Fleet Business #13

Η BYD δραστηριοποιείται σε συγκεκριμένες αγορές στην Ευρώπη. Ποιες χώρες θα είναι οι επόμενες; Και γιατί ακολουθείτε αυτή τη σταδιακή προσέγγιση; Η BYD δραστηριοποιείται στη Νορβηγία, τη Σουηδία, τη Δανία, την Ολλανδία και το Βέλγιο. Μόλις ξεκινήσαμε στο Παρίσι και ανοίγουμε καταστήματα σε ορισμένες γερμανικές πόλεις εν όψει της επίσημης εισόδου μας στη Γερμανία. Εντός του 2023 θα ακολουθήσουν και άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Ως προς το μάρκετινγκ και τη διανομή σε κάθε χώρα, η BYD δημιουργεί σταθερές σχέσεις με τοπικούς εταίρους. Αυτοί οι συνεργάτες είναι καθιερωμένοι, γνωστοί και έμπειροι και αντιπροσωπεύουν την BYD. Έχουν άμεση επαφή με τους πελάτες μας, παρέχοντας γρήγορες απαντήσεις στις απορίες τους. Μέσω του τμήματος ηλεκτρικών λεωφορείων, η BYD έχει ήδη μακρά εμπειρία στην Ευρώπη και έχει συνεργαστεί επιτυχώς με διάφορες χώρες. Επιδιώκουμε να πράξουμε το ίδιο και με τα επιβατικά μας αυτοκίνητα. Ποια στρατηγική εφαρμόζει η BYD για να εισέλθει στην αγορά στόλου; Πιστεύουμε πως απαιτείται ευρεία συνεργασία για την επιτυχή πρόσβαση σε στόλους, η οποία εκτείνεται από τον πελάτη leasing -εάν το αυτοκίνητο είναι μισθωμένο- στον αντιπρόσωπο της BYD. Σε αυτήν την αλυσίδα, κάθε κρίκος επηρεάζει σε μεγάλο βαθμό την καλά οργανωμένη ροή πληροφοριών προς διασφάλιση της συνεχούς κάλυψης των αναγκών κινητικότητας του πελάτη. Σε αυτήν τη δομή, είναι απαραίτητο να γνωρίζουμε τις ανάγκες μιας σταθερής συνεργασίας. Οι προσδοκίες πρέπει να αντιμετωπίζονται σωστά. Για να σας δώσω ένα παράδειγμα, ο αντίκτυπος σε έναν πελάτη μπορεί να είναι σοβαρός, εάν οι ανάγκες κινητικότητας δεν ικανοποιηθούν ανάλογα με τις προσδοκίες του. Λόγω έλλειψης αυτοκινήτων ή ανταλλακτικών, ενδέχεται να μην είναι σε θέση να εκπληρώσει τις συμβατικές του υποχρεώσεις προς τους πελάτες του, κάτι που τελικά θα βλάψει τις πωλήσεις και τα κέρδη του. Ως εκ τούτου, είναι σημαντική η σωστή επικοινωνία μεταξύ εμπλεκομέΗ BYD βρίσκεται σε μοναδική θέση ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ Υπάρχει λόγος που η BYD κατατάσσεται σε καλύτερη θέση στην ευρωπαϊκή αγορά από τις υπόλοιπες κινεζικές. Το 2022, ήταν ο δεύτερος μεγαλύτερος κατασκευαστής BEV στον κόσμο, μετά την Tesla. Παράλληλα, σχεδιάζει να κατασκευάσει εργοστάσιο στην Ευρώπη και εφαρμόζει στρατηγική στόλου. Ο Piet Andries του Fleet Europe συζήτησε με τον επικεφαλής Εταιρικών Πωλήσεων & Μεταχειρισμένων Αυτοκινήτων, Eris Yahsi. Eris Yahsi 24 ΜΑΡΤΙΟΣ 2023

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=