γής υπολειμματικών αξιών που δεν διαθέτουν άλλες μεγάλες εταιρείες που προωθούν μεταχειρισμένα αυτοκίνητα στόλου. Ας πάρουμε για παράδειγμα το leasing δεύτερης ζωής, το οποίο ξεκινήσαμε στη Δανία πριν από τρία ή τέσσερα χρόνια και τώρα εφαρμόζεται στις περισσότερες χώρες της Δυτικής Ευρώπης. Υπάρχει έντονο ενδιαφέρον γι’ αυτό, αλλά πιστεύουμε πως δεν έχει φτάσει ακόμα τις μέγιστες δυνατότητές του. Τελικά, θα θέλαμε το leasing δεύτερης ζωής να καλύψει το 20% με 25% του συνολικού μας όγκου στη Δυτική Ευρώπη. Η Ανατολική Ευρώπη είναι παραδοσιακά ο κύριος προορισμός μεταχειρισμένων οχημάτων. Η απομόνωση της Ρωσίας δημιουργεί πρόβλημα; Η Τσεχία και η Ρουμανία είναι μεγάλες αγορές. Η ρωσική αγορά δεν αποτελεί πρόβλημα, γιατί είναι κλειστή εδώ και περίπου 10 χρόνια. Η ίδια η ρωσική κυβέρνηση περιόρισε την εισαγωγή μεταχειρισμένων οχημάτων, για να προστατεύσει τη δική της αυτοκινητοβιομηχανία. Να φύγουμε από το remarketing και να δούμε την ευρύτερη οικονομική κατάσταση. Φαίνεται αρκετά ζοφερή Στο σημερινό οικονομικό περιβάλλον, που μπορεί να οδηγεί σε ύφεση, ο κόσμος τείνει να αναβάλλει μεγάλες αγορές, συμπεριλαμβανομένων των αυτοκινήτων 35 ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2022
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=