Fleet Business #11

ΓΡΆΦΗΜΑ 3: ΕΥΡΏΠΗ-29 ΤΑΞΙΝΟΜΉΣΕΙΣ ΝΈΩΝ ΟΧΗΜΆΤΩΝ ΑΝΆ ΚΑΤΗΓΟΡΊΑ Α’ ΕΞΆΜΗΝΟ 2022 ΓΡΆΦΗΜΑ 2: ΕΥΡΏΠΗ-29 ΤΑΞΙΝΟΜΉΣΕΙΣ ΝΈΩΝ ΟΧΗΜΆΤΩΝ ΑΝΆ ΚΑΤΗΓΟΡΊΑ προσφορές προϊόντων και προτίμηση των καταναλωτών για υψηλότερη κατηγορία. Τα συμπαγή SUV (C-SUV) υπήρξαν βασικός παράγοντας επιτυχίας για τον κλάδο, με ταξινόμηση 1,26 εκατομμυρίων μονάδων ή 46% του συνόλου, λόγω της ευρείας γκάμας αμιγώς ηλεκτρικών διαθέσιμων μοντέλων. Τα BSUV – τα μικρότερα στην κατηγορία – ακολούθησαν με 1,04 εκατομμύρια μονάδες, ενισχυμένα από την άφιξη σημαντικών εταιρειών στην κατηγορία αυτή, όπως η Toyota. ΠΤΏΣΗ ΤΩΝ ΜΙΚΡΏΝ ΑΥΤΟΚΙΝΉΤΩΝ Η δημοτικότητα των SUV αυξάνεται εις βάρος των μικρότερων αυτοκινήτων. Οι ταξινομήσεις αυτοκινήτων πόλης (κατηγορία Α), υποσυμπαγών (κατηγορία Β) και συμπαγών (κατηγορία C) μειώθηκαν κατά 22% το πρώτο εξάμηνο του 2022, στα 2,05 εκατομμύρια μονάδες. Οι τρείς κατηγορίες από κοινού αντιπροσώπευαν το 41% του συνολικού όγκου της αγοράς το πρώτο εξάμηνο του 2021 και το 37% φέτος. Τα αυτοκίνητα πόλης κατέγραψαν την μεγαλύτερη πτώση (-27%), από τις 455.400 μονάδες το πρώτο εξάμηνο του 2021, στις 331.200 το αντίστοιχο εξάμηνο του 2022. Πολλές μάρκες εγκατέλειψαν την κατηγορία και οι επιλογές μειώθηκαν σε μόλις 13 μοντέλα, 3 από τα οποία πρόκειται επίσης να εγκαταλείψουν σύντομα την κατηγορία . Η μειωμένη προσφορά επιτρέπει την επικράτηση πιο ακριβών μοντέλων, όπως το Fiat 500, ωστόσο, οι υψηλές τιμές οδηγούν τελικά σε χαμηλότερη ζήτηση. 60 DATA REPORT

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=