου, όπως ποδηλάτες και περιπατητές. Μεγάλες επιχειρήσεις, όπως η Amazon και η DHL, χρησιμοποιούν ήδη ποδήλατα φορτίου για παραδόσεις. Το Σχέδιο Δράσης θα διερευνήσει τις δυνατότητες δημιουργίας μικροκόμβων και χώρων στάθμευσης προς υποστήριξη των ποδηλάτων φορτίου τελικής παράδοσης και παροχή των εργαλείων και των πληροφοριών που χρειάζονται οι επιχειρήσεις για να μεταβούν σε ποδήλατα φορτίου. Η Christina Calderato, Διευθύντρια Στρατηγικής και Πολιτικής της TfL, δήλωσε: «Οι εμπορευματικές μεταφορές και η εξυπηρέτηση είναι στο επίκεντρο της οικονομίας του Λονδίνου, αλλά συμβάλλουν και στην ατμοσφαιρική ρύπανση, τις εκπομπές άνθρακα και την κυκλοφοριακή συμφόρηση. Είμαστε αποφασισμένοι να προσφέρουμε πράσινο, υγιές και βιώσιμο μέλλον στους Λονδρέζους και τα ποδήλατα φορτίου μπορούν να διαδραματίσουν ζωτικό ρόλο στη μείωση των εκπομπών άνθρακα, της ατμοσφαιρικής ρύπανσης και των οδικών κινδύνων». Ο Rob King, συνιδρυτής και CEO της εταιρείας ταχυμεταφορών ποδηλάτων φορτίου Zedify, δήλωσε πως τα ποδήλατα φορτίου δεν είναι απλώς πολύ πιο καθαρά από τα βαν ντίζελ, αλλά και από τα ηλεκτρικά οχήματα, εξοικονομώντας εκπομπές CO2 πάνω από 90% ανά χιλιόμετρο σε σύγκριση με τα EV. «Με την ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου, είναι σαφές ότι τα ποδήλατα φορτίου διαδραματίζουν σοβαρό ρόλο στην απανθρακοποίηση των μεταφορών του ΗΒ. Τα logistics ποδηλάτων φορτίου έχουν φτάσει σε ζωτικό στάδιο ανάπτυξης, αλλά εξακολουθούν να αποτελούν νέο τομέα και πρέπει να επενδύσουμε σε αυτό το οικοσύστημα με ανάπτυξη προϊόντων, καθώς και οικονομικά και ασφαλιστικά», πρόσθεσε. Σύμφωνα με την TfL, τα ποδήλατα φορτίου μπορούν να αντικαταστήσουν έως και το 17% των διαδρομών βαν στο κέντρο του Λονδίνου μέχρι το 2030 45 ΙΟΥΛΙΟΣ 2023

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=