1 ΠΑΡΆΤΑΣΗ ΣΥΜΒΟΛΑΊΩΝ Με τους χρόνους παράδοσης νέων οχημάτων να φτάνουν τους 12 μήνες και περισσότερο, οι στόλοι πρέπει να καθυστερούν το remarketing των οχημάτων τους και να συνεργάζονται με παρόχους leasing για παράταση των συμβάσεων έως ότου εξευρεθούν διαθέσιμα οχήματα αντικατάστασης. Η επίσημη παράταση συμβολαίων θα μειώσει σημαντικά τα μηνιαία κόστη. 2 ΔΙΑΧΕΊΡΙΣΗ ΚΌΣΤΟΥΣ ΣΥΝΤΉΡΗΣΗΣ Η διατήρηση των οχημάτων για μεγαλύτερες περιόδους και περισσότερα χιλιόμετρα σημαίνει πως οι υπεύθυνοι στόλου πρέπει να επικεντρωθούν στα κόστη σέρβις, συντήρησης, επισκευής και ελαστικών, ελέγχοντας τις δαπάνες των γηραιότερων και λιγότερο αξιόπιστων οχημάτων. 3 ΈΓΚΑΙΡΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΊΑ ΑΥΤΟΚΙΝΉΤΩΝ ΑΠΌ ΤΟΥΣ ΟΔΗΓΟΎΣ Οι εταιρείες πρέπει να παρέχουν τις λίστες επιλογών τους στους οδηγούς εταιρικών αυτοκινήτων αρκετούς μήνες νωρίτερα –συνήθως εννέα μήνες προ της ημερομηνίας αντικατάστασης του οχήματος– ώστε οι παραγγελίες να γίνονται όσο το δυνατόν νωρίτερα. 4 ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΊΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΟΔΗΓΟΎΣ Οι fleet managers πρέπει να συντονίζονται με τις διευθύνσεις ανθρώπινου δυναμικού, για να γνωστοποιήσουν τις καθυστερήσεις προμήθειας στους οδηγούς εταιρικών αυτοκινήτων που επιθυμούν να εγκαταλείψουν το ντίζελ και να χρησιμοποιήσουν ηλεκτρικά μοντέλα, προκειμένου να επωφεληθούν από το τεράστιο όφελος εξοικονόμησης φόρου σε είδος (αναλόγως εθνικών φορολογικών κανονισμών). 5 ΕΠΈΚΤΑΣΗ ΕΠΙΛΟΓΏΝ ΕΤΑΙΡΙΚΏΝ ΑΥΤΟΚΙΝΉΤΩΝ Οι λίστες επιλογών εταιρικών αυτοκινήτων πρέπει να είναι πιο ευέλικτες και οι εργοδότες να προσφέρουν στους οδηγούς μεγαλύτερη επιλογή κατασκευαστών, σε μια προσπάθεια να συνεργαστούν με προμηθευτές με μικρότερους χρόνους παράδοσης. Η μείωση των εκπτώσεων λόγω αυξημένης ζήτησης νέων οχημάτων έναντι προσφοράς, σημαίνει πως πολλοί προμηθευτές δεν είναι πλέον απαραιτήτως ακριβότεροι από άλλους 6 ΕΥΕΛΙΞΊΑ ΣΤΙΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΈΣ ΤΟΥ ΟΧΉΜΑΤΟΣ Οι στόλοι και οι οδηγοί πρέπει επίσης να είναι πιο ευέλικτοι σχετικά με τις προδιαγραφές των νέων οχημάτων τους, καθώς η έλλειψη ημιαγωγών αναγκάζει τους κατασκευαστές να αφαιρέσουν ορισμένες στάνταρ λειτουργίες, στην προσπάθειά τους να διατηρήσουν τις γραμμές παραγωγής τους σε λειτουργία. 7 ΔΙΑΤΉΡΗΣΗ ΟΧΗΜΆΤΩΝ ΣΤΟ ΤΈΛΟΣ ΤΗΣ ΣΎΜΒΑΣΗΣ Οι μεγαλύτεροι στόλοι μπορούν να αποφασίσουν να διατηρήσουν τα οχήματα στο τέλος της σύμβασής τους, ακόμα και όταν παραλάβουν τα νέα, αντί να τα πουλήσουν ή να τα επιστρέψουν στην εταιρεία leasing. Αυτά τα παλαιότερα οχήματα θα χρησιμοποιούνται πλέον ως κοινόχρηστα, αντικαθιστώντας τα οχήματα που υπόκεινται σε διαδικασία συντήρησης και επισκευής ή παρέχοντας κινητικότητα σε νέους εργαζόμενους μέχρι να βρεθεί μόνιμο όχημα. 8 ΜΗ ΔΙΑΓΡΆΦΕΤΕ ΤΡΑΚΑΡΙΣΜΈΝΑ ΟΧΉΜΑΤΑ Οι στόλοι πρέπει να αμφισβητούν τις αποφάσεις των ασφαλιστικών εταιρειών να διαγράφουν, αντί να επισκευάζουν, οχήματα που έχουν υποστεί ζημιά από σύγκρουση. Λόγω έλλειψης ανταλλακτικών αμαξώμαΑντιμετωπίστε την έλλειψη οχημάτων Οι λίστες επιλογών εταιρικών αυτοκινήτων πρέπει να είναι πιο ευέλικτες και οι εργοδότες να προσφέρουν στους οδηγούς μεγαλύτερη επιλογή κατασκευαστών FLEET MANAGEMENT Οι αρμόδιοι λήψης αποφάσεων για τους στόλους πρέπει να είναι ευέλικτοι στις πολιτικές και τις στρατηγικές τους για συνέχιση των δραστηριοτήτων, προκειμένου να αντιμετωπίσουν τις ελλείψεις στην προμήθεια οχημάτων. Παραθέτουμε 10 συμβουλές για την αντιμετώπισή τους. 34 ΙΟΥΛΙΟΣ 2022
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=