Fleet Business #10

δημόσιους φορείς να εξισορροπούν τις ανάγκες, συμπεριλαμβανομένων της προσβασιμότητας, της ευκολίας και της ίσης μεταχείρισης. Μια περιοχή χαμηλών εισοδημάτων πρέπει να διαθέτει την αυτή πρόσβαση φόρτισης με τις περιοχές υψηλών εισοδημάτων. u Τι ταχύτητα φόρτισης χρειάζεται; Οι ταχυφορτιστές προσφέρουν μεγαλύτερη ευκολία, αλλά είναι και πιο ακριβοί. Οι αργοί φορτιστές συχνά καλύπτουν τις ανάγκες του κοινού και μπορούν να εγκατασταθούν σε μεγαλύτερους αριθμούς, λόγω χαμηλότερου κόστους. u Ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος εξισορρόπησης μεταξύ κερδοφορίας και ευκολίας; Οι σταθμοί υψηλής επισκεψιμότητας θα προσφέρουν καλύτερη απόδοση ανά μονάδα. Η αύξηση του αριθμού φορτιστών θα μείωνε τη χρήση και, κατά συνέπεια, την κερδοφορία των παρόχων, αλλά θα βελτίωνε τους χρόνους αναμονής των καταναλωτών (π.χ., σε περιόδους αιχμής). Οι εταιρείες μπορούν να αναπτύξουν πρότυπα ποσοτικοποίησης και κατανόησης αυτών των διαδικασιών. Η ανάπτυξη τοπικής κατανόησης της ζήτησης φόρτισης βάσει συμπεριφοράς οδήγησης και στάθμευσης -αντί γενίκευσης- θα βοηθήσει τους ενδιαφερόμενους φορείς να αξιολογήσουν με ακρίβεια και αποτελεσματικότητα αυτές τις διαδικασίες. Υπάρχουν αρκετά μέσα που μπορούν να βοηθήσουν στην αντιμετώπιση των σημερινών προκλήσεων και πολλά βασίζονται στην κατάλληλη ρυθμιστική υποστήριξη. Π.χ., οι ρυθμιστικές αρχές μπορεί να εξετάσουν το ενδεχόμενο επίσπευσης της διαδικασίας έγκρισης εγκατάστασης σημείων φόρτισης, η οποία σήμερα απαιτεί 9 με 16 μήνες. Εάν οι κυβερνήσεις εξετάσουν το ενδεχόμενο συντόμευσης του χρόνου αξιολόγησης, είτε επιδιώκοντας μεγαλύτερη ικανότητα, είτε απλοποιώντας τη διαδικασία, ο χρόνος έναρξης λειτουργίας θα μπορούσε να μειωθεί σημαντικά. ΟΙ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ Την επόμενη δεκαετία, η αυτοκινητοβιομηχανία θα βιώσει πρωτόγνωρες αλλαγές, που δεν έχουν παρατηρηθεί εδώ και έναν αιώνα. Η πρώτη αλλαγή, από τη θερμική τεχνολογία (ICE) στην ηλεκτροκίνηση, θα ενθαρρύνει την ανάπτυξη οχημάτων μπαταρίας με λογισμικό αιχμής, συνδεσιμότητα και διάφορα συστήματα, όπως ψυχαγωγίας/ενημέρωσης, υπολογιστών υψηλής απόδοσης, προηγμένων λειτουργιών υποστήριξης οδηγού και ηλεκτρικών συστημάτων κίνησης. Τελικά, οι κατασκευαστές μπορεί να δημιουργήσουν αμιγώς αυτόνομα οχήματα (AV) με την πλέον εξελιγμένη οδηγική εμπειρία, συμπεριλαμβανομένων της μετακίνησης από το σπίτι στην εργασία και της αξιοποίησης του χρόνου εκ μέρους του οδηγού. Ενώ η ευρείας κλίμακας υιοθέτηση AV θα εξαρτηθεί από το λογισμικό, τις ρυθμιστικές εγκρίσεις και τη δημόσια αποδοχή, πολλοί αναλυτές πιστεύουν πως τα προχωρημένου επιπέδου αυτόνομα οχήματα μπορεί να μη χρειάζονται οδηγούς και να κυκλοφορήσουν μετά το 2025. Τα φορτηγά που πραγματοποιούν διαδρομές από κόμβο σε κόμβο μέσω αυτοκινητοδρόμων θα είναι ίσως τα πρώτα που θα λάβουν έγκριση. Εάν οι κατασκευαστές πραγματοποιήσουν δημόσιες εκστρατείες εκπαίδευσης πολιτών σχετικά με την ασφάλεια Την επόμενη δεκαετία, η αυτοκινητοβιομηχανία θα βιώσει πρωτόγνωρες αλλαγές, που δεν έχουν παρατηρηθεί εδώ και έναν αιώνα 14 ΙΟΥΛΙΟΣ 2022

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=