Fleet Business #12

απευθείας πτήσεις από το Βερολίνο. Πιστεύουμε πως θα τα πάμε καλά. Πού αλλού σχεδιάζει να αναπτυχθεί η Sixt; Χάρη σε μια συνεργασία, είμαστε πλέον η τρίτη μεγαλύτερη εταιρεία στην Αυστραλία. Έχουμε παρουσία στην Αφρική, αλλά σχεδιάζουμε να επεκταθούμε περαιτέρω. Είμαστε σε διαπραγματεύσεις για μια σημαντική αφρικανική αγορά - δεν μπορώ να αναφέρω ποια. Θα το ανακοινώσουμε πιθανώς στις αρχές του πρώτου τριμήνου του επόμενου έτους. Και στην Ευρώπη -όπου είμαστε ήδη πρώτοι, όπως ανέφερα- θέλουμε να επεκτείνουμε το προϊόν μας, να προσφέρουμε περισσότερα μέσω των διαύλων B2B και B2C. Αναπτύσσουμε διαδικασίες συνδρομής οχημάτων και ενοικίασης φορτηγών. Και εξακολουθούν να υπάρχουν περιθώρια αύξησης μεριδίου αγοράς σε χώρες όπως η Γαλλία, η Ισπανία και η Ιταλία, ειδικά για εποχιακές ενοικιάσεις, λόγω τουρισμού, όπου δημιουργούμε κατάλληλες εφαρμογές ενοικίασης EV. Δηλαδή; Τα νησιά είναι ιδανικά για ηλεκτρικά οχήματα. Π.χ. στη Μαγιόρκα δεν μπορείτε να οδηγήσετε πάνω από 80 χλμ. Έτσι, εξαφανίζεται το άγχος της αυτονομίας! Η Sixt εστιάζει σε βραχυπρόθεσμες λύσεις κινητικότητας. Ωστόσο, η κινητικότητα ως υπηρεσία (MaaS) δεν αναπτύσσεται ιδιαίτερα. Ποια είναι η άποψή σας γι’ αυτό; Ουσιαστικά, η MaaS πρέπει να επιτρέπει στο χρήστη εταιρικού αυτοκινήτου να χρησιμοποιεί απρόσκοπτα και άλλους τρόπους κινητικότητας. Αυτό που χρειάζεται είναι το σωστό νομικό και οικονομικό πλαίσιο. Αυτό συμβαίνει στις λίγες χώρες όπου η MaaS τα πάει σχετικά καλά, όπως η Ολλανδία και το Ηνωμένο Βασίλειο. Όπου δεν υπάρχει αυτό το πλαίσιο, όπως στη Γαλλία ή τη Γερμανία, η MaaS αγωνίζεται να επιβιώσει. Η Sixt προσφέρει ήδη προϊόντα με την ευελιξία που απαιτείται από τη MaaS, π.χ. τη συνδρομή στη Sixt Flex. Και έχουμε ακόμα δημιουργήσει πλατφόρμα για τη μελλοντική MaaS. Εν τω μεταξύ, ασκούμε πίεση στην Ε.Ε. για υιοθέτηση κανονισμών και κινήτρων για τη MaaS σε ευρωπαϊκό επίπεδο. Πότε λοιπόν θα έλθει το μέλλον της MaaS; Προχωρεί πολύ πιο αργά από ό,τι προέβλεπα πριν από μερικά χρόνια. Ακόμα και σε εξελιγμένες χώρες, όπως η Ολλανδία. Γιατί; Η αγορά κινητικότητας είναι ιδιαίτερα κατακερματισμένη. Δεν υπάρχουν σημαντικοί πάροχοι MaaS και η ρύθμισή της αποδεικνύεται πολύ περίπλοκη. Οι μεγάλες εταιρείες απαιτούν προσαρμοσμένες λύσεις MaaS και αυτές συχνά είναι πολύ συγκεκριμένες για να “εξαχθούν” και σε άλλους χρήστες. Πιστεύω πως τελικά θα τα καταφέρουμε, αλλά θα αργήσουμε. Η Sixt φιλοδοξεί να αποκτήσει ποσοστό τουλάχιστον 70% ηλεκτρικών οχημάτων στον ευρωπαϊκό της στόλο έως το 2030. Είναι εφικτό αυτό, αν λάβουμε υπόψη τα προβλήματα επαρκούς προμήθειας; Λόγω της κατάστασης της αγοράς, ο στόχος μας για EV το 2023 είναι συντηρητικός. Ωστόσο, θα αυξηθεί κατακόρυφα από το 2024, όταν θα επενδύσουμε 50 εκατομμύρια ευρώ για απόκτηση υποδομής φόρτισης DC και AC στις περισσότερες εγκαταστάσεις μας. Οπότε ναι, είμαι σίγουρος πως είναι εφικτό. Τα EV είναι ιδανικά για την αγορά ενοικίασης. Η μέση απόσταση που διανύει ένα ενοικιαζόμενο αυτοκίνητο ημερησίως είναι 268 χλμ – σαφώς εντός της αυτονομίας των σημερινών μοντέλων EV. Η αγορά κινητικότητας είναι ιδιαίτερα κατακερματισμένη. Δεν υπάρχουν σημαντικοί πάροχοι MaaS και η ρύθμισή της αποδεικνύεται πολύ περίπλοκη 16 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2022

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=