Fleet Business #13

Η διασφάλιση της κινητικότητας των εργαζομένων γίνεται όλο και πιο σημαντική για τη συγκράτηση και κατανόηση του κόστους των σχετικών δαπανών και συζητείται έντονα ο προϋπολογισμός της. Στο Βέλγιο, για παράδειγμα, ο προϋπολογισμός κινητικότητας έχει ενσωματωθεί στην ομοσπονδιακή νομοθεσία από το 2019. 1 Γιατί χρειάζεται προϋπολογισμός κινητικότητας; Προς αντιμετώπιση της απαίτησης των εργαζομένων για βιώσιμες και ευέλικτες λύσεις κινητικότητας που ταιριάζουν στις ανάγκες τους. Για την προστασία του περιβάλλοντος και την απανθρακοποίηση. 2Η κινητικότητα είναι σε όλους προσβάσιμη; Η ύπαρξη προϋπολογισμού κινητικότητας για όλους έχει πολλά πλεονεκτήματα. Ωστόσο, υπάρχουν νομικές και δημοσιονομικές ασάφειες και πρόσθετο κόστος που μπορεί να τον αποτρέψει. Ο προϋπολογισμός κινητικότητας σήμερα παρέχεται συνήθως σε εργαζόμενους που δικαιούνται εταιρικού αυτοκινήτου. 3Πρόκειται για υποκατάστατο του εταιρικού αυτοκινήτου; Ο προϋπολογισμός κινητικότητας πρέπει να παρέχεται μαζί με το αυτοκίνητο, αλλά αν ο εργαζόμενος μπορεί να επιλέξει, η απόφαση πρέπει να βασίζεται στις ανάγκες του και στις απαιτήσεις της εργασίας. 4Πρωτοβουλία προϋπολογισμού κινητικότητας; Κατ’ αρχάς, σχηματίζετε διαλειτουργική ομάδα. Όσο περισσότερες διευθύνσεις συμπεριλάβετε από την αρχή, τόσο καλύτερα θα συντονιστεί ο οργανισμός σας. Μπορούν να περιλαμβάνονται οι διευθύνσεις Στόλου, Ανθρώπινου Δυναμικού, Βιωσιμότητας, Οικονομικών, Εγκαταστάσεων και Νομικών Υπηρεσιών. Κατόπιν, καθορίζετε το πλαίσιο και τους τρόπους κινητικότητας που απαιτούνται, βάπράσινο τρόπο μετακίνησης - παρέχοντας στους εμπλεκόμενους ανάλογα δεδομένα CO2 προς επιλογή μετακίνησης. Η διαχείριση της κινητικότητας δεν είναι πλέον η φθηνότερη ή η ταχύτερη επιλογή, αλλά και η πιο βιώσιμη – μια ακόμα πτυχή του μάνατζμεντ που μπορούν να προσφέρουν οι πλατφόρμες MaaS. ΔΥΣΚΟΛΊΕΣ ΚΑΙ ΕΜΠΌΔΙΑ Υπάρχουν κάποια εμπόδια που πρέπει να ξεπεραστούν για να υπάρξει ευρύτερη, μαζική υιοθέτηση στην Ευρώπη. Κατ΄ αρχάς, αυτές οι πλατφόρμες δυσκολεύονται σήμερα σε χώρες όπως η Γερμανία, όπου δεν υπάρχει κεντρική εταιρεία μεταφορών. Αυτό καθιστά δύσκολη την ενσωμάτωση όλων των επιλογών και την πληρωμή τους σε μια ενιαία πλατφόρμα. Η ανάπτυξη της MaaS στη χώρα αυτή, μεταξύ άλλων, ήταν αργή - αν και εξελίσσεται. Επιπλέον, η πολυπλοκότητα, λόγω διαφορετικής νομοθεσίας σε διάφορες χώρες, αποτελεί μόνιμο εμπόδιο. Σύμφωνα με τη Virginie Pochat της ALD Automotive, «οι κανονισμοί μπορεί κάποιες φορές να λειτουργήσουν ως επιταχυντής, αλλά μπορεί και να αποτελέσουν παράγοντα καθυστέρησης» ακόμα κι αν η τεχνολογία ήδη υφίσταται. σει των διαφόρων χαρακτηριστικών των εργαζομένων στην εταιρεία σας. Στη συνέχεια, ξεκινήστε δοκιμαστικό στάδιο για να αντλήσετε πληροφορίες από τους χρήστες, που θα σας επιτρέψουν να λάβετε τις σωστές αποφάσεις για την εισαγωγή της οριστικής διαδικασίας. 5Διαχείριση προϋπολογισμού κινητικότητας; Η μετάβαση από την παροχή ενός μοναδικού τρόπου μεταφοράς στην πολυτροπική μετακίνηση, σε μεγαλύτερο αριθμό ατόμων με διαφορετικές ανάγκες και χρήσεις, μπορεί να φαίνεται τρομακτική. Βεβαιωθείτε ότι το εργαλείο διαχείρισης κινητικότητάς σας είναι διαμορφώσιμο: καθορίστε τους προϋπολογισμούς που χρειάζονται και επιλέξτε τις υπηρεσίες που θα παρέχονται. Γνωστοποιήστε στους εργαζομένους τι αναμένετε από αυτούς, τους προϋπολογισμούς που έχουν στη διάθεσή τους και πού μπορούν να χρησιμοποιηθούν. Τα σωστά βήματα για την υλοποίηση Προϋπολογισμού Κινητικότητας 41 ΜΑΡΤΙΟΣ 2023

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=