Κατά το πρώτο εξάμηνο του περασμένου έτους, οι Ευρωπαίοι καταναλωτές μπορούσαν να επιλέξουν μεταξύ 66 περίπου διαφορετικών αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων ΤΑΞΙΝΟΜΉΣΕΙΣ ΝΈΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΉΤΩΝ C-SUV ΕΥΡΏΠΗ-27 Α’ ΕΞΑΜ. 2022 ΟΙ 5 ΚΟΡΥΦΑΊΕΣ ΒΆΣΕΙ ΜΕΡΙΔΊΟΥ ΤΗΣ ΣΥΝΟΛΙΚΉΣ ΤΟΥΣ ΑΓΟΡΆΣ • Ιρλανδία 38,23% • Εσθονία 36,59% • Νορβηγία 36,25% • Λιθουανία 34,76% • Kύπρος 34,00% ΟΙ 5 ΚΟΡΥΦΑΊΟΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΈΣ ΒΆΣΕΙ ΜΕΡΙΔΊΟΥ ΤΩΝ ΣΥΝΟΛΙΚΏΝ ΤΟΥΣ ΠΩΛΉΣΕΩΝ • Mazda 55,16% • Nissan Group 47,78% • Κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες 46,90% • Geely 42,15% • Hyundai-Kia 40,85% Μονάδες vs A' εξαμ. '21 1 Hyundai Tucson 77.459 4% 2 Kia Sportage 67.490 41% 3 Peugeot 3008 64.350 -21% 4 Ford Kuga 60.869 0% 5 Toyota C-HR 59.484 0% 6 Nissan Qashqai 54.156 -7% 7 Volkswagen Tiguan 48.156 -46% 8 Toyota RAV4 47.042 -16% 9 Cupra Formentor 45.682 85% 10 Volvo XC40 44.985 -37% 11 BMW X1 44.540 -11% 12 Renault Arcana 41.796 395% 13 Kia Niro 41.171 -2% 14 Skoda Kodiaq 35.754 -2 15 Skoda Karoq 33.624 -21% 16 Jeep Compass 27.624 -5% 17 Seat/Cupra Ateca 25.743 -36% 18 Audi Q3 24.712 -11% 19 Mercedes GLA 24.142 -25% 20 Audi Q3 Sportback 23.382 -4% 21 Volkswagen ID.4 22.570 -6% 22 Peugeot 5008 21.657 -33% 23 Citroen C5 Aircross 21.506 -35% 24 Skoda Enyaq 21.481 53% 25 Mazda CX-30 19.901 -17% 26 Opel Grandland 18.577 -47% 27 MG HS 18.221 207% 28 Hyundai IONiQ 5 17.102 νέο 29 Kia EV6 15.061 νέο 30 Volkswagen Tiguan Allspace 14.951 -12% 31 Renault Kadjar 14.319 -24% 32 Mazda CX-5 13.216 -23% 33 Mercedes GLB 13.179 -40% 34 Land Rover Range Rover Evoque 12.332 -39% 35 Ford Mustang Mach-E 11.506 113% 36 Mitsubishi Eclipse Cross 11.385 73% 37 BMW X2 10.976 -33% 38 Mercedes EQA 10.184 92% 39 DS 7 Crossback 10.009 -24% 40 Lynk & Co 01 9.483 1567% 41 Honda CR-V 7.439 -12% 42 Lexus UX 6.827 -32% 43 Seat Tarraco 6.493 -55% 44 Mercedes EQB 6.483 νέο 45 Ssangyong Korando 4.319 54% 46 DR4/EVO 4 3.969 662% 47 Volvo C40 3.795 νέο 48 Volkswagen ID.5 3.006 νέο 49 Jaguar E-Pace 2.665 -63% 50 Renault Koleos 2.588 -14% 51 MG Marvel R 2.494 νέο 52 Mazda MX-30 2.441 -30% 53 Subaru Forester 1.972 -33% 54 Alfa Romeo Tonale 1.242 νέο 55 Suzuki Across 1.103 130% 56 DR5/EVO 5 840 29% 57 DR F 35 821 37% 58 Toyota bZ4X 685 νέο 59 DR6/EVO 6 523 37% 60 Aiways U5 439 1% 61 DFSK Seres 3 415 νέο 62 Nissan X-Trail 362 -94% 63 Xpeng G3 293 25% 64 Hyundai Nexo 225 139% 65 DFSK IX5 157 96% 66 Cadillac XT4 155 -38% 67 Genesis GV60 122 νέο ταναλωτές μπορούν να επιλέξουν μεταξύ μόλις 20 μοντέλων. Ομοίως, το πρώτο εξάμηνο του 2015, αντιστοιχούσαν 3,9 MPV σε κάθε πώληση βαν, ενώ πλέον πωλούνται μόλις 1,8 βαν για κάθε MPV. 1 ΣΤΑ 5 ΟΧΉΜΑΤΑ ΕΊΝΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΚΊΝΗΤΟ Οι τρέχουσες προκλήσεις που αντιμετωπίζει ο κλάδος φαίνεται να δημιουργούν ιδανικές συνθήκες ανάπτυξης οχημάτων χαμηλών εκπομπών ρύπων. Η αύξηση όγκου κατά 9% το πρώτο εξάμηνο του 2022 οφείλεται σε διάφορους παράγοντες. Ο πρώτος και σημαντικότερος είναι η υποστήριξη των κυβερνήσεων, που αυξάνει τη ζήτηση μέσω κινήτρων. Αυτή η αύξηση οφείλεται επίσης στη διαθεσιμότητα νέων μοντέλων. Μέχρι τον Μάιο, ήταν πιο εύκολο να αγοράσεις καινούργιο ηλεκτρικό αυτοκίνητο παρά όχημα βενζίνης ή ντίζελ. Όμως, αυτή η διαθεσιμότητα άρχισε να επιδεινώνεται και ο Ιούνιος παρουσίασε μείωση ταξινομήσεων. Τέλος, η ανάπτυξη των EV οφείλεται επίσης στην πιο ανταγωνιστική προσφορά, συμπεριλαμβανομένων της καλύτερης αυτονομίας και των χαμηλότερων τιμών. Κατά το πρώτο εξάμηνο του περασμένου έτους, οι Ευρωπαίοι καταναλωτές μπορούσαν να επιλέξουν μεταξύ 66 περίπου διαφορετικών αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων. Σήμερα, έχουν περίπου 90 επιλογές. Μονάδες vs A' εξαμ. '21 62 DATA REPORT
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=