Η διαχείριση στόλου LCV διαφέρει από τη διαχείριση στόλου επιβατικών αυτοκινήτων. Το ίδιο και ο εξηλεκτρισμός του στόλου LCV. Πώς ακριβώς το κάνουμε λοιπόν; Ακολουθεί μια λίστα ελέγχου που λαμβάνει υπόψη τις ιδιαιτερότητες των βαν έναντι των αυτοκινήτων. Βαν σημαίνει επιχείρηση. Είναι τα «άλογα εργασίας» κάθε εταιρείας. Εάν αποτύχουν, η εταιρεία αποτυγχάνει. Δεν υπάρχει περιθώριο λάθους. Αυτό καθιστά τη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση πιο τολμηρή για τα LCV από των επιβατικών. Αλλά πρέπει να πραγματοποιηθεί για διάφορους λόγους. ΠΡΟΤΡΕΠΤΙΚΟΊ ΠΑΡΆΓΟΝΤΕΣ: uΣύντομα, όλα τα νέα LCV (και τα επιβατικά) πρέπει να καταστούν μηδενικών εκπομπών (από το 2035 για την Ε.Ε., από το 2030 για το Ηνωμένο Βασίλειο). uΌλο και περισσότερες Ζώνες Χαμηλών Εκπομπών απαγορεύουν (ή χρεώνουν) τα οχήματα ICE όταν εισέρχονται στα κέντρα των πόλεων. ΕΛΚΥΣΤΙΚΟΊ ΠΑΡΆΓΟΝΤΕΣ: uΔιάφορες κρατικές επιδοτήσεις και επιχορηγήσεις διευκολύνουν τη μετάβαση. uΠροοπτική χαμηλότερου λειτουργικού κόστους και έως και 40% χαμηλότερου κόστους σέρβις και συντήρησης. 1ΔΗΜΙΟΥΡΓΊΑ ΣΥΝΑΊΝΕΣΗΣ Η ηλεκτροκίνηση ενός στόλου LCV απαιτεί την εμπλοκή της ανώτερης διοίκησης και των σχετικών διευθύνσεων όπως Ανθρώπινου Δυναμικού, Προμηθειών, Οικονομικών και άλλων, καθώς η ηλεκτροκίνηση των LCV συνάδει με ευρύτερες εταιρικές στρατηγικές εξοικονόμησης κόστους, μείωσης άνθρακα, προγραμμάτων υγείας και ασφάλειας και ακόμα και φήμης. 2ΑΞΙΟΛΌΓΗΣΗ ΣΤΌΛΟΥ Εξετάστε το μείγμα οχημάτων του στόλου σας LCV. Ποια είναι τα λειτουργικά τους καθήκοντα και οι διαδρομές τους; Είναι σημαντικό να θυμάστε πως το 70% των LCV στην Ευρώπη διανύουν λιγότερα από 100 χλμ ημερησίως, απόσταση εντός της αυτονομίας των σύγχρονων eLCV. Η τηλεματική είναι το ιδανικό εργαλείο αξιολόγησης μεταβλητών. Πρέπει επίσης να αξιολογήσετε τις απαιτήσεις φόρτισης. Οι οδηγοί μεταβαίνουν στο σπίτι με τα LCV; Αν ναι, μπορούν να τα φορτίσουν εκεί; Αυτό είναι λιγότερο πιθανό για τα βαν από ό,τι για τα επιβατικά. 3ΈΞΥΠΝΗ ΑΝΤΙΚΑΤΆΣΤΑΣΗ Η αξιολόγηση θα καταδείξει τις περιπτώσεις με το καλύτερο TCO. Πρέπει να δοθεί προτεραιότητα στην ηλεκτροκίνηση αυτών των οχημάτων. Συνήθως, πρόκειται για μισθωμένα εξηλεκτρισμένα οχήματα με σύμβαση υπό ανανέωση. Αλλά δεν πρόκειται μόνο για τα οχήματα. Πρέπει συγχρόνως να εγκατασταθεί υποδομή όπου χρειάζεται (επί τόπου ή κατ’ οίκον), έχοντας υπόψη ότι οι απαιτήσεις είναι διαφορετικές από των επιβατικών. Και οι οδηγοί, συχνά αρνητικοί στις αλλαγές, πρέπει να εκπαιδευτούν για να επωφεληθούν από τα συγκεκριμένα προτερήματα των eLCV. 4ΈΛΕΓΧΟΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΉΤΩΝ Η ηλεκτροκίνηση των LCV ξεκινά ιδανικά με μια μικρή ομάδα, που ελέγχεται ευκολότερα. Είναι ιδιαίτερα σημαντικό να καθοριστεί η πραγματική απόδοση των eLCV, η οποία μπορεί να αποκλίνει σημαντικά από τα αναγραφόμενα. 5ΒΕΛΤΊΩΣΗ, ΕΠΑΝΆΛΗΨΗ Θα διαπιστώσετε ότι ο στόλος eLCV είναι καθαρότερος, πιο αθόρυβος, οικονομικότερος και ευκολότερος στη χρήση. Αυτή η βελτίωση θα σας εμπνεύσει για τον εξηλεκτρισμό της επόμενης παρτίδας LCV, με ελαφρώς δυσκολότερες λειτουργικές ανάγκες. ΤΙ ΕΛΈΓΧΟΥΜΕ u Ωφέλιμο φορτίο: Τα μεγαλύτερα LCV απαιτούν μεγαλύτερες μπαταρίες, περιορίζοντας το ωφέλιμο φορτίο. u Καιρικές συνθήκες: Οι χειμερινές συνθήκες απαιτούν θέρμανση και φωτισμό, περιορίζοντας την αυτονομία. u Ειδικές ανάγκες: Η ρυμούλκηση ή η ψύξη περιορίζουν επίσης την αυτονομία, εκτός εάν τροφοδοτούνται από ξεχωριστή μπαταρία. ΕΞΗΛΕΚΤΡΙΣΜΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥ ΣΤΟΛΟΥ Η αύξηση των LEZ θα καταστήσει τα eLCV όλο και πιο απαραίτητα για αστικές παραδόσεις. Ηλεκτρικό βαν της Arrival, που παρουσιάστηκε το 2022. Οι στόλοι έχουν όλο και περισσότερες επιλογές μοντέλων eLCV. ΑΚΌΜΑ ΚΑΙ ΤΑ «ΆΛΟΓΑ ΕΡΓΑΣΊΑΣ» ΜΠΟΡΟΎΝ ΝΑ ΜΕΤΑΤΡΑΠΟΎΝ ΣΕ ΗΛΕΚΤΡΟΚΊΝΗΤΑ: Η ΣΤΑΔΙΑΚΉ ΜΕΤΆΒΑΣΗ ΣΕ eLCV 29 ΜΑΡΤΙΟΣ 2023
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=