Fleet Business #13

Mercedes-Benz AG - Cisco για υβριδική εργασία Στο Mobile World Congress, η Cisco ανακοίνωσε τη συνεργασία της με τη Mercedes-Benz για βέλτιστη εμπειρία κινητού γραφείου στα νέα οχήματα Mercedes-Benz E Class. Στη σημερινή εποχή υβριδικής εργασίας, οι ενδιαφερόμενοι απαιτούν εξαιρετική εμπειρία, ανεξαρτήτως του πώς και πού εργάζονται – και το αυτοκίνητο δεν αποτελεί εξαίρεση. Η συνεργασία αυτή θα τους βοηθήσει να εργασθούν με ασφάλεια και άνεση στα οχήματά τους, με τα σύγχρονα πολυτελή και έξυπνα συστήματα που γνωρίζουν οι πελάτες της Mercedes-Benz και της Webex. Η ZF στον τομέα λογισμικού Το ZF Group λανσάρισε το πρώτο του προϊόν καθαρού λογισμικού, καθώς ο τρίτος μεγαλύτερος προμηθευτής παρελκομένων στον κόσμο επιδιώκει να καθιερωθεί ως σημαντικός παίκτης στην ταχέως αναπτυσσόμενη αγορά λογισμικού αυτοκινήτων. Το προϊόν, με την επωνυμία CubiX, ελέγχει όλες τις λειτουργίες πλαισίου οχήματος, συμπεριλαμβανομένης της πέδησης, του συστήματος διεύθυνσης εμπρόσθιου και οπίσθιου άξονα, της ενεργούς σταθεροποίησης κύλισης και της ηλεκτροκίνησης. Με αυτόν τον τρόπο, το λογισμικό εξασφαλίζει ομαλότερη επιτάχυνση και ακριβέστερο σύστημα διεύθυνσης. Το CubiX κάνει το ντεμπούτο του στο αμιγώς ηλεκτρικό Lotus Eletre. Η ZF προβλέπεται να εγκαταστήσει το CubiX και σε άλλα οχήματα φέτος. Η McKinsey ανέπτυξε τρία σενάρια πωλήσεων αυτόνομων επιβατικών αυτοκινήτων (AV) με βάση διαφορετικά επίπεδα στη διαθεσιμότητα τεχνολογίας, την υιοθέτηση πελατών και τη ρυθμιστική υποστήριξη. Το βασικό σενάριο προϋποθέτει ότι οι κατασκευαστές μπορούν να τηρήσουν τα ανακοινωθέντα χρονοδιαγράμματα για τις εκδόσεις AV, με μέτριο επίπεδο υιοθέτησης από τους πελάτες παρά το υψηλό κόστος των συστημάτων αυτόνομης οδήγησης (AD). Μέχρι το 2030, το 12% των νέων επιβατικών αυτοκινήτων θα πωλούνται με αυτόνομες τεχνολογίες επιπέδου 3+ και το 2035 το 37% με προηγμένες τεχνολογίες AD. Αυτόνομη οδήγηση BMW: επένδυση στο εργοστάσιο της MINI Η BMW σχεδιάζει να επενδύσει περίπου 500 εκατ. λίρες στο εργοστάσιό της στην Οξφόρδη, όπου κατασκευάζονται τα μοντέλα της Mini, σύμφωνα με το Sky News. Η BMW αρνήθηκε να σχολιάσει την είδηση, δηλώνοντας ωστόσο ότι το εργοστάσιο της Οξφόρδης θα παράγει τα περισσότερα μοντέλα Mini επόμενης γενιάς. ΤΡΙΑ ΣΕΝΑΡΙΑ ΠΩΛΗΣΕΩΝ AV ΤΟ 2030 ΚΑΙ ΤΟ 2035 ΑΝΑΛΟΓΩΣ ΥΙΟΘΕΤΗΣΗΣ ΑΓΟΡΑΣ Πηγή: McKinsey & Company, McKinsey Center for Future Mobility Σενάριο αργής υιοθέτησης Εκτίμηση πωλήσεων επιβατικών αυτόνομης τεχνολογίας Βασικό σενάριο Σενάριο ταχείας υιοθέτησης Αστική κυκλοφορία Επιπέδου 4 Κυκλοφορία σε Αυτοκινητόδρομο Επιπέδου 4 Κυκλοφορία σε Αυτοκινητόδρομο Επιπέδου 3 Κυκλοφορία σε συνθήκες συμφόρησης Επιπέδου 3 Προηγμένο Επίπεδο 2 Βασικό Επίπεδο 2 Επίπεδο 1 Επίπεδο 0 Το Automotive News ρώτησε τον Gilles Mabire, Chief Technology Officer της Continental, πώς ενσωματώνει την τεχνητή νοημοσύνη στην ανάπτυξη προϊόντων. «Χρησιμοποιούμε την τεχνητή νοημοσύνη για να βελτιώσουμε τις τεχνολογίες μας ADAS, από τη σύντηξη καμερών έως τη σήμανση μοντέλων υπολογιστών. Για να αναγνωριστεί ένα αντικείμενο στο δρόμο με προσέγγιση 90%, πρέπει να εκπαιδευτεί ο σχετικός αλγόριθμος. Επομένως, πρέπει να συλλεχθούν πολλά δεδομένα και να εισαχθεί χειροκίνητα η περιγραφή του ατόμου, του ποδηλάτου, του είδους ζώου και ούτω καθεξής. Με την αυτόματη σήμανση βάσει τεχνητής νοημοσύνης, μπορούμε πλέον να προσομοιώνουμε πραγματικές περιπτώσεις χωρίς να χρειάζεται να κυκλοφορούμε». Gilles Mabire, Continental 7 ΜΑΡΤΙΟΣ 2023

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=