Fleet Business #12

Ο VINZENZ PFLANZ, του οποίου η πρόσφατη τοποθέτηση ως Chief Business Officer (CBO) είναι καθοριστική για τις φιλοδοξίες της εταιρείας, ανέφερε σε συζήτηση με τον Frank Jacobs του Fleet Europe: «Θα επικεντρωθούμε έντονα στην αμερικανική αγορά. Οι ενοικιάσεις σε ορισμένα αεροδρόμια είναι περισσότερες από ό,τι σε ορισμένες ευρωπαϊκές χώρες». Εξάλλου, το πρώτο δεκαήμερο του Δεκεμβρίου, η εταιρεία ανακοίνωσε την έναρξη της νέας ολοκληρωμένης εκστρατείας μάρκετινγκ στις ΗΠΑ. Με τίτλο «Rent THE Car», η καμπάνια στηρίζεται στην premium εμπειρία και στον ανώτερο στόλο που προσφέρει στους πελάτες της σε σύγκριση με τις τυπικές υπηρεσίες Rent-A-Car. Να σημειωθεί πως η Sixt οδεύει για έτος ρεκόρ, καθώς σημείωσε τα ισχυρότερα αποτελέσματα στην ιστορία της το τρίτο τρίμηνο του 2022. Τα ενοποιημένα έσοδα του εννεαμήνου αυξήθηκαν περισσότερο από 40% σε σύγκριση με την ίδια περσινή περίοδο και η εταιρεία σημειώνει ισχυρή ανάπτυξη σε όλες τις περιοχές καθώς η ζήτηση παραμένει υψηλή. Το μερίδιο των ηλεκτροκίνητων οχημάτων (συμπεριλαμβανομένων υβριδικών PHEV και MHEV) στον παγκόσμιο στόλο εταιρείας αναμένεται να φτάσει το 12% έως 15% μέχρι το τέλος του 2023. Μέχρι το 2030, το 70% έως 90% των οχημάτων της εταιρείας στην Ευρώπη θα είναι ηλεκτροκίνητα, όλα με δυνατότητα κράτησης μέσω της εφαρμογής Sixt. Στα τέλη Σεπτεμβρίου, η εταιρεία ανακοίνωσε την τοποθέτηση των Vinzenz Pflanz και James Adams στο διοικητικό της συμβούλιο. Ο κ. Adams, προηγουμένως CEO της Sixt UK, ανέλαβε επίσης εμπορικός διευθυντής της εταιρείας. Ο κ. Pflanz, ο οποίος ήταν πρόεδρος Εταιρικών Πωλήσεων, ανέλαβε καθήκοντα CBO, μια νέα δραστηριότητα με υπευθυνότητα την προμήθεια και την πώληση οχημάτων. Πώς ταιριάζει αυτός ο ρόλος στις επιδιώξεις ανάπτυξης της Sixt; Και ποιες είναι ακριβώς αυτές οι επιδιώξεις; Βασικά, στα νέα μου καθήκοντα κράτησα την ευθύνη των πωλήσεων και πρόσθεσα την ευθύνη των προμηθειών. Γιατί πιστεύουμε πως μπορούμε να πετύχουμε σημαντικές συνέργειες και στα δύο. Και για να αξιοποιήσουμε τις ήδη ισχυρές μας σχέσεις με τους κατασκευαστές. Θα εργαστούμε για την ανάπτυξη αυτών των σχέσεων με όλους τους κατασκευαστές σε κάθε χώρα. Γιατί είναι σημαντικό αυτό; Όπως γνωρίζετε, η αυτοκινητοβιομηχανία διέρχεται φάση ελλείψεων οχημάτων σε παγκόσμιο επίπεδο. Με άλλα λόγια, δεν πρόκειται πλέον για αγορά αγοραστών, αλλά για αγορά πωλητών. Αυτό μπορεί να δελεάσει κάποιους κατασκευαστές να ακολουθήσουν στρατηγική βραχυπρόθεσμης μεγιστοποίησης κερδών. Ο στόχος ανάπτυξης στενότερων δεσμών με τους κατασκευαστές είναι να τους βοηθήσουμε να κατανοήσουν τη μακροπρόθεσμη αξία της μεταξύ μας σχέσης. Μπορούμε να καταστούμε πολύτιμοι συνεργάτες για αυτούς όσον αφορά στην ψηφιοποίηση, την ηλεκτροκίνηση, την πρωτοπορία και την προστασία των υπολειμματικών αξιών. Αν πρόκειται για αγορά πωλητών, θα ενδιαφερθούν οι κατασκευαστές γι΄ αυτήν τη συζήτηση; Ναι, για πολλούς λόγους. Κατ’ αρχάς, η λιανική συρρικνώνεται από τον Ιούνιο. Έτσι μειώνεται η αγορά πωλητών και καθίσταται και πάλι αγορά Η Sixt διεθνοποιείται και επιταχύνει τη διείσδυση EV ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ: VINZENZ PFLANZ, CBO ΤΗΣ SIXT Η Sixt, ένας από τους κορυφαίους παρόχους κινητικότητας παγκοσμίως, αποτελεί διδακτικό παράδειγμα ανάπτυξης στον τομέα αυτόν. Η εταιρεία είναι αποφασισμένη να επεκταθεί πολύ πέρα από την ευρωπαϊκή αγορά -και αυτή της Γερμανίας- και τη βασική της δραστηριότητα, την ενοικίαση – χωρίς να παραμελεί καμία από τις δύο. Δείτε το video εδώ: https://youtu.be/ PmVTFtwadzM 14 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2022

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=