Fleet Business #11

τουν τα πάντα - σχεδόν σε όλες τις χώρες και είναι πολύ μπροστά από τη γενική αγορά ως προς την ηλεκτροκίνηση. Το να είσαι πρωτοπόρος είναι τιμητικό αλλά δύσκολο. Θα ήταν λοιπόν υπέροχο αν τα μέσα ενημέρωσης μας υποστήριζαν. Σε τελική ανάλυση, οι εφημερίδες, οι τηλεοπτικοί σταθμοί, οι ιστότοποι και άλλα μέσα μαζικής επικοινωνίας συμβάλλουν στη διαμόρφωση της κοινής γνώμης και καθοδηγούν τη δημόσια πολιτική. Στην καλύτερη περίπτωση, θα παρείχαν σαφείς και περιεκτικές πληροφορίες για τα οφέλη της ηλεκτροκίνησης και θα βοηθούσαν στη διάδοση της ευαισθητοποίησης σχετικά με τα διάφορα κίνητρα που παρέχονται για επίτευξη της αλλαγής. Διότι, όπως αναφέρθηκε, η ηλεκτροκίνηση είναι πολύπλοκη. Και τα μέσα ενημέρωσης μπορούν να μας βοηθήσουν να εξηγήσουμε τα περίπλοκα σημεία αυτής της διαδικασίας. Αντιθέτως, ο βασικός κανόνας φαίνεται πως είναι: αν είναι περίπλοκο, είναι ύποπτο. Αν είναι δύσκολο, μπορεί να μην αξίζει τον κόπο. Και αν οι ειδικοί λένε πως είναι για το καλό μας, τότε μάλλον θα είναι χειρότερο από αυτό που ήδη έχουμε. Πολύ συχνά, αυτά είναι τα συναισθήματα που εκπέμπουν οι τίτλοι των άρθρων όταν πρόκειται για ειδήσεις σχετικά με τα ηλεκτρικά οχήματα και την ηλεκτροκίνηση — ακόμα κι όταν τα ίδια τα άρθρα και τα θέματα ενίοτε διαφοροποιούνται. Καταλαβαίνω πως τα νέα πρέπει να εντυπωσιάζουν και να τραβούν την προσοχή. Πρέπει όμως τα ΜΜΕ να προκαλούν τα χειρότερα ένστικτα; Δεν διαβάζουν όλοι πέρα από τους τίτλους. Η αρνητική δημοσιότητα εντυπωσιασμού για την ηλεκτροκίνηση βοηθά απλώς στην επιβράδυνση αυτής της πολύ σημαντικής τάσης. Φυσικά, υποστηρίζω την ελευθερία του Τύπου. Αλλά πιστεύω επίσης ότι ο Τύπος έχει την ευθύνη να παραγάγει πληροφορίες συναφείς, ακριβείς και παραγωγικές. Άλλωστε όλοι επιθυμούμε και χρειαζόμαστε ένα καλύτερο μέλλον. Έτσι δεν είναι; *Remarkerting Expert, Fleet Europe Η αρνητική δημοσιότητα εντυπωσιασμού για την ηλεκτροκίνηση βοηθά απλώς στην επιβράδυνση αυτής της πολύ σημαντικής τάσης 55 ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2022

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=