Fleet Business #14

Ο Neil Yates, CEO της WEVC, δήλωσε: «Η μοναδική μας προσέγγιση θα επιτρέψει τη μετάβαση σε εξειδικευμένα, οικονομικά, ελαφρά ηλεκτρικά επαγγελματικά οχήματα. Η πλατφόρμα μας eCV1 θα επιτρέψει στους πελάτες τη χρήση ηλεκτροκίνητων επαγγελματικών οχημάτων προσαρμοσμένων ακριβώς στις ανάγκες τους.» uB-ON Η B-ON, παλαιότερα γνωστή ως StreetScooter, παρουσίασε ένα πλαίσιο e-LCV, με αυτονομία περίπου 170 χλμ με μπαταρία 41 kWh. Σχεδιασμένο αρχικά για τελικές παραδόσεις, το ηλεκτρικό βαν διατίθεται και ως όχημα παραδόσεων με αμάξωμα 8μ3 (Max Box) ή 13μ3 (Giga). Το όχημα χρησιμοποιείται ήδη στη Γερμανία και ο στόλος της Deutsch Post διαθέτει 22.500 B-ON. Ο κατασκευαστής λανσάρει την πανευρωπαϊκή λύση φόρτισης EO Charging, με εξοπλισμό φόρτισης, εγκατάσταση και υποστήριξη. Το B-ON θα διατίθεται στο Ηνωμένο Βασίλειο από την International Motors, η οποία διαθέτει επίσης την Subaru και την Isuzu, με σχέδια συνεργασίας των δύο εταιρειών και σε άλλες ευρωπαϊκές περιοχές. uFORD Στο χώρο του βαν φορτίου, η Ford Pro παρουσίασε το νέο E-Transit Courier στην Έκθεση Επαγγελματικών Οχημάτων. Το αμιγώς ηλεκτρικό LCV πρόκειται να τεθεί σε παραγωγή το 2024, με δυνατότητα ταχυφόρτισης (100 kW) και μια σειρά συνδεδεμένων υπηρεσιών για μεγιστοποίηση του χρόνου λειτουργίας του. Ο Hans Schep, Γενικός Διευθυντής της Ford Pro Ευρώπης, δήλωσε ότι το σύστημα E-Telematics του οχήματος θα παρέχει ζωντανά στοιχεία της κατάστασης φόρτισης, της φόρτισης μπαταρίας και της υπολειπόμενης αυτονομίας (συμπεριλαμβανομένων των ρυθμιζόμενων ειδοποιήσεων χαμηλής αυτονομίας). Η Ford προβλέπει, επίσης, το E -Η Transit Courier να έχει πρόσβαση σε 500.000 δημόσιους φορτιστές σε όλη την Ευρώπη έως το 2024, καθώς αναπτύσσεται το δίκτυο BlueOval Charge. Οι τιμές του e-LCV δεν έχουν ακόμα ανακοινωθεί, αλλά η Ford Pro Service προβλέπει το κόστος συντήρησης να είναι τουλάχιστον 35% χαμηλότερο των μοντέλων ντίζελ. uMAXUS Η Maxus είναι άλλη μια κατασκευαστική εταιρεία που λανσάρισε νέο όχημα στην έκθεση, το μεσαίου μεγέθους eDeliver 7, οι παραγγελίες του οποίου θα αρχίσουν να παραδίδονται από τον Αύγουστο. Το βαν διαθέτει δύο επιλογές μπαταρίας, 77kWh και 88kWh, ωφέλιμο φορτίο 1,2 τόνων και αυτονομία WLTP έως 365χλμ. Ο Mark Barrett, διευθυντής της Harris Maxus, δήλωσε: «Τα ηλεκτρικά μας βαν αποδείχθηκαν δημοφιλή σε επιχειρήσεις διανομών, φαρμάκων και παντοπωλείων λιανικής πώλησης, καθώς και σε πολλά τοπικά συμβούλια που επιθυμούν να στραφούν στην ηλεκτροκίνηση». uNISSAN Το νέο συμπαγές ηλεκτρικό βαν Nissan Townstar είναι μικρότερο από το Maxus και αντικαθιστά το επιτυχημένο eNV200. Το Townstar διαθέτει δυνατότητα φόρτισης AC και DC, μικτή αυτονομία WLTP σχεδόν 300 χλμ και ωφέλιμο φορτίο 0,66 έως 0,88 τόνους, καθώς και αρκετά μεγάλη χωρητικότητα για δύο ευρωπαλέτες. Ο Allan Newman, Διευθυντής Παραγωγής LCV της Nissan ΗΒ, δήλωσε: «Με τα αυστηρότερα πρότυπα εκπομπών, τους περιορισμούς πρόσβασης στην πόλη και τη συνεχώς αυξανόμενη ζήτηση τελικών παραδόσεων, οι επιχειρήσεις πρέπει να βρουν αποτελεσματικές και βιώσιμες λύσεις, ώστε να παραμείνουν ανταγωνιστικές και να βελτιστοποιήσουν τις δραστηριότητές τους». 43 ΙΟΥΛΙΟΣ 2023

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=