Fleet Business #12

uORA: FUNKY CAT SALOON Το Funky Cat της Ora στοχεύει στο Tesla Model 3. Αυτή η έκδοση saloon θα κυκλοφορήσει του χρόνου στην Ευρώπη, με δύο μεγέθη μπαταριών, εκ των οποίων το μεγαλύτερο καλύπτει 700 χιλιόμετρα (σύμφωνα με τον αισιόδοξο κινεζικό κύκλο). Η Ora δηλώνει πως θα είναι η ναυαρχίδα τους. uPEUGEOT: 408 Το υψηλό fastback 408 βασίζεται στην τεχνολογία του 308 και διαθέτει τα κινητήρια σύνολα (1.2 βενζίνης και 2 εκδόσεις PHEV) και τις ενισχυμένες βάσεις του. Το 408 διαθέτει επίσης το ηλεκτρικό σύστημα κίνησης του επικείμενου E-308 (sedan και estate), που θα διατίθεται από τον Ιούνιο του 2023 με μπαταρία νέας χημικής σύστασης και αυτονομία άνω των 400 χιλιομέτρων. uPOLESTAR: 3 Το πρώτο SUV της Polestar ανταγωνίζεται τις γερμανικές μάρκες premium και τα μοντέλα του EQE SUV. Διαθέτει μπαταρία 111 kWh, τη μεγαλύτερη της μάρκας και της κατηγορίας μέχρι σήμερα, με αυτονομία 610 χιλιομέτρων. Είναι εξοπλισμένο με την πιο πρόσφατη έκδοση του συστήματος Android Automotive, διαθέτει στάνταρ εξοπλισμό ασύρματων ενημερώσεων και θα διατίθεται σε εκδόσεις Long Range και Performance. Έχει τις ίδιες βάσεις με το Volvo EX90. uRENAULT: KANGOO E-TECH ELECTRIC Έχει ήδη παρουσιαστεί το αμιγώς ηλεκτρικό Kangoo LCV, αλλά η Renault προσφέρει πλέον και έκδοση επιβατικού αυτοκινήτου. Τα δεδομένα δεν αλλάζουν ιδιαιτέρως. Η μπαταρία των 44 kWh παρέχει αυτονομία 285 χιλιομέτρων και μέγιστη φόρτιση AC 11 kW και προαιρετικά στα 22 kW. Σε σταθμό φόρτισης DC, το μέγιστο που απαιτείται είναι 80 kW, λόγω της μικρής συστοιχίας μπαταριών. Υστερεί σε πρακτικότητα έναντι του μοντέλου ICE, λόγω της μπαταρίας δαπέδου. uRENAULT: TRAFIC VAN E-TECH ELECTRIC Η Renault εισέρχεται στην κατηγορία του 1 τόνου με το αμιγώς ηλεκτρικό Trafic, με αυτονομία 240 χλμ. και μπαταρία 52 kWh. Παρέχονται τρεις επιλογές φόρτισης: 7,4 kW AC, 22 kW DC και προαιρετικός ταχυφορτιστής 50 kW DC για εταιρείες που επιθυμούν να το χρησιμοποιήσουν πέραν της τελικής παράδοσης. uTOYOTA: PRIUS Κάποτε πρωτοπόρο στην οικολογία, το αεροδυναμικό και φουτουριστικό Toyota Prius έμεινε πίσω λόγω της ανόδου των BEV. Η πέμπτη γενιά επανέρχεται με μικρότερες διαστάσεις, αλλά εντυπωσιακά μεγαλύτερη μπαταρία 13,6 kWh, διπλάσια ισχύ από την προηγούμενη γενιά και ηλεκτρική αυτονομία έως και 75 χλμ. Διατίθεται αποκλειστικά ως plug-in υβριδικό. Αλλά τελειώνουν τα κίνητρα για PHEV. uVOLKSWAGEN: AMAROK Δημιουργήθηκε μέσω συνεργασίας με τη Ford και είναι τεχνικά όμοιο με το Ford Ranger. Με τέσσερις επιλογές ντίζελ (2.0 και 3.0) και μιας βενζίνης, δεν υπάρχει προς το παρόν ένδειξη ηλεκτροκίνησης. Με ωφέλιμο φορτίο 1,2 τόνων και χώρο φόρτωσης που μπορεί να φιλοξενήσει ευρωπαλέτα. uVOLVO: EX90 Το πρώτο ειδικά κατασκευασμένο ηλεκτρικό όχημα της Volvo αντιπροσωπεύει ένα νέο κεφάλαιο στην παράδοση της μάρκας. Εξοπλισμένο με αισθητήρα lidar για ημιαυτόματη οδήγηση ακριβείας, είναι το ασφαλέστερο αυτοκίνητο που κατασκεύασε η εταιρεία. Το μινιμαλιστικό σκανδιναβικό σαλόνι αποπνέει βιωσιμότητα με ανακυκλωμένα υλικά. Η μπαταρία (107 kWh) υποστηρίζει αμφίδρομη φόρτιση και ανώτατη φόρτιση 250 kW (0-80% SoC: 30 λεπτά). 12 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2022

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=