Fleet Business #12

κον να διατηρήσουν την ακεραιότητα της επιχείρησης και τη συνέχεια των δραστηριοτήτων και να εγκρίνουν τη στρατηγική θέση. Και όπως συμβαίνει στους μεγαλύτερους οργανισμούς, οι επικεφαλής των λειτουργιών πρέπει να μεταφράσουν αυτή τη θέση σε τακτικές που πρέπει να εφαρμοστούν. Ο κλάδος στόλου φαίνεται να ξεφεύγει από αυτή τη διαδικασία, ίσως λόγω της ένταξής του μεταξύ HR, προμηθειών, οικονομικών και της ίδιας της επιχείρησης. Ως εκ τούτου, οι fleet managers συχνά δεν λαμβάνουν επαρκή ενημέρωση ή δεν συνδέονται καλά με τις εταιρικές στρατηγικές που απαιτούν άμεσο συντονισμό. ΑΝΑΓΝΏΡΙΣΗ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΉΣΕΩΝ 2: ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΉ ΑΛΥΣΊΔΑ Δεν πρέπει να αγνοούνται οι τάσεις της εφοδιαστικής αλυσίδας. Ας εξετάσουμε την περίπτωση του αξιόπιστου αντιπροσώπου που υπήρξε σταθερός συνεργάτης στόλου επί δεκαετίες. Οι αντιπρόσωποι έπαψαν να λειτουργούν μεμονωμένα και εντάσσονται σε ομίλους, οι οποίοι εντάσσονται σε ακόμα μεγαλύτερους διεθνείς ομίλους, οι οποίοι αγοράζουν πλήθος οχημάτων από τα εργοστάσια, που ξεπερνά τον όγκο οχημάτων που αγοράζουν οι εισαγωγείς μικρών χωρών. Όταν καθίσταται δύσκολη η προμήθεια οχημάτων, όπως συμβαίνει τώρα, οι fleet managers πρέπει να αξιολογήσουν τις επαφές τους με τα κατάλληλα άτομα. Οι όμιλοι αντιπροσώπων ενδέχεται να έχουν μεγαλύτερες κρατήσεις από τους εισαγωγείς και, τελικά, οι όμιλοι αντιπροσώπων να διαθέτουν τα αποθέματα. Οι εταιρείες leasing επίσης αλλάζουν, προσφέροντας διαφορετικά προϊόντα, συγχωνεύονται ή επεκτείνονται γεωγραφικά. Όταν οι εταιρείες leasing αποφασίζουν να προωθήσουν νέες υπηρεσίες, το κάνουν επειδή αναγνωρίζουν τη δυνατότητα επίλυσης κάποιων προβλημάτων των υπευθύνων στόλου. Προφανώς έχουν αναλύσει το θέμα και διαθέτουν αρκετές μελέτες αγοράς για να το υποστηρίξουν. Πολλές εταιρείες leasing προωθούν πλέον τις μεσοπρόθεσμες επιλογές leasing, επεκτείνοντάς τες σε οχήματα που δεν είναι καινούργια, αλλά εξακολουθούν να είναι ελκυστικά και σύγχρονα. Η αποφυγή των αναταράξεων είναι συνδυασμός τριών πραγμάτων: μακροοικονομική ανάλυση της πραγματικότητας, κατανόηση των επιδράσεων για την εταιρεία και επικοινωνία προς τα πάνω (στην επιχείρηση) και προς τα κάτω (στους εργαζομένους). Αν και αυτό δεν εγγυάται πως δεν θα συμβεί κάτι απροσδόκητο, αποτελεί μια καλή αρχή για τον περιορισμό και την πρόβλεψη κινδύνων. ΒΑΣΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΗΣ ΣΥΝΕΧΕΙΑΣ u Αποτύπωση μακροοικονομικών τάσεων. u Κατανόηση εταιρικής αντίδρασης. u Μετατροπή της αντίδρασης σε ενέργειες για το στόλο. u Συνεχής επικοινωνία. 47 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2022

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=