στον τομέα του leasing , ο οποίος εξελίσσεται σε «αγορά κινητικότητας και οι εμπλεκόμενοι ενισχύουν τις θέσεις τους: εταιρείες leasing, κατασκευαστές, τράπεζες και νέες πολύ μεγάλες εταιρείες τεχνολογίας», ανέφερε η κ. Pin. Ο ανταγωνισμός μεταξύ προμηθευτών θα ενταθεί, ειδικά μετά τη συγχώνευση ALD και LeasePlan, που δημιουργεί τη μεγαλύτερη παγκόσμια εταιρεία leasing πολλαπλών μαρκών. ΠΏΣ ΘΑ ΜΕΤΑΒΛΗΘΕΊ Η ΔΙΑΘΕΣΙΜΌΤΗΤΑ ΟΧΗΜΆΤΩΝ ΤΟ 2023; Οι στόλοι πρέπει να συνεχίσουν να αναμένουν μεγάλους χρόνους παράδοσης και φέτος, παρά τις βελτιώσεις στις εφοδιαστικές αλυσίδες των κατασκευαστών οχημάτων. Οι ηγέτες του κλάδου προβλέπουν ότι η διαθεσιμότητα οχημάτων θα ομαλοποιηθεί το 2023, αλλά όχι μέχρι το δεύτερο εξάμηνο του έτους και είναι πιθανό να υπάρχουν ακόμη χρόνοι παράδοσης έξι μηνών. Ως εκ τούτου, οι στόλοι πρέπει να συνεχίσουν να παραγγέλνουν νέα οχήματα νωρίτερα από ό,τι συνήθιζαν προ πανδημίας, να είναι έτοιμοι να επεκτείνουν τα υπάρχοντα συμβόλαια και να συμβιβαστούν με προμήθεια οχημάτων από κατασκευαστές που δεν περιλαμβάνονταν πριν στις λίστες επιλογών τους, ανέφερε ο κ. Beckers. Οι υπεύθυνοι προμηθειών στόλου πρέπει να είναι πιο «ευέλικτοι» στην επιλογή κατασκευαστών, είπε η κ. Pin, προσθέτοντας ότι οι σύμβουλοι της ALD ανέπτυξαν εργαλεία σύγκρισης για να βοηθήσουν τους πελάτες στις διαθέσιμες επιλογές οχημάτων. Μια ευρύτερη επιλογή οχημάτων εμφανίζεται σταθερά στον στόλο ενοικίασης της Sixt, καθώς συνεχίζει τους στόχους ηλεκτροκίνησης και τα EV προβλέπεται να αντιπροσωπεύουν το 13%- 15% του στόλου της μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους και το 70%-90% του ευρωπαϊκού της στόλου έως το 2030. Οι κατασκευαστές Ευρώπης και ΗΠΑ θα συνεχίσουν να καλύπτουν περίπου το 85% του στόλου της Sixt. «Οι πελάτες θα μπορούν να επιλέξουν από μια διευρυνόμενη γκάμα οχημάτων, όπου θα υπάρχουν Ο ανταγωνισμός μεταξύ προμηθευτών θα ενταθεί, ειδικά μετά τη συγχώνευση ALD και LeasePlan, που δημιουργεί τη μεγαλύτερη παγκόσμια εταιρεία leasing πολλαπλών μαρκών και Κινέζοι κατασκευαστές EV», σημείωσε ο κ. Pflanz. ΠΟΙΕΣ ΕΊΝΑΙ ΟΙ ΚΎΡΙΕΣ ΤΆΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΉΣ ΑΓΟΡΆΣ ΣΤΌΛΟΥ ΤΟ 2023; Οι ειδικοί του κλάδου συμφωνούν πως η ηλεκτροκίνηση θα συνεχίσει να κυριαρχεί στην ατζέντα των στόλων, αλλά οι μακροοικονομικές τάσεις αρχίζουν να αμφισβητούν το παραδοσιακό πρότυπο του ενός οδηγού, ενός αυτοκινήτου, μιας μακροχρόνιας μίσθωσης. «Υβριδικές πρακτικές εργασίας και εταιρικοί περιβαλλοντικοί στόχοι θα αναγκάσουν τις εταιρείες να αναθεωρήσουν τις πολιτικές τους κινητικότητας», ανέφερε ο κ. Beckers. Αυτές οι αναθεωρήσεις μπορεί να βοηθήσουν τις επιχειρήσεις στον καλύτερο έλεγχο των τελευταίων αυξήσεων του TCO «και να εστιάσουν στο Συνολικό Κόστος Κινητικότητας (TCM), καθώς και στην καλύτερη καταγραφή και μείωση των επιπτώσεών τους στο περιβάλλον». Η κ. Pin ανέφερε πως η αλληλουχία που οδήγησε από την ιδιοκτησία οχήματος στη χρήση του (από την αγορά στη μίσθωση) οδηγεί πλέον στις συνδρομές και τις ευέλικτες προσφορές, με λύσεις «ήπιας βιωσιμότητας», όπως ο διαμοιρασμός αυτοκινήτου και οι πολυτροπικές μετακινήσεις. Jochen Schmitz Vinzenz Pflanz 21 ΜΑΡΤΙΟΣ 2023
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=