Fleet Business #12

Νέος Chief Marketing Officer στη Hertz Η Hertz Global Holdings ανακοίνωσε ότι ο Wayne Davis αναλαμβάνει Executive Vice President, Chief Marketing Officer (CMO), από τις 3 Ιανουαρίου 2023. Σε αυτόν το ρόλο, ο Davis θα είναι υπεύθυνος για τις μάρκες Hertz, Dollar και Thrifty και τη διαμόρφωση της στρατηγικής μάρκετινγκ της εταιρείας για την επίτευξη αποτελεσματικής προσέγγισης και αφοσίωσης των πελατών. Η Laura C. Smith, η οποία ηγείται του μάρκετινγκ τα τελευταία δύο χρόνια, θα συνεχίσει το ρόλο της ως Executive Vice President, Global Sales and Customer Experience. Ned Curic, CTO της Stellantis Ο Chief Technology Officer της Stellantis, πρώην ανώτατο στέλεχος των Amazon Alexa και Toyota, δήλωσε: «Η ανάπτυξη λογισμικού είναι απολύτως απαραίτητη στην αυτοκινητοβιομηχανία. Δεν χρειάζεται να αναπτύξουμε ένα λειτουργικό σύστημα. Υπάρχουν πολλά από αυτά διαθέσιμα. Πρέπει να αναπτύξουμε τις δικές μας εμπειρίες λογισμικού που είναι κρίσιμες για την αλληλεπίδραση μεταξύ του οχήματος και του πελάτη. Και πρέπει να είναι καλύτερες από του Car Play ή του Android Auto. Ό,τι κι αν κατασκευάζει μια αυτοκινητοβιομηχανία, πρέπει να είναι το ίδιο καλό ή καλύτερο από ό,τι έχουν οι πελάτες στο τηλέφωνό τους». Η Volvo έδειξε μια εικόνα teaser του επερχόμενου μικρού της SUV στο τέλος της παρουσίασης του νέου μεγάλου ηλεκτρικού EX90 SUV τον Νοέμβριο. Σε συνέντευξή του στο Automotive News, o CEO της εταιρείας, Jim Rowan, δήλωσε πως το μικρό SUV απευθύνεται σε πελάτες 18, 19 ετών της Γενιάς Z που εισέρχονται στην αγορά αυτοκινήτου για πρώτη φορά και αναζητούν τη σωστή τιμή με την ευελιξία, την ασφάλιση και την οδική βοήθεια που προσφέρει η Care by Volvo. Αυτό που είναι επίσης σημαντικό γι’ αυτούς είναι πως ενδιαφέρονται πραγματικά για την αυθεντικότητα της βιωσιμότητας της μάρκας. Ο Jim Rowan για το νέο μικρό SUV Volvo Η Aptiv στην Intercable Automotive Solutions Η παγκόσμια εταιρεία τεχνολογίας Aptiv PLC ολοκλήρωσε την εξαγορά μεριδίου 85% της Intercable Automotive Solutions από την Intercable S.r.l. Ως ηγέτης του κλάδου στη διανομή ηλεκτρικής ενέργειας υψηλής τάσης και τεχνολογίας διασύνδεσης, η Intercable Automotive Solutions θα ενισχύσει τη θέση της Aptiv στα συστήματα αρχιτεκτονικής οχημάτων. Η συναλλαγή αποτιμάται στα 595 εκατ. ευρώ και αναμένεται να αυξήσει τα κέρδη ανά μετοχή από το 2023. Η ωριμότητα της αγοράς EV Μια σειρά απρόβλεπτων δυσκολιών προκάλεσαν μείωση του συνολικού αριθμού ταξινομήσεων νέων αυτοκινήτων το 2022. Ο μόνος κλάδος που είχε πολύ υψηλό επίπεδο ανθεκτικότητας ήταν η ηλεκτροκίνηση. Η ζήτηση στην αγορά των EV αυξάνεται, γεγονός που δείχνει πως οι επιχειρήσεις και οι fleet managers δίνουν προτεραιότητα στο περιβάλλον στις δραστηριότητές τους. Στο Mobility Guide 2022 της ALD βαθμολογείται η ωριμότητα των χωρών για την υιοθέτηση των BEV. Χώρες με βαθμολογία άνω του 60 είναι οι: Αυστρία, Βέλγιο, Δανία, Φινλανδία, Γαλλία, Γερμανία, Λουξεμβούργο, Ολλανδία, Νορβηγία, Σουηδία, Ηνωμένο Βασίλειο. Στις χώρες με βαθμολογία άνω του 35 περιλαμβάνεται η Ελλάδα (40 βαθμοί) και οι: Ουγγαρία, Ιρλανδία, Ιταλία, Ιαπωνία, Πορτογαλία, Σλοβενία, Ισπανία, Ελβετία, ΗΠΑ. Χώρες με βαθμολογία κάτω του 35 είναι οι: Αλγερία, Βραζιλία, Βουλγαρία, Καναδάς, Χιλή, Κολομβία, Κροατία, Τσεχία, Εσθονία, Ινδία, Λετονία, Λιθουανία, Μαλαισία, Μεξικό, Μαρόκο, Περού, Πολωνία, Ρουμανία, Σερβία, Σλοβακία, Τουρκία. Νέο εργοστάσιο στις ΗΠΑ για μπαταρίες BMW Η Envision AESC με έδρα την Ιαπωνία θα επενδύσει 810 εκατ. δολάρια σε νέο εργοστάσιο μπαταριών στη Νότια Καρολίνα για τα ηλεκτρικά οχήματα επόμενης γενιάς του BMW Group. Το εργοστάσιο θα δημιουργήσει αρχικά 1.170 θέσεις εργασίας και θα έχει ετήσια δυναμικότητα έως και 30 γιγαβατώρες, όγκος επαρκής για 300.000 EV ετησίως, σύμφωνα με την AutoForecast Solutions. Το νέο εργοστάσιο θα παράγει τη νέα μπαταρία ιόντων λιθίου Gen 6 της BMW. 6 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2022

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=