Fleet Business #10

ες πρόσληψης και κατάρτισης. Η αποτελεσματικότητα μπορεί επίσης να πληγεί εάν υπάρξει έλλειψη εξαρτημάτων κυψελών και μηχανημάτων, ειδικά όταν η ζήτηση αυξάνεται παγκοσμίως. Οι κατασκευαστές μπαταριών ενδέχεται να αυξήσουν την απόδοση και να μειώσουν την πολυπλοκότητα, βασιζόμενοι σε τοπικές προμήθειες σε κάποιες περιπτώσεις. Π.χ., μπορεί να συνεχίσουν να χρησιμοποιούν έμπειρους παγκόσμιους προμηθευτές για τον εξοπλισμό σημαντικών διεργασιών, αλλά μπορεί επίσης να απευθυνθούν σε τοπικούς προμηθευτές. Ενώ οι πάροχοι μπαταριών έχουν αναλάβει πλέον τη διαχείριση θεμάτων απόδοσης, τα ίδια διλήμματα θα τεθούν στους κατασκευαστές πολύ σύντομα, καθώς οι περισσότεροι θα αυξήσουν τη συμμετοχή τους στην παραγωγή μπαταριών μέσω διαφόρων στρατηγικών, όπως καθετοποίησης, κοινοπραξιών ή άλλων στρατηγικών συνεργασιών. ΕΠΙΤΑΧΥΝΕΤΕ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΥΠΟΔΟΜΗΣ ΦΟΡΤΙΣΗΣ Προκειμένου τα ηλεκτρικά οχήματα να καταστούν κανονικότητα, θα χρειαστούν εκτεταμένο δίκτυο φόρτισης που θα παρέχει στους οδηγούς επαρκή ηλεκτρική ενέργεια. Για παράδειγμα, οι ΗΠΑ διαθέτουν ήδη περίπου 100.000 δημόσιους φορτιστές, αλλά ο αριθμός αυτός μπορεί να αυξηθεί σε περίπου 1,2 εκατομμύρια έως το 2030, προς κάλυψη της ζήτησης. Στην Κίνα, ο αριθμός των δημόσιων σταθμών φόρτισης πρέπει να αυξηθεί από 1,15 εκατομμύρια σήμερα, σε περίπου πέντε εκατομμύρια έως το 2030, που θα κυκλοφορούν περισσότερα από 100 εκατομμύρια επιβατικά EV. Ομοίως, οι ευρωπαϊκοί δημόσιοι σταθμοί φόρτισης πρέπει να αυξηθούν από 2,9 έως 6,8 εκατομμύρια - από περίπου 340.000 το 2021 (όπως προτείνει το Ευρωπαϊκό Παρατηρητήριο Εναλλακτικών Καυσίμων), αναλόγως της εξέλιξης. Οι περισσότερες χώρες δεν έχουν ακόμη δεσμεύσει επαρκή χρηματοδότηση για την απαραίτητη επέκταση της υποδομής φόρτισης. Προβλέπουμε πως θα χρειαστούν πάνω από 35 δισ. δολάρια για να φτάσουμε στα 1,2 εκατομμύρια δημόσιους φορτιστές που απαιτούνται στις ΗΠΑ, εκτός του κόστους αναβάθμισης δικτύου και ηλεκτρικής ενέργειας (βλ. γράφημα). Τα 7,5 δισ. δολάρια του πρόσφατου νόμου επενδύσεων σε υποδομές και θέσεις εργασίας, που προορίζονται για δημόσιους σταθμούς φόρτισης, αποτελούν μόνον μέρος των απαιτήσεων. Η δημιουργία υποδομής φόρτισης θέτει μερικές ενδιαφέρουσες ερωτήσεις σε κυβερνήσεις, επιχειρήσεις κοινής ωφελείας και νέες εταιρείες φόρτισης. Δείτε κάποιες από αυτές: u Πού πρέπει να εγκατασταθούν οι σταθμοί φόρτισης; Αυτή η ερώτηση απαιτεί από τις εταιρείες διαχείρισης σημείων φόρτισης και τους Προκειμένου τα ηλεκτρικά οχήματα να καταστούν κανονικότητα, θα χρειαστούν εκτεταμένο δίκτυο φόρτισηςπου θα παρέχει στους οδηγούς επαρκή ηλεκτρική ενέργεια 13 ΙΟΥΛΙΟΣ 2022

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=