ΔΕΔΟΜΈΝΟΥ ότι βασίζεται στην επιλογή των ίδιων των χρηστών, η ευρωπαϊκή αγορά στόλου πρέπει να προσφέρει όσο το δυνατόν περισσότερες επιλογές, από οικογενειακές έως αποκλειστικές. Ωστόσο, παρ’ όλο που τα χαρακτηριστικά των οδηγών είναι πολύ διαφορετικά, δεν εκπροσωπούνται εξίσου όλες οι μάρκες στην ευρωπαϊκή αγορά στόλου και leasing. Σε ορισμένες χώρες, ο εταιρικός τομέας μπορεί να θεωρηθεί το κατώφλι των premium μαρκών, σε πλήρη αντίθεση με τις περιοχές (ειδικά τις σκανδιναβικές) όπου οι φορολογικές επιβαρύνσεις και η ιδιοκτησία είναι συνήθεις και οι μαζικές (συχνά ασιατικές) μάρκες πωλούν περισσότερο. Η ισχυρή επίδραση των μαρκών premium στην εταιρική αγορά αποδίδεται στους εξής βασικούς παράγοντες: u Εικόνα της μάρκας λόγω παράδοσης, πολυτέλειας και ποιότητας u Υψηλή υπολειμματική αξία u Τεχνολογική πρωτοπορία u Εκτενές χαρτοφυλάκιο Οι BMW, Mercedes και Audi είναι οι τρεις γερμανικές μάρκες που ανταποκρίνονται σε αυτές τις ιδιότητες. Σημαντικό μέρος της επιτυχίας τους οφείλεται στην ικανότητά τους επέκτασης της γκάμας προϊόντων τους προς τα κάτω, προσεγγίζοντας ένα νεότερο και ευρύτερο κοινό, προβλέποντας συγχρόνως τις επερχόμενες τάσεις, όπως τα SUV. Η Mercedes, για παράδειγμα, αύξησε πολύ την δημοτικότητά της μετατρέποντας την A-Class από mini-MPV, σε πιο συμβατικό μικρό επιβατικό αυτοκίνητο, γοητεύοντας τους νέους. ΆΓΝΩΣΤΑ ΕΜΠΌΔΙΑ Στη σημερινή ταχέως μεταβαλλόμενη αγορά, αυτές οι μάρκες αντιμετωπίζουν απρόβλεπτα εμπόδια, τόσο λόγω ηλεκτροκίνησης όσο και λόγω νέων ανταγωνιστών. Σε παραδοσιακό επίπεδο, η Maserati αποτελεί ένα καλό παράδειγμα. Θέλοντας να μεΠαράγοντες επιτυχίας στην αγορά premium αυτοκινήτων ΠΟΛΥΤΕΛΗ ΚΑΙ PREMIUM AYTOKINHTA Τα κέρδη ρεκόρ που καταγράφουν οι μάρκες premium κάθε χρόνο οφείλονται σε σημαντικό βαθμό στην αγορά στόλου και leasing. Η μάρκα, η τεχνολογική πρωτοπορία και το ισχυρό remarketing ενισχύουν την επιτυχία τους. Αλλά οι προκλήσεις - και οι νέοι ανταγωνιστές - καραδοκούν. 22 ΙΟΥΛΙΟΣ 2022
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=