Fleet Business #13

Ένας άλλος κόσμος Από την έναρξη της πανδημίας, τρία χρόνια πριν, οι επιδόσεις του κλάδου, καθώς και όλα όσα συμβαίνουν, συγκρίνονται με εκείνη την πρότερη εποχή. Είναι σωστό αυτό; Περιμένουμε να έρθει μια στιγμή που όλα θα μοιάζουν όπως ήταν πριν; Μάλλον δύσκολο φαίνεται. Ο κόσμος δεν προχωράει με τον ίδιο τρόπο, κάνει βήματα σε μια μη χαρτογραφημένη χορογραφία, πίσω, πλάι, μπροστά, αναλόγως συνθηκών: ελλείψεων, αλλαγών, συγχωνεύσεων, τεχνολογικών εξελίξεων, ρυθμιστικών κανόνων και μιας, εκ των πραγμάτων, βεβιασμένης μετάβασης. Η περσινή χρονιά ήταν περίεργη και για τους στόλους για τους γνωστούς λόγους. Τα προβλήματα διαθεσιμότητας οχημάτων συνεχίστηκαν, ελλείψεις παρουσιάστηκαν ακόμα και σε ανθρώπους –αυτοκινητοβιομηχανίες προτίθενται να εκπαιδεύσουν δικούς τους οδηγούς φορτηγών– ενώ η ζήτηση για τα EV παρέμεινε υψηλή. Οι ελλείψεις θα εξακολουθήσουν, σύμφωνα με την Gartner, που θεωρεί πως το 2023 είναι η στιγμή της αλήθειας για τα ηλεκτρικά οχήματα μπαταρίας (BEV), καθώς «διάφοροι παράγοντες θα δοκιμάσουν την αποφασιστικότητα κυβερνήσεων και αυτοκινητοβιομηχανίας στην προώθησή τους», ενώ η «παγκόσμια υποδομή φόρτισης εξακολουθεί να έχει πολλά κενά κάλυψης και η μέση ποιότητα υπηρεσιών δεν είναι καλή». Πώς μεταφράζεται αυτό για τους στόλους θα φανεί, αλλά είναι σχεδόν βέβαιο πως θα συνεχίσουν να υποφέρουν από την έλλειψη διαθέσιμων οχημάτων. Τι πρέπει να γίνει; Οι πληροφορίες που περιλαμβάνονται στις επόμενες σελίδες του τεύχους μπορεί να σας βοηθήσουν να αποφασίσετε. Θα διαβάσετε για τη στρατηγική και τις τάσεις του οικοσυστήματος στόλου, καθώς και τις προβλέψεις ηγετών του leasing. Επισκόπηση των νέων μοντέλων BEV και αφιέρωμα στον εξηλεκτρισμό του στόλου LCV. Έναν οδικό χάρτη που αποσαφηνίζει κάθε παρερμηνεία για την Κινητικότητα ως Υπηρεσία και τα βήματα για την υλοποίησή της. Τις τάσεις remarketing και όσα πρέπει να γνωρίζετε για το remarketing των EV. Έναν δεκάλογο υπολογισμού των επιπτώσεων του στόλου και των αερίων θερμοκηπίου. Αποδεδειγμένες στρατηγικές μεγάλων επιχειρήσεων για τη μείωση του κόστους και πώς επιλύεται το ζήτημα της αξιοπιστίας των σημείων φόρτισης. Τις επιδοτήσεις των ευρωπαϊκών χωρών για τα EV που μειώνονται σταδιακά. Τους κινδύνους που αντιμετωπίζουν οι στόλοι από τα προσωπικά δεδομένα των συνδεδεμένων οχημάτων. Ακόμα, θα βρείτε μια συνέντευξη του επικεφαλής εταιρικών πωλήσεων της BYD, της μεγαλύτερης κινεζικής εταιρείας BEV που δραστηριοποιείται με αξιώσεις στην ευρωπαϊκή αγορά. Μια ανάλυση για τον ευρωπαϊκό τομέα διύλισης που περνά από τα ορυκτά καύσιμα στα βιοκαύσιμα, το υδρογόνο και τα e-fuels. Τέλος, στοιχεία για τις παγκόσμιες και τις ελληνικές πωλήσεις επαναφορτιζόμενων οχημάτων. Καλή ανάγνωση! Λίνα Τσαγκαράκη - Ξένου ΕΚΔΟΤΗΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΠΑΠΑΛΙΟΣ CHIEF ΕDITOR FLEET UNIT ΛIΝΑ ΤΣΑΓΚΑΡAΚΗ-ΞΕΝΟΥ l.tsagaraki@direction.gr ΒUSINESS DEVELOPMENT MANAGERS KΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΠΑΠΑΛΙΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΛΙΟΣ MANAGER CORPORATE & FLEET BUSINESS UNIT ΜΕΜΑ ΚΑΤΩΠΟΔΗ mkatopodi@direction.gr CORPORATE COMMUNICATION MANAGER ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ georgiadi@direction.gr COPY EDITOR ΓΙΩΤΑ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ PRODUCTION MANAGER ΒΑΣΙΛΗΣ ΘΥΜΙΑΝΟΣ ART DIRECTOR ΘΕΟΔΩΡΑ ΚΟΥΛΗ ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΣΗ - ΣΚΙΤΣΑ ΦΩΤΗΣ ΦΩΤΙΟΥ DIRECTOR ACCOUNTING ΠΗΝΕΛΟΠΗ ΧΑΤΖΗΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΥΠΈYΘΥΝΗ ΣΥΝΔΡΟΜΏΝ ΙΩΑΝΝΑ ΜΑΚΑΡΙΟΥ ISSN έντυπης έκδοσης 2653-9918 ISSN ηλεκτρονικής έκδοσης 2732-7906 Μ. Ασίας 43 | 152 33 | Χαλάνδρι T: 210.77.12.400 | F: 210 77.85.097 e-mail: info@direction.gr www.direction.gr ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΊΑ ΜΕ FOR INTERNATIONAL FLEET & MOBILITY LEADERS THE EXECUTIVE NETWORK 3 ΜΑΡΤΙΟΣ 2023

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=